Foros ›
Autor
Mensaxe
jandrolitas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/03/06
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 1:19
Asunto:

caracol escribió:
Ya os podeis apuntar a traves de la página de championchip, yo ya figuro en la lista apuntado a las 00.00 Bailar
Bailar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 1:50
Asunto:

Pois Lestrove tamén está anotado,e fixo as 00:28 !!! Pero hai ansia que non vexas,pois 39 inscriptos xa había !!! :=D>
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 11:07
Asunto:

Canta ansia por apuntarse, ¿sei que a inscripción é gratis para os 50 primeiros? Disimulando Disimulando
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 14:03
Asunto:

lestrove escribió:
Pois Lestrove tamén está anotado,e fixo as 00:28 !!! Pero hai ansia que non vexas,pois 39 inscriptos xa había !!! :=D>
No vayas a Lugo a pasar frio Lestrove vente a Coruña a la carrera de Facha de Hércules!Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 14:51
Asunto:

Chacal escribió:
No vayas a Lugo a pasar frio Lestrove vente a Coruña a la carrera de Facha de Hércules.

Esta vez teréi que ir a Lugo,pois xa fai tempo que non vou por aló,e como comprenderas teño que ir repartindo as miñas visitas por Galica adiante,e así de paso atender todos os meus fans. Satisfecho
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 16:33
Asunto:

Si Lestrove fai caso os da Coruña e non veñas a Lugo pq aquí somos tan sumamente parvos que ainda por riba de que poñen unha proba o mesmo día lles damos o noso apoio para a candidatura da torre de hércules a patrimonio da humanidade.

EN VEZ DE QUITARNOS XENTE PODIAS AGREDECERNOS O NOSO APOIO SI NON E MOITO PEDIR.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 16:57
Asunto:

lestrove escribió:
Chacal escribió:
No vayas a Lugo a pasar frio Lestrove vente a Coruña a la carrera de Facha de Hércules.

Esta vez teréi que ir a Lugo,pois xa fai tempo que non vou por aló,e como comprenderas teño que ir repartindo as miñas visitas por Galica adiante,e así de paso atender todos os meus fans. Satisfecho
Jeje, es@s fan te quieren un montón Lestrove! Pro cierto el nombre de la carrera de Coruña es extraño Facha de Hércules, si fuera un facha que sería de mi: correr o no correr, jeje Razz Razz Chorando Disimulando
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 18:27
Asunto:

vou apuntarme xa, pero non é seguro que poida ir, mais ben ó contrario, malditos exames! total pra suspender... pero bueno.

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2007, 18:22
Asunto:

Me apunto a Lugo. La ciudad donde estudié y de la que tan buenos recuerdos tengo.
En aquellos años lo de correr con el frio que hace en Lugo era de locos.
Supongo que a pesar ddel cambio climático hará un frio como suele ser habitual.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2007, 19:38
Asunto:

Me apunto a Lugo. Yo soy de Ferrol, vivo en Coruña y Santiago -donde trabajo-. Llevo sólo 5 años de mis 35 corriendo, y este año estoy que me salgo. He ido por primera vez a las carreras: de los Bomberos, del Agua en Culleredo, Coruña 10, Cee, Carral, San Martiño (Ourense) y Narón (Mem. Adolfo Ros); además de mis clásicas: Pedestre de Santiago y VigBay.
Me había propuesto acabar el año en Lugo, que nunca he ido, el día 16. Eso si no me da el arrebato de una San Silvestre, ya puesto... Y, a pesar de tener el mismo día la carrera de la Torre de Hércules en casita, y no tener que madrugar, prefiero ir a Lugo. Y es que ya he hecho 2 carreras en Coruña este año, y aunque reconozco que es un recorrido muy bonito por el final del paseo marítimo y Adormideras, no sé, me parece que va a ser un evento más publicitario que otra cosa. Que les da igual promocionarse con ciclistas que con corredores que con patinadores, vamos. Lugo, también en ese sentido, me atrae más. Y eso de correr sobre la muralla tiene una pinta... ¡espero que no lo quiten por culpa de las obras!, por favor. Eso sí, que San Froilán nos ayude y nos suba la temperatura habitual un poquito, por favor... Nos vemos en la salida. Y los que vayáis a Coruña... disfrutad. Un saludo.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2007, 23:59
Asunto:

Apuntádevos rápido que son prazas limitadas, eu xa estou...
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 3:04
Asunto:

Eu tiña gañas de ir a Lugo pero logo apareceu a da coruña e me tentou por estar máis preto de casa, pero ó final decidín ir a Lugo ainda que sexa por ser a que ten a data collida primeiro.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 16:38
Asunto:

Alguen vai ir a lugo desde ferrol e volver pra ferrol, ou ainda que sexa ir ou volver pra ferrol soamente, e que sexa bondadoso e me puidese levar Ríndose Rezar ????


Gracias!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 19:10
Asunto:

Pues venga apuntado estoy...esta fue la tercera carrera que hice el año pasado...bueno y en mi vida Ríndose así que le tengo cariño, espero poder seguir acumulando participaciones durante muuucho tiempo.

Nos vemos en Lugo.

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2007, 11:42
Asunto:

O que si estou vendo é unha falta de información da Carreira......recorrido,normas,premios. Enfadado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos