Foros ›
XXIII Maratón de Amizade-Bembrive día 12 de Octubre
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 15:20
Asunto:

CHARLY escribió:


pd:Lo que no me gusto nada de la carrera de ayer fue que los del pueblo por donde ibamos pasando me iban llamando tramposo por ir en la bici , sabrà n ellos como me dolian los cuadriceps cuando iba subiendo.... Chorando Confuso Ríndose Ríndose Ríndose

Si teño que tirar eu da bici!!! E iso que tiraches ben, pra coller a Fleky!!! Confuso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2007, 22:44
Asunto:

Perdón, Xolinha, é que algunha das cousas que dixo Fleky fíxome pensar que só fixeras de chofer... e que non viñeras correr.

¡¡Pois claro que me parecen duros 10 kms. desa calidade!! Hoxe subín a un sitio de Bembrive a comer e vin as frechas brancas que vos debían sinalar o percorrido e, a verdade, deime conta da dureza da proba, porque estaban moi moi arriba da igrexa... en fin, que sode a hos**a.

Bicos e a darlle ás zapas Guiño Guiño
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 17:03
Asunto:

pareceume ver nesta carreira creo que era a supermorais facendo fotos e gustarieme saber se as vas a colgar nalgunha paxina,coma as que tes no do venturiña de atletismo.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 23:23
Asunto:

Hola Supercoco.

Efectivamente estuve haciendo algunas fotos y la colgaré en el blog venturiña cuando tenga un poco de tiempo.


Un saludo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2007, 0:06
Asunto:

Sinto ter que mediar aquí, pero quen pedía as fotografías non era a casi desaparecida Supercoco (de nick) e sí Sergio (de nick, pero que ten no seu avatar a Supercoco)... supoño que de ahí esa equivocación de outro "super", o señor Supermorais Guiño Guiño Guiño

Non vos preocupar, que a min pasoume o mesmo na Carreira da Festa do Marisco, que vin un avatar co famoso moneco azul e pensei que a foreira de Ribeira Supercoco iba correla... logo decateime de que era o tal Sergio.

Non sei, pero para evitar malentendidos a miña recomendación a Sergio é que cambie en canto poida de avatar, xa que se confunde con moitísima facilidade coa compañeira Supercoco... e non é por molestar ¿eh? Demo sorrindo Demo sorrindo
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2007, 15:25
Asunto:

ok,xa cambiei de avatar.Pois moitas gracias supermorais pasareime de vez en cando pola paxina do venturiña.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2007, 0:51
Asunto: FOTOS BEMBRIVE

Hola compañeros.

Ya están a vuestra disposición para los interesados, las fotos de la Maratón Popular de Bembrive del pasado 12 de octubre. El enlace es www.atletismoventurina...s.live.com

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos