Foros ›
Autor
Mensaxe
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 13:05
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Me voy a morder la lengua.....
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
882 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 13:22
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Delatorre escribió:
Buenas,
Malas noticias. Le pregunté a la alcaldesa en Mas de Uno Coruña de Onda Cero.
Básicamente, analizando los datos del año pasado, el coste y el colapso de la ciudad, no compensa hacerlo para 400 tíos. Por lo que lo repensarán para el año que viene.
Ya pondré el corte cuando cuelguen el podcast
No sé si quiero oírlo... Muro
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
207 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 13:23
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

A partir del minuto 20 del audio más o menos.
www.ondacero.es/emisor...e7079.html
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
235 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 13:24
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Bueno, 400 tíos... o ano pasado. Eu lembro un ano (non moi lonxano), onde o finishers pasaban os 1000. O do colapso directamente non o entendo (máis que de excusa hipócrita) e o dos costes, gustaríame ver se dan moita perda facendo as cousas ben (páxina web, percorrido, redes sociais, patrocinadores...), e cun mínimo de ilusión. Problema? Que habería que traballar....

Supoño que non son conscientes do que fan tirando á basura a única maratón de Galicia, Asturias, Castela e León, e Cantabria. Quizáis hai sorte e os que veñan non teñen tanta ignorancia deportiva. Se quedan os mesmos... bueno, pois xa sabemos o que hai. This is Galicia.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1021 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 14:56
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Boas, eu creo que se xuntan varias cousas.
Primeiro, que a moita xente lle ten mais mérito (non sei pq) ir correr, por exemplo, a Oporto que non participar ó lado de casa na única maratón de Galicia. Aínda nos falta ese sentimento de defender e apostar polo noso, pero tanto pasa nesto como noutras cousas, é un mal endémico do noso pais. O de fora sempre é mellor.
Tamén está o feito de que as diversas administracións de Coruña (noutros sitios de España non pasa cas suas maratóns correspondientes) non souberon ou non quixeron xestionar bén ésta proba. Hai que saber e querer invertir tempo e cartos nunha proba deste tipo e os frutos (participantes, reservas hosteleras,....) ó mellor non se empezan a ver ata o terceiro o cuarto ano. Sempre se tardou e poñela no calendario e xa foron varias veces que se cambio de data.
Un saudo.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 14:59
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Si es que soy gafe, ya lo dije ayer. Estaba cantado pero no pensaba que lo fuese a soltar con ese morro. Lo que cuesta no es la carrera popular, son los 10 000€ que se dieron por batir los 2 records de la prueba más los 2500€ por ganar la carrera a cada uno. 15 000€ en premios para los 2 ganadores, más el resto de los premios y los fijos pagados para los 11 atletas africanos invitados. Todo por el postureo de alardear de marcas que no sirvió para nada (tampoco fueron marcones ni mucho menos).

Tampoco me parece mal que gasten el dinero en eso, lo que sí que me parece mal es que esta tipa se suba el sueldo más de 116 000€ en estos 4 años (se subió de 40 000€ del anterior alcalde a 69 000€ y son 4 años de gobierno) y nos diga que el maratón es demasiado caro.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:02
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Si la tipa puede hacer lo que le salga de los ovarios, si quería suspender el maratón el 2 de febrero bastaba con decirlo, devolver el dinero a los 53 inscritos y preguntarles si tenían alguna factura que no pudiesen devolver, pero lo que nos ha hecho durante estos 3 meses no se le hace ni a una rata y mejor me callo que aún voy a acabar mal.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
476 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:04
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Aínda que o asunto pintaba obxectivamente mal, pola miña parte quería seguir estirando o chicle da ilusión.

Fundamentalmente, porque parecíame incrible que alguén estivese disposto a coller para si mesmo a "honra" de ser quen baixase a persiana dunha maratón despois de nove edicións.

Ao fío dos comentarios da alcaldesa, no canto de lamentarse e cancelar a carreira, ¿non sería máis sensato pensar por qué algunhas maratóns son un éxito de participación e un elemento de dinamización de primeira orde, mentres que C42 só foi capaz de ir esmorecendo en paralelo á burbulla do running?
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
235 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:12
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Insisto que penso que é cuestión de ignoracia. Bueno, e de non ter ganas de traballar (entendo que a "repensada" que di é parte do seu traballo... por que non empeza a "repensar" xa??). Esta xente só sabe de postureo.
Non sei se son o único que sentíu vergonza allea ó escoitar a resposta e a "xustificación" desta muller (na miña anterior resposta non escoitara todavía o audio). Por certo, gracias a Delatorre por sacarnos finalmente de dúbidas. Boa "cazada" Moi feliz Se non fose por eso, chegaríamos a outubro coa incertidume...
E totalmente dacordo co que se di sobre os que xa están inscritos. Tratamento á altura do seu traballo.

O outro día falaba con outro runnero onde se podería facer unha maratón en Galicia escapando da desidia política de Coruña. Pontevedra, quizáis? A MM é bastante rápida. Aí o deixo Sorriso
xoanxose78

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/18
12 Carreiras
12 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:29
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Pois unha maratón en Pontevedra sería xenial. A ver si algún responsable se anima.
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:45
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Mierdaaaa ( con perdón) estaba confiado en que salía!!! Lo peor es que a saber cuándo lo volvemos a tener....aún no lo he asimilado...siempre me dije que el maratón de casa lo correría hasta que no pudiese más...Buff noticia MUY TRISTE... DÍA DE LUTO...
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
235 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 15:55
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

xoanxose78 escribió:
Pois unha maratón en Pontevedra sería xenial. A ver si algún responsable se anima.
Quizáis sería bo abrir un fío para esto.... Outra cousa é que nos fagan caso (que vai ser que non jaja)
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
882 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 18:18
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Mimadriña querida... "se corta toda la ciudad". Por "ciudad" se refiere a la recta de Oza??? Ya sé que ocupa mucho más que ese tramo pero estoy siendo igual de hipócrita que ella. Orgullo sería que se paralizase de verdad A Coruña un domingo por la C42, igual que se paraliza Valencia, por ejemplo.
Y compara las carreras de los barrios (se le llena la boca con lo de "más de 2000") con la C42. ¡Qué tendrá que ver señora!

Estoy con Rufino en cuanto a lo del postureo. Correr en casa no tiene tanto glamour como hacerlo en otra con algo de nombre. Y así va la cosa...

Javi_fer totalmente de acuerdo, no respondieron claro hasta que no les quedó más remedio. Mientras la gente en vilo, es muy poco elegante eso. Y no hay nada que haga sentir peor a uno que el abandono. Recogerán lo que han sembrado.

Kalimero, muy cierto. En vez de decir "chapamos porque sólo vienen 400" mejor intenta explicar el por qué de ese bajón. Esforzarse un poco en mejorar en lo que se ha fallado. Pero todo lo contrario, la culpa es de todos menos de ellos.

Gracias por el audio Delatorre
rivava

Maratoniano
Maratoniano
12/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
Lalín
Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 21:00
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

xpab escribió:
rivava escribió:
O 8 de outubro está tamén Lisboa. Eu fun a Donosti, Logroño e Porto, as tres moi ben. De Bilbao escoitei malas referencias. Espero que o goberno local que saia o 28 de maio reconsidere manter a proba en A Coruña. Non perdo a esperanza.
E que tal Lisboa? Eu fun un ano a Porto, pero petei ó grande (vomitona no medio e diluvio). Con ese percal, obviamente, non me enterei moito se pasei por adoquíns, por Gaia, ou por Barcelos... De Donosti, por agora, só escoitei cousas boas (salvo que non é a mellor época, pero parece que compensa co calor do público), e de Logroño non escoitei nada (salvo o "as tres moi ben" do teu comentario Sorriso ).
O de Coruña, ainda que retomasen, moito terían que remendar, empezando pola falta de respeto á xente que leva semanas anotada sen saber que vai pasar coa carreira...

Lisboa penso que ten un percorrido moi chulo, desde Cascais ata a praza do comercio na capital, pero non a corrín. Logroño, son 2 voltas, percorrido con algo de desnivel no inicio de cada unha das voltas. Ambiente familiar, boa organización, polo menos na edición que corrín, que coincidia co campeonato de España master.
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mai 2023, 21:50
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Muy mala noticia. Una pena. La corrí 7 veces, la entrené 8 veces y guardo muy buenos recuerdos. Voy a ser un poco ingenuo y esperar y desear que se vuelva a organizar. En el ayuntamiento me parece que nunca fueron conscientes de la joya de carrera que tenían. Espero que venga quien sepa ponerla en valor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos