Foros ›
O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Xuñ 2008, 22:40
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

os da Tenencia de Alcaldía de ourense, ó seu, incordiar!!!



www.jeffxavi.blogspot.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 7:15
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

Non imos seguir dándolle voltas a este asunto, afondando na posible confrontación ou descalifiación.

Desde fai máis de 3 semanas en Celanova ducias de persoas están traballando con ilusión para que os populares se sintan cómodos o próximo 28 sábado, e melloren ainda o bo sabor de boca que deixou a prova anos anteriores. Xa imos pola 5ª...

Apertas,
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mar, 10 Xuñ 2008, 12:46
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

Saudos a todos, dende Celanova como ben di Bubela, non queremos entrar en mais polémicas ala cada un ca sua conciencia.Nos dende Celanova trataremos de ofrecer o millor dende as nosas posibilidades e que cada popular elixa onde lle apetece millor correr Eu recomendariavos Celanova.
FRUCTUOSO

Novo foreiro
Novo foreiro
12/06/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 8:30
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

A Carreira Nocturna de Ourense, pareceme unha pasada. Despòis de moitos anos sin tela, xa era hora de que volvera. E un gran acerto por parte da Organización da Federación Galega de Ourense.
Si coincide ca de Celanova, pois e unha pena, pero esa non esta programada na Federación como asi me dixeron, e non sabian que se iba a celebrar tamen o 28 de Xuño. Por tanto de cacicada nada. Si non o queredes entendende a la vos. Todas as populares, para que nos pasi isto tiñan que pasar pola Federación.
O percorrido polas ruas da cidade de Ourense, zona antigua, Plaza Maior, As Burgas, Paseo e a meta no Parque de San Lázaro e unha marivilla, para todos os corredores e aficionados.
Direrome que xa está aberta a inscricción no Pabellon dos Remedios hasta o día 26 de xunio. Pois veña apuntádevos e todos a Nocturna de Ourense.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 8:43
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

FRUCTUOSO escribió:
A Carreira Nocturna de Ourense, pareceme unha pasada. Despòis de moitos anos sin tela, xa era hora de que volvera. E un gran acerto por parte da Organización da Federación Galega de Ourense.
Si coincide ca de Celanova, pois e unha pena, pero esa non esta programada na Federación como asi me dixeron, e non sabian que se iba a celebrar tamen o 28 de Xuño. Por tanto de cacicada nada. Si non o queredes entendende a la vos. Todas as populares, para que nos pasi isto tiñan que pasar pola Federación.

Isto é increible!!! como di Risto Meijide : "no puede ser, no puede ser"

Gran acerto da del. da FGA???...Pero si os da sede "da casa de Chocolate"
viven nos "mundos de yupi"...

Soio atopo unha explicación a tua defensa da FGA:
1-Que sexas membro
2-Que teñas amigos nela

Eu tamén coñeco xuices e xente da FGA, que son "colegas", pero decir que a "nocturna de Ourense é un exitazo da FGA", e una aberración inmoral.

E xa que estamos voucho decir claro e alto: Houbo un atleta que a raiz do acontecido na carreira do Couto, non parou de mover fíos para que a data da nocturan de Ourense se trocara do 23 ó 28, coa única idea de "fastidiar" os outros atletas.Se estás metido no mundo das populares non fai falla que che diga que é, "a bo entendedor poucas palabras bastan"...Os "correcolegas" de ourense que leen ou escriben no foro xa sabrán de quen falo.

Porque non podo publicar unha conversa privada do messenger, que senón o millor calaba moitas voquiñas.De todas formas se estás interesado douche o meu messenger e demóstroche con probas que ten a razón

www.jeffxavi.blogspot.com
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 8:56
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

FRUCTUOSO escribió:

Si coincide ca de Celanova, pois e unha pena, pero esa non esta programada na Federación como asi me dixeron, e non sabian que se iba a celebrar tamen o 28 de Xuño. Por tanto de cacicada nada. Si non o queredes entendende a la vos. Todas as populares, para que nos pasi isto tiñan que pasar pola Federación.
Que pouca vergonza.
E penso coma o foreiro jeffxavi: ou és da federacion ou moi próximo. Ou pode ser que foras un dos que quixo cambiar a data de esta carreira para fastidiar á de Celanova.
Leo na portada de Correr en Galicia que Esgos ainda non ten resultados oficiais: pois ahi si que estaban os da federacion facendo coma sempre un gran traballo.
CABACA

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/08
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 20:28
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

REPITO, oes ben Fructuoso? FRUCTUOSO, REPITO:

A Carreira de Celanova sempre estivo federada, dende o primeiro ano. Consulta a páxina da Federación, anda.

A de Ourense estaba no calendario da federación o dia 21 de Xuño, ata fai unhos dias que xa apareceu, xunto coa de Celanova o 28 do mesmo.
E digo eu, ¿qué importancia terá si está ou non federada para respetarse mutuamente? Penso que hai moitas carreiras importantes e "chulísimas" que non queren pagar o canon. ¿Non merecen o noso respeto?
E unha pena que haxa xente que non se entere, unha pena.
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 21:40
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

Este última intervención si que me deixa anonadado. Se a proba é federada xa non existen excusas de nengún tipo para que a propia Federacion Galega e de Ourense contraprograme a carreira de Celanova.
O Concello, ou a Tenencia como lle chaman agora, cubrense do mesmo material que a Federación: cubrense de "gloria".
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 0:22
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

Penso pra rematar co tema unha cousa. É que cando os responsables da organización da Carreira Nocturna de Ourense programaron a celebración da mesma, non sabían que o mesmo día se celebraba a de Celanova?. Qué non o saiban os políticos ten un pase, pero, coido que haberá mais xente na organización ligada ao atletismo ourensán ou galego non?, ou van a cegas?. Non sería serio pola sua parte non asesorarse de personas vencelladas a este deporte. Non me creo que ninguen da organizacion non soubera nada. Como di un foreiro amigo meu, esto non son OS MUNDOS DE YUPI.

Espero que este problema se solvente pro ano que ven. Quedaran moitos atletas co corazon dividido ese dia.
Saudos.
pulpi

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/70
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 0:26
Asunto: Re: O Concello de Ourense BOICOTEA a popular de Celanova

HOLA! DENDE O CLUBE ATLETISMO RIBADEO QUEREMOS SOLIDARIZARNOS COS NOSOS COMPAÑEIROS DE CELANOVA E PARA ISO ACUDIREMOS A CITA TRES PERSONAS DO CLUBE.
A PESAR DA DITANCIA QUE NOS MANTEN (250 KM), ESTAREMOS CON VOS ESE DIA.
HASTA PRONTO E ANIMO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos