Foros ›
Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 12:40
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

romaris escribió:
Gracias Koala!! eras o que estaba na parte de arriba de iroite, que se puxo a correr o lado miña enseñandome a foto?? E decíndome: que ben saiches, sen querer pero que ben saiches...jaja

Hola. Pois non . Eu estuben en varios puntos pero ali non cheguei a estar, que non me dou tempo Moi feliz
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 12:45
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Vaia,era outro logo. E que me fixo gracia o fotógrafo correndo detrás miña buscando a foto para enseñarma jaja
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 15:23
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

día perfecto para ir pasar a mañá correndo polo monte Bailar

Perfectamente sinalizado (pobre do que teña que recoller tanta cinta Indiferente ), xente de protección civil/policía local en cada cruce conflictivo, ambulancias, papatoria final,etc.



Eso si, unha pena os que atallaron. Unha pena por eles digo, que non dan máis de si (pois non foi un "erro"). Non me refiro a que atallasen no cortalumes, se non antes.

Pero... como a organización no cortalumes final abreu a man para poder ir a través ou facendo zigzag... pois non sei si a estes dous (que vin eu) se lles pode dicir nada. Pregunto desde a ignorancia, esto é habitual? quero dicir, que se poida ir a través ou seguindo as cintas. Supoño que é a discreción do organizador, pero moi normal non me parece, para eso que se monten uns "puntos de paso" e que cada un se busque a vida, estilo raid/orientación. Si hai unha ruta sinalizada na miña opinión debería seguirse.


Este feito non restou ao ben que o pasei e deixou(me) moi bo sabor de boca para rematar o circuito. E pensar que case non se celebra!! Razz

A espera quedo de coñecer o Trailgalaica'17

-- Chámame "ghose"
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 16:36
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Boas, persoalmente gustoume a proba e o dia acompañou. ö meu modo de ver a marcaxe estivo correcta aínda que tiven que mover unha cinta xa que parece que haí xente que lle gusta "xogar" con elas.
Ó trazado estivo bén con zonas de correr e algunhas partes técnicas, quizaís lle sobre algo de asfalto.
O que sí e que no avituallamiento sólido pondría plátano ou algunha barrita porque para 24 kms penso que faí falta algo maís que naranxa e mazá.
O avitullamiento final moí bén e as duchas bén tamén.
Po ano se podo voltareí.
Un saudo.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 22:42
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Estou con XoseM, para min todo de 10, ben marcado,bos avituallamentos etc...Creo que a maior parte da xente vamos por pasalo ben e disfrutar do que nos gusta.O do cortalumes final creo que si o deixaron no aire pero o resto do recorrido había que facelo por onde estaba marcado.



Tamén vin como algún atallaba pero ata un punto que roza a obsesión, zonas que están marcadas e ves como un tío trazaba en canto tiña oportunidade para recortar todo o que podía, falo zonas de 5 ou de 20-30 metros recortados, saltarse zonas técnicas e seguir polo camiño, etc (non vou poñer o nome nin o dorsal nin o equipo o que pertence xa que non merece a pena) despois presumirá da súa gran azaña... Sinceramente creo que tiña o circuito estudiado e sabía perfectamente onde meter man...moi triste
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 9:03
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

A mi fíxome gracia un que colleu un bo atallo e cando se cruzou con nós lle mandou unha risita en plan "ui, me han pillao, jiji".

E non sei por qué me da a min que ningún deses iba lesionado nin deshidratado e necesitaba recortar kms. Si ata levaba unha camiseta dunha maratón de montaña.

Respecto á proba: parece ser que a organización está a escoitarnos e van mellorando. Esperarei a ver a proposta do circuito 2017 para facer unha crítica constructiva sobre o Trail Galaica.
TrailGalaica

Organización
Organización
23/12/15
2 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 10:19
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Bós días a tod@s.

En primeiro lugar darvos as gracias polos comentarios e a noraboa por ter rematado esta proba. Como nos levades pedindo desde hai tempo, e como di o noso compañeiro memphis_ESP, escoitamos as vosas críticas constructivas e tratamos de subir a dificultade técnica dos circuitos. Agardamos que vós hubera gustado a proba de Noia.
O trail en sí foi moi complejo por diversos motivos organizativos. Tratamos de sacalo adiante do mellor xeito posible e coa mellor intención para vós os corredores.
Respecto aos comentarios que facedes, Rufino, o tema dos plátanos foi circunstancial, fúmolos mercar pero estaban en mal estado, non entendo de froita, pero non debe ser época deles. así que, razón non che sacamos. Paliamolo con outra froita e un avituallamento final bo.
XoseM , darche as gracias desde a organización por estar sempre apoiando e facendo comentarios ao noso entender moi constructivos. Sobre o que comentas dos que atallan, certo é que se dixo na charla técnica que o cortalumes se fixera en zig zag para evitar a súa perigosidade, pero eso non significa que noutras zonas a xente que coñece os perocrridos trate de atallar. Nos creemos que este tipo de probas a competición é secundaria, respectando tamén esa parte competitiva e a quen lle gusta probarse. Pero non podemos apoiar a quen atalla evidentemente, aínda que sexa un tema moi complexo de controlar (se vós fixades, fixemos un control nun punto de paso, exactamente no avituallamento 2).
Reiteramos as gracias a todos, koala36 pola reportaxe fotográfica, e todos os que participastes nesta aventura (romaris, memphis_ESP, Rufino, mlestonf polos comentarios tamén).

Unha aperta. EStos días publicaremos as clasificacións definitivas e xa falaremos da Gala do Circuito e do circuito 2017.

Moitas gracias amig@s!!!
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 11:44
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

XoseM escribió:
día perfecto para ir pasar a mañá correndo polo monte Bailar

Perfectamente sinalizado (pobre do que teña que recoller tanta cinta Indiferente ), xente de protección civil/policía local en cada cruce conflictivo, ambulancias, papatoria final,etc.



Eso si, unha pena os que atallaron. Unha pena por eles digo, que non dan máis de si (pois non foi un "erro"). Non me refiro a que atallasen no cortalumes, se non antes.

Pero... como a organización no cortalumes final abreu a man para poder ir a través ou facendo zigzag... pois non sei si a estes dous (que vin eu) se lles pode dicir nada. Pregunto desde a ignorancia, esto é habitual? quero dicir, que se poida ir a través ou seguindo as cintas. Supoño que é a discreción do organizador, pero moi normal non me parece, para eso que se monten uns "puntos de paso" e que cada un se busque a vida, estilo raid/orientación. Si hai unha ruta sinalizada na miña opinión debería seguirse.


Este feito non restou ao ben que o pasei e deixou(me) moi bo sabor de boca para rematar o circuito. E pensar que case non se celebra!! Razz

A espera quedo de coñecer o Trailgalaica'17

Coincido con XOSE M no tema dos ¨atalladores¨,xa empezaron o seu traballo no km3,pero o máis sangrante era ver como despois de superalos os dous minutos aparecíanche por un lado.
Non contentos con iso ianse reindo da xente que se perdeu no primer punto,e orgullosos de non telos avisado.
Por ganas pondría aquí o dorsal, que é o que merecen,pero eles xa saben quen son e o peor é que son conocidos para mín dos que non sabía esta faceta.
Polo demáis fermosa a carreira e o bo trato que sempre nos dispensa Trail Galaica,vemonos no 2017!!!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 12:08
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Bos días,

Pois eu vou facer un par de críticas, sempre en modo constructivo!!

1- Marcaxe nalgún punto deficiente,km 2, e o baixar a balconada outros 2 puntos conflictivos cunha marcaxe nula.

2-o regalo conmemorativo, ainda que me pareceu moi ben a camiseta e a gorra, se fas publicidade dunha cousa hai que cumprila!

3- Unha medalla pareceme un pouco cutre na entrega de premios, considero que o gasto que conleva un trofeo non é moi superior, e agradecese!

4-Ou é obligatorio ou é recomendable, hay que facer esa distinción no tema de levar cinto de hidratación.(na miña opinión nun trail de 23km en diciembre non deberia ser obligatorio)

E algún outro detalle, pero creo que o fixestedes dpm en computo xeral, e agradezo que haxa estas probas pola zona!

A seguir medrando

pd: gustoume o percorrido!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 12:11
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

olvidabaseme, o dron da ultima subida as antenas do San lois era da organización?
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 13:16
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Debutábamos nesta especialidade por estar preto da casa e a verdade é que chegounos bastante a experiencia Molón .

O trail é fermoso. Non teño a forma física axeitada e apunteime a esta aventura de xeito un pouco temerario. Pero conseguimos rematar con nota alta.

Para min e o grupo co que ía, organización fantástica. Non nos perdimos en ningún intre e vimos exceso de balizaxe nalgúns puntos, cousa que di da organización a preocupación por este motivo. Nos primeiros kms pasaronos xente que parece que se perdera e non entendo realmente onde, porque nos vimos as sinais en todo momento. Dos comentarios da xente na meta, supoño que o tema está en non prestar atención igual por ter as sinais no alto e ir mirando para o chan ou en ir moi rápido, pero non poido criticar ese tema porque a min non me pasou. Para min estivo perfecto e non teño demasiada experiencia. Prestei bastante atención na charla técnica. Sobre os avituallamentos, tampouco teño demasiada experiencia, pero decir que ese día cando marchei do trail non comín coa cantidade de avituallamento que había na meta. Para min é un luxo que suple calquer agasallo ou medalla. O trato ao corredor fantástico, por certo. No intermedio, tampouco entendo repito, pero comín mazá, laranxa e unha galleta máis rellenei o bote que recomendaban levar desde a organización cunha bebida isotónica que a verdade sentoume moi ben.

En canto a experiencia, eu estou acostumado ao asfalto, pero desde logo neste tipo de probas o trato é moito mellor. No asfalto parecemos a veces "ganado" e aquí hai un compañeirismo extraordinario. Gracias aos compis.

Sobre os que atallan, é un pouco o de sempre, tamén pasa en asfalto. É cuestión de honradez, penso. Se queres xogar sucio alá ti. Eu corro pouco, co cal non me van sacar ningún premio. Pero paréceme ... mellor non dicilo.

Como crítica constructiva deste trail, melloraría a entrada no pobo. Había bastante lío coa cantidade de coches que circulaban a hora que chegamos.

Aínda que recoñezo haber elexido mal esta proba para debutar polas miñas condicións físicas, darlle a trail galaica unha nota alta e sen dúbida tratarei de participar nas probas de 2017.
TrailGalaica

Organización
Organización
23/12/15
2 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 14:16
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Gracias unha vez máis polos comentarios. Tomamos nota de todo, do bó e do menos bó.

Lecop O dron sí, era noso. Queriamos deixar constancia disto. Xa veredes algunha imaxe próximamente. Agardamos sexan fermosas.

Gracias tamén a copasdeyate polos comentarios.
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Dec 2016, 19:59
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Un dron?
carallo!! que frescos ides alguns, eu malamente vía a xente e o camiño para ver un dron...
pero bueno, se os Trailgalaica tiñan un dron, xa nos empezamos a parecer "a las jrandes"
E de aplaudir....
Da carreira xa falei por Tweeter, fantastica!!
Respeto dos "atalladores", non quero dar detalles, pero sí e certo que na baixada do cortafogos en zig-zag, pasaronme dous o sprint, e mira que eu baixo ben, pero despois de bastante tempo metido en montaña e para estar nos ultimos kms, si me pareceu que ian demasiado disparados.
Simplemente un detalle, algun levaba un tatoo?, digo porque se non e así retractareime de inmediato......
Non me quero meter con ninguen por non quedar 2 postos mais adiante.
Saudos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 14 Dec 2016, 8:00
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

editado Angel

-- Chámame "ghose"
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 14 Dec 2016, 18:23
Asunto: Re: TRAIL DE NOIA 11/12

Hola.

Solo comentar que no foro de fotos xa tedes os enlaces os meus dous albums de fotos desta proba.

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos