Foros ›
CARRERAS 2008-2009 PARA NOVATOS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 21:38
Asunto: Re: CARRERAS 2008-2009 PARA NOVATOS

por cierto estoy muy interesado obeliz en saber esas cosas que aprendiste.
auqnue nadie aprende en carne ajena
gracias de nuevo

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2008, 22:36
Asunto: Re: CARRERAS 2008-2009 PARA NOVATOS

OSCARORENSE, ti non te preocupes polos tempos. Somos moitos os que estamos en tempos rondando os 5'/km, e non pasa nada. Como oín na miña primeira carreira,a de Padrón deste ano, cando eu chegaba a meta: "isto si que ten mérito", de boca dun corredor que xa debera acabar xa había un bo cacho. O meu tempo nesa carreira fora de 5'33 min/km, e non me avergonzo de nada. Cheguei e ben orgulloso que estou. Así que xa sabes, non te tes que decepcionar polas carreiras porque todos vaian mangados. Ti estás facendo a túa carreira, mellorando a túa marca persoal, pasando un bo rato e disfrutando do ambiente dende adentro. E pouco a pouco, verás como te sintes orgulloso das melloras de tempo entre unha carreira e outra. Os novatos non correremos moito, pero podemos estar orgullosos do que facemos, ou...canta xente se atreve a colocarse na liña de saída (esta frase é coa que me convenceu meu pai para participar na primeira carreira Moi feliz ). Un saúdo, meu!
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 8:07
Asunto: Re: CARRERAS 2008-2009 PARA NOVATOS

tes razon arzuan... de feito eu empecei nesto para volver a poñerme en forma... e nuca pretendin ser alguen nesto do runnin, pero logo te picas e ....
jejej

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Set 2008, 10:18
Asunto: Re: CARRERAS 2008-2009 PARA NOVATOS

Eu se vos serve dalgo contovos que a primeira carreira que disputei foi o ano pasado, a nocturna de xinzo de limia e que quedei nun honorable derradeiro posto e pasandoo tan mal como contaba Obelix por ai arriba, pero que iso non me desanimou e despois desa fixen 14 carreiras mais (entre elas varias de mais de 10 kms en Vigo, Santiago, Lugo e Ourense) e que polo menos remateinas todas e so conseguin outro ultimo lugar (a nocturna de Vilagarcia) e que cara o final de ano xa mellorara o meu ritmo en 30" o km, que ir a 5'30" para min que empecei a mais de 6' foi todo un logro. O que pasa é que por problemas familiares dende a S.Silvestre de Pontevedra ata mediados deste mes de agosto non puiden volver calzar as "zapas" polo que todo o que fora conseguindo os poucos esfumouse. Pero aqui estou de novo, de novo a mais de 6' o km e de novo último na primeira proba (Meaño) desta nova tempada. Pero daqui para adiante so queda mellorar e non desanimarse e fixarse en grandes exemplos como os do gran Ojordo, asi que Ponteareas, O Grove, Ames, A Coruña, Santiago , Ourense, Lugo e moitas mais esperanme a partir de agora......e a traca final seria lograr participar e rematar a Vig-Bay do 2009. Un saúdo e moito animo a todos os Ultrapasteleiros

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos