Foros ›
Autor
Mensaxe
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2008, 14:19
Asunto: Media de Coia - 25 Maio

Alguén sabe como está?.

Tocaio Charly, sabe vostede algo?.

Escoitara que ían pechar a Asociación Cristo da Victoria ao non haber directiva, quen se encargaban da organización.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2008, 15:37
Asunto:

El año pasado yo fui a esta media (gracias a toijodio y Charly, que me animaron antes, durante y después de la carrera Guiño ), y comentaban lo que dices tú, Franki, que posiblemente era la última edición porque el organizador ya estaba un poco cansado y parecía que nadie quería coger el testigo.
La verdad es que es una media bastante dura, pero la organización es una pasada. Lo del despliegue de premios y $$ que hay es increíble, pero sobre todo ver un barrio volcado con la carrera, gente animando todo el recorrido, bolsa de corredor, camiseta especial chica..... y todo esto GRATIS (ahora entendéis el por qué nadie quiere coger el testigo, ¿no??). La verdad es que no sé cómo lo consiguen, pero consiguen que a los 10' de haber terminado se te olvide lo dura que ha sido.

Este año, si la hay, repito Ríndose Ríndose :lol:. ¿¿Os animáis?? A keniatablanco es una de las carreras en donde más le he visto disfrutar (bailaba y todo....mientras iba corriendo.....), toijodio tiene una apuesta pendiente desde el año pasado, y Charly creo que esta vez va a dejar la cámara a su family y la va a cambiar por las zapas, ¿verdad??.

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2008, 18:26
Asunto:

Por iso debe continuar, non ten o despregue de producción da Vigo-Baiona e é moi dura, mais iso a fai máis atractiva, é ademais unha das máis antigas, non si?:\:D/

Se a xente que a organiza, que tira por ela cansou deberiamos facer algo, @s foreir@s de Vigo para mantela.... Disimulando Disimulando Disimulando

Eu presencia fisica non podo ter, xa dixen polo circuito galego www.correrengalicia.or...t2232.html , mais telefónica e pola rede a que faga falta. Muro
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 7:56
Asunto:

Hola chicos ,

a ver si esta semana me entero de algo y ya os cuento algo de primera mano Guiño


Salu2

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 11:22
Asunto:

Acabo de hablar con el que fue (y es) el alma mater de la media de Coia Wenceslao Martinez y me confirma lo que nos temiamos...
Este año no se celebra la que hubiera sido la 30ª media maratón de Coia , las razones una nueva directiva de la asociación de vecinos que en vez de ayudar ponia trabas a los antiguos organizadores , exigiendo facturas de todo y acusando al amigo Wences de cobrar por dicha organización 3000 â?¬ cuando en realidad lo que hizo fue adelantar para la organización de la carrera de su propio bolsillo ese dinero , ver para creer.
Por lo que este año no le quedaron ganas de organizar nada , para el año que viene puede que se lo piense... Guiño

Un saludo

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 11:28
Asunto:

Pues se confirma una muy mala noticia para el atletismo popular en Vigo y Galicia, por extensión. Triste
Me queda el consuelo de haber por lo menos podido disputar una edición, la del año pasado.
Espero que vuelva, con más fuerza, en años venideros.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 12:17
Asunto:

Pois eu non vou quedar quieto... Abraiado xa vos contarei... Enfadado
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 16:29
Asunto:

Unha lástima que nun barrio tan grande e "maravilloso" como é o meu, xa se comecen a perder as boas costumes, e unha das mellores era esta media maratón que dende peqeniño recordo ver pasar pola miña rúa, unha mágoa...

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 17:40
Asunto:

Muy buenas,

llevo poco tiempo en Vigo y hasta ahora no me habia enterado de esta media urbana. Alguien me podría comentar algo sobre el recorrido? (Es que vivo cerca de Coia)

Gracias !!

Saludos
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 18:44
Asunto:

Saida da Asociación de Veciños de Cristo da Vitoria cara a Avenida de Castelao en dirección Travesas, cambio de dirección cara a Samil a altura da rúa Estrada, e volta na rotonda da Avenida de Samil, asi tres voltas e chegada á Asociación de Veciños.

Hai quen se queixa das costas e de que sexa un circuito, mais é cousa de gustos. Silbar
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 0:00
Asunto:

Hai que recuperar a mellor media de Galicia (con Ferreirúa) para o 2009! Contade coa miña axuda. Ã? unha pena perder este circuíto tan espectacular. Digoo con verdadeira pena.
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 23:38
Asunto:

Hola a tod@s
Sinto decir-vos que parece ser que é certo o que xa sospeitaba o ano pasado (po-lo que Wence me había dito)
De todo-los xeitos, teño que falar co concellal de deportes, Xabier Alonso, pois isto non pode quedar así.
Mañan, 2 de <febreiro, os membros do lube ó que pertenzo, temos a cea anual (No Soriano), e como xa sabedes, cando se está borracho, é como saen as mellores ideas (así saiu a San Silvestre <viguesa Solidaria - Xúro-volo)
Falaremos do tema, e seguro que saen ideas, pero a Media de Coia, non pode desaparecer.
PITI, sintoio, pero nestes momentos non estou nin pra facer 1h,45m. Iso si, pra acompañarte os primeiros 8 ou 10mil .......... pode ser (si as lesións me respetan) Agora que ..penso que xa non necesitas que te anime ninguen.

Te espero en Coia, pois faremo-lo imposible ptra que se celebre.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 23:49
Asunto:

Aínda que haxa que cambiar a data hai que facela. Un domingo en pleno xullo subindo a costa da avda. europa a 30 gradiños, aturando os pitidos dos portugueses e ourensans deseando coller mesa en samil...eso sería crear ambiente...HAI QUE RECUPERALA! Boa borracheira e que saia todo ben.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 11:05
Asunto:

Pois a ver qué se consigue, compañeiros. ¡¡Así o viño e as boas carnes que sen dúbida comeredes no Soriano vos axuden a derribar vontades!! Mr. Green Mr. Green
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2008, 11:15
Asunto:

No quisiera ser pajaro de mal aguero, pero dudo que a estas alturas alguien ponga sobre la mesa los 15000 â?¬ que hacen falta para celebrar la prueba Chorando

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos