Foros ›
Carreira Pedestre de Nadal - 23/12 - San Cibrao das Viñas
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 3:16
Asunto:

...redios......son las 2 y yo aun despierto!!! Muro Muro Muro ...creo me he pasado con las isotónicas Payaso Payaso Payaso ....

hasta mañana compadres: dorsal 1597
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 16:14
Asunto:

joer...al final a ETUXIA ya lo conocía de una carrera en Melón!!!que pequeño es el muhdo!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Crónica de la RACE:DURA,DURA,DURA... Enfadado Enfadado Enfadado

No tengo referencias de los pasos por km porque me olvidé poner el pulsomentro hasta cerca del km2 Muro Muro Muro

Tenía pensado salir suave, pero como siempre, me cebé en la salida y en el km3 (en una de las subidas fuertes) me dió un bajón de carallo!!!jeje...Me dediqué a ir conservando desde entonces y seguir a Etuxia a unos 20m hasta que en la última subida el aquiles del pié me recordó que ojito!!! Ojo morado Ojo morado

Acabé bastante fuerte haciendo el último km en 3.34 Bailar Bailar Bailar ...y creo que mi tiempo debío ser de 33.15 más o menos

Tienes tu crono Etuxia??porque entré a unos 150 mt de ti,es decir, unos 25-30 seg???

Estoy contento porque he estado en torno a 4.00 mkm, que con lo jodia era la carrera era lo que esperaba!!!

Saludos y felices fiestas colegas!!!
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 18:43
Asunto:

Hola a todos,

La carrera de hoy me ha parecido rompepiernas pero no tan dura como esperaba. Salí con un ritmo tranquilo y eso me ha permitido llegar a meta con bastante suelto (para lo que es habitual en mi). El muro que comentabas jeffxavi sobre el kilómetro 6 no me pareció tan duro aunque si es cierto que después de los "sube y baja" de los kilómetros precedentes se podía hacer un poco duro. Mi impresión es que la carrera hasta el kilómetro 5 fue rompepiernas y a partir de ahi bastante rápida. Mi tiempo final fue de 38:41. ¿Alguien conoce la distancia exacta del circuito?

Un saludo y Felices Fiestas.
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 18:44
Asunto:

Hola a todos,

La carrera de hoy me ha parecido rompepiernas pero no tan dura como esperaba. Salí con un ritmo tranquilo y eso me ha permitido llegar a meta con bastante suelto (para lo que es habitual en mi). El muro que comentabas jeffxavi sobre el kilómetro 6 no me pareció tan duro aunque si es cierto que después de los "sube y baja" de los kilómetros precedentes se podía hacer un poco duro. Mi impresión es que la carrera hasta el kilómetro 5 fue rompepiernas y a partir de ahi bastante rápida. Mi tiempo final fue de 38:41. ¿Alguien conoce la distancia exacta del circuito?

Un saludo y Felices Fiestas.
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 19:26
Asunto:

Resultados en www.ourenseatletismo.com

Medición del Forerunner de mi mujer: 8.47 km
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 22:40
Asunto:

...UFFF....34.43 de tiempo según el tiempo de la organización!!! Triste Triste Triste ....a 4.05 mkm Demo Demo Demo

Estoy decepcionado,esperaba correr en 34´....En fin,a recuperarse que me duele bastante el aquiles esta tarde....

Ya comentaremos las san silvestres de Allariz y Castrelo de Miño Parar

FEliz Navidad Bailar Bailar
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2007, 23:42
Asunto:

Hola a todos, en especial a JEEFXAVI que ya nos conocíamos de una carrera anterior. La verdad es que la carrera digan lo que digan era dura de cojones, sólo hay que mirar a los tiempos que hicieron los 20 primeros clasificados.
Yo le temía porque como me habían dicho que era muy dura, entonces salí bastante conservador, pero aún así en el km 4 las pasé putas y no digamos en el repecho que había en el km 6 pero bueno a partir de ahí era todo bajar y apreté los dientes e hice los dos últimos km a 3:30 y 3:23. Al final hice 34:10 pero por mi reloj 39:55.
La verdad es que estoy bastante contento tal como llevaba mi preparación desde la San Martiño, entrenando un dia o a lo sumo dos a la semana y después coger una gripe de una semana en la cama que aún hoy me tiene algo flojo.
Bueno después de este ladrillo sólo decir que paseis unas felices fiestas y que no os paseis con el turron.
Feliz Navidad a todos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2007, 12:05
Asunto:

...llegué freskito...jeje


Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2007, 20:39
Asunto:

Está claro que o circuito chairo non era pero a min pareceume moito mais fermoso que correr polas ruas do poligono industrial , a dureza poñemola nos o correr mais ou menos rápido e cando temos un perfil como este se nos pasamos de voltas o empezar a carreira despois costa moito recuperarse, e se nos toca o baixón nunha das subidas as perniñas din Nono Nono o complicado e saber a que ritmo podemos ir según os adrestamentos que facemos Pensando con todo o dura que parece eu fixen uns pasos por km cinco segundos mais rápido que na San Martiño... pero bueno tranquilos que para chaira e rápida temos o día trece os 10km de Xinzo, e bueno tamén o día 31-12 a de Castrelo de Miño eso si esta a metade asfalto e metade cross Bailar e creo que e a carreira coa maior porcentaxe de atletas femininas :=D> :=D> Silbar con moito de Galiza ....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2007, 14:21
Asunto:

...a min se vai LORENITA LUACES xa me conformo!!!! :=D> :=D> :=D>
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2007, 20:25
Asunto: San Cibrao

Carreira fermosa: ambientazo de atletismo popular: nenos, e unha notable participación feminina, moitos populares de verdade: e ao final penso que pasabamos de 400. Os amigos de correr de Ourense e arredores, andabamos por San Cibrao o domingo. Canto máis popular sexa unha prova máis avanzamos, maior nivel acada o noso deporte e a nosa sociedade. Tristes carreiras nas que só van catro "galgos" e tres veciños. San Cibrao vai na boa liña de achegarnos as sociedades máis avanzadas neste sentido: emocióname ver chegar a xente moi afastada dos primeiros: tanto ten. ¿Só se pode correr a menos de 5´ por quilómetro?

Galiza ten estas cousas: Temos, como dí Afiador, a posibilidade de correr en Xinzo 10 quilómetros totalmente chairos, e temos, como non, ducias de provas menos monótonas e máis intrépidas: curvas, costas, repeitos, terra, cortalumes; témolas en cidades, en vilas, en aldeas, á beira do mar e a 1.700 metros de altitude; ....

Cada prova ten o seu encanto: este ano que remata tuvemos a sorte de poder participar en moitas e diversas provas desde Ribadeo ata a Garda e desde Ferrol ata Xinzo, casi todas organizadas con cariño e eficacia.

Parabéns ao Afiador por acadar en San Cibro un brillante 3º posto xeral, a menos de 7 segundos por quilómetro do primeiro.

P.D.: Que ningúen deixe de asistir a unha San Silvestre alí onde estee.
acmestre

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/07
0 Carreiras
7 Mensaxes
arnuide
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2007, 16:45
Asunto:

una de las carreras mas bonitas que he corrido en mucho tiempo, recorrido precioso y mucha participacion, volvere

clasificaciones en:
www.ourenseatletismo.com/blog/
CROLIX

Novo foreiro
Novo foreiro
24/12/07
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2007, 18:31
Asunto:

Primero un saludo a todos.

Esta es mi primera intervención, después de leer varios foros desde que participe por primera vez en Junio en una carrera popular.

De la carrera de San Cibrao comentar que aunque al principio parecia una subida continua, y la gente comentaba que habia muchas cuestas de gran pendiente, en general me gusto, sobretodo por el recorrido y el tramo final de bajada continua.

Gracias a acmestre por el enlace, aunque por un error no salgo en la clasificación pero si sale un dorsal de un niño de categoria PitM justo por delante de otro corredor que adelante cerca de meta.

Para despedirme un saludo especial para pilon
que me lio para ir a San Cibrao, aunque se lo agradezco porque merecio la pena.
San_Cibrao

Organización
Organización
5/12/07
0 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Dec 2007, 0:03
Asunto:

En primeiro lugar, darvos a grazas por participar na carreira e recordade que os que fan que unha carreira sexa fermosa son os propios corredores.
En canto a clasificación hai algúns erros irreparables, xa que algúns dorsais que achegaron os xuíces o rematar a proba non existen ou non se corresponden co posto na liña de meta, en fin... Disimulando
Agradecervos novamente a vosa participación e atenderei gustosamente as críticas e suxerencias para a vindeira edición. Saúdos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos