Foros ›
Autor
Mensaxe
saladino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Ago 2008, 23:22
Asunto: carrera popular de portonovo

ola, alguien sabe a que hora empieza la carrera popular de portonovo del dia 18 de agosto, si alguien pudiese darme informacion sobre la carrera ( hora de inicio, sitio de la salida, inscripcion,...), se lo agradeceria.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2008, 6:26
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

Me parece que este año no se celebra, voy a menudo a la piscina y pregunte por alli y nadie tienen ni idea. Yo la corro desde hace años, la salida era detras de la piscina, pero el año pasado ya decian que este año seguramente no se celebraria. el motivo no lo se.
Enfadado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2008, 6:42
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

Brasillas escribió:
Me parece que este año no se celebra, voy a menudo a la piscina y pregunte por alli y nadie tienen ni idea. Yo la corro desde hace años, la salida era detras de la piscina, pero el año pasado ya decian que este año seguramente no se celebraria. el motivo no lo se.
Enfadado
.......,el motivo no lo sé. ¿ será que el 18 es Lunes y laborable...excepto para los que estén de vacaciones ? ¿ la "carrera del turista" ? Pregunta Pensando Ríndose

Friends forever
saladino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2008, 12:33
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

pos si alguien sabe algo, por favor, que lo diga.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2008, 17:24
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

saladino escribió:
pos si alguien sabe algo, por favor, que lo diga.

..... o se calle para siempre Guiño

Friends forever
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 18 Ago 2008, 17:19
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

este ano creo q non se celebra,o ano pasado eramos pouca xente,e corremos sen dorsal o circuito era rompe pernas e os premios entregaronnos a noite na festa.eso si gañei 120 euros e carabela de prata chulisima,e a informacion q vos podo dar
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2008, 8:59
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

Este ano se celebrou. Gañou Paz, e en mulleres Ingrid. Alí foi xente á aventura sin saber si se iba a celebrar. Falta información e si algún dos que correu sabía da súa celebración debeu darlle publicidade. Non debemos ser egoístas.

Houbo cartos ós tres primeiros da xeral pero, non houbo pra mulleres, soio pra os que chegasen os primeiros absolutos. Coido que se trabucaron ó facelo así. É discriminatorio ó meu xuizo. Saúdos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2008, 9:58
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

supermorais escribió:
Este ano se celebrou. Gañou Paz, e en mulleres Ingrid. Alí foi xente á aventura sin saber si se iba a celebrar. Falta información e si algún dos que correu sabía da súa celebración debeu darlle publicidade. Non debemos ser egoístas.

Houbo cartos ós tres primeiros da xeral pero, non houbo pra mulleres, soio pra os que chegasen os primeiros absolutos. Coido que se trabucaron ó facelo así. É discriminatorio ó meu xuizo. Saúdos.
Eu chamaríalle unha "pachangada turística"
¿ Quén é o "organizador" ? Pensando

Friends forever
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2008, 8:45
Asunto: Re: carrera popular de portonovo

corroseguro escribió:
supermorais escribió:
Este ano se celebrou. Gañou Paz, e en mulleres Ingrid. Alí foi xente á aventura sin saber si se iba a celebrar. Falta información e si algún dos que correu sabía da súa celebración debeu darlle publicidade. Non debemos ser egoístas.

Houbo cartos ós tres primeiros da xeral pero, non houbo pra mulleres, soio pra os que chegasen os primeiros absolutos. Coido que se trabucaron ó facelo así. É discriminatorio ó meu xuizo. Saúdos.
Eu chamaríalle unha "pachangada turística"
¿ Quén é o "organizador" ? Pensando

Tes razón, Corroseguro que esta é un desastre de carreira que xa nun destes anos suspendérona sen avisar á xente e se foron os atletas moi enfadados. Non sei quen é o organizador, pero, coido que teñen que millorar moitísimo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos