Foros ›
Campionato galego de montaña
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2008, 18:43
Asunto: Campionato galego de montaña

Este ano organizase de novo en Esgos (Ourense) o campionato galego de montaña sobre o cal tendes información no foro de orientación e montaña pero bueno calquer duda por aquí andaremos.................................
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2008, 20:39
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

Afiador, se saídes algún día adestrar polo monte e me podo "empaquetar" Silbar Silbar avisa.Esi sí, o meu ritmo Avergonzado

www.jeffxavi.blogspot.com
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 14:47
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

A partires de mediados do mes que empeza porque antes da maratón de Vitoria non arrisco nin un pelo.......onte sin ir mais lonxe medindo coa bicicleta o circuito da andaina baixei un cacho ca bici enriba meu Pensando ...e non quero mais sustos .....ademais hoxe a serra teríamos que ir con botas de pescador...........
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 14:55
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

Afiador escribió:
A partires de mediados do mes que empeza porque antes da maratón de Vitoria non arrisco nin un pelo.......onte sin ir mais lonxe medindo coa bicicleta o circuito da andaina baixei un cacho ca bici enriba meu Pensando ...e non quero mais sustos .....ademais hoxe a serra teríamos que ir con botas de pescador...........

"despaciño e con boa letra" meu!!! estaba moi mal ainda a ruta logo?...tiña pensado en ir o domingo, pero case que irei a Ferreirua recoñecer o circuito da media.

www.jeffxavi.blogspot.com
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 17:56
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

Sea campeonato galego o no, lo cual es un aliciente, hay que destacar que
esta prueba es para disfrutar, yo se la recomiendo a todo el mundo que por este foro se mueve. Merece mucho la pena, además los organizadores son corredores y saben de qué va esto, y el que no se sienta con fuerzas de participar en la carrera hay una andaina, que todavía es mejor para disfrutar más,

Ello sin contar el cariño de la gente del pueblo que ponen para rque te sientas a gusto.

Afiador, no te olvides de pelear porque abran la piscina, ya sería lo máximo.

yo no digo nada pero seguramente este año no sea de la partida Triste y lo siento mucho pero estoy anotado a la ultra en el Gêres y tener que volver a hacer casi 200 kms. a la semana siguiente me corta un poco, a lo que hay que añadir que me imagino que no estaré del todo recuperado para una prueba de estas características..

Aupa Afiador y Cia.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 27 Abr 2008, 18:54
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

Jeffxavi a ruta o unico problemilla que ten hoxe son os centos de regatos que corren pola serra abaixo , nada mais , o incidente coa bici foi por "emocinarme" na baixada......o circuito da Ferreirua non sei si estará marcado xa pero mellor senón leva contigo alguén que o coñeza...
Graciñas polos teus comentarios sobre a carreira Fema e unha magoa que te perdas as vistas do canon do Sil xa que este ano a chegada e un pouco mais arriba e a paisaxe e espectacular........bueno si nos vemos en Vitoria o día 11 igual te convenzo aínda....un saudo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Abr 2008, 19:17
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

Afiador escribió:
Jeffxavi a ruta o unico problemilla que ten hoxe son os centos de regatos que corren pola serra abaixo , nada mais , o incidente coa bici foi por "emocinarme" na baixada......o circuito da Ferreirua non sei si estará marcado xa pero mellor senón leva contigo alguén que o coñeza...
Graciñas polos teus comentarios sobre a carreira Fema e unha magoa que te perdas as vistas do canon do Sil xa que este ano a chegada e un pouco mais arriba e a paisaxe e espectacular........bueno si nos vemos en Vitoria o día 11 igual te convenzo aínda....un saudo.

Entón a ruta xa non está embarrada???Co solciño de istes dupoño que non Pensando Pensando Habrá que subir logo un día desta semana.
Graciñas pola infomación!!!! Angel Angel

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Abr 2008, 19:21
Asunto: Re: Campionato galego de montaña

En canto o circuito de Ferreirua, descarguei o plano da web da organización e marquei o percorrido con GoogleEarth.Despois metin o arquivo no GPS de BLUSENS que integra o GoogleEarth e pa diante!!!
Isto das novas tegnologías é macanudo!!! Guiño Guiño Iso si, algo de pinta de "pirau" correndo co GPS na mán si que tiña Moi feliz Moi feliz

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos