Foros ›
Autor
Mensaxe
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 1:48
Asunto:

Este ano polo que vexo e que se agrandou mais pero segue sendo igual ou mais dura!

Asegurovos que os que optedes a baixar de 4 mins km como son eu que xa fun o sabado a facer recoñecemento e trote e fixena en 47 minutos !

Aconsellovos que e dura pero o mesmo tempo e rapida!


Recordade que tendes ata mercores pra anotarvos !

Saudos e animadevos a vir
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 2:16
Asunto:

conformome con baixar dos 50 minutos, enton
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 1:03
Asunto:

vaia catarro que teño. non sei se poderei ir. hoxe adestrei fatal
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 1:56
Asunto:

Aqui tendes toda a informacion:

www.concellodenegreira...opular.doc


Mañan mercores 7 as 22:00 acabase o prazo pa inscripcion
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 18:36
Asunto:

El recorrido es precioso pero muy exigente; la subida a Cobas despues de haber sufrido la Avda das Brañas se va a hacer muy exigente; y la bajada de la chancela es de las que se tiene que hacer con el freno de mano puesto. Yo no estoy, sino no me la perderia bajo nigún concepto. Muy recomendable

Todos temos unha leiriña en Conxo
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 17:56
Asunto:

Buenas! soy el primero en hacer la crónica.. Molón todo estupendo, ambientazo, gran organización y recorrido muy atractivo, aunque rompepiernas continuo. Me encontré bastante bien y voy recuperando sensaciones en este inicio de temporada. Mis piernas largas van despertando poco a poco. 39´más o menos. Fleky y Gallego siguen que se salen, de momento inalcanzables, y creo que tal como están este año les voy a saludar siempre mientras ya están acabando el aquarius. Y Gallego Junior... entró llorando a meta, pobre, espero que no se cayera o algo por el estilo. La verdad es que cada día disfruto más viendo las carreras de los chavales. Esos esprints que se pegan entre ellos lleguen en el puesto que lleguen no tienen precio, amén de otros detalles.
Por cierto, compañeiro Lestrove, si me lees enhorabuena por tu "victoria"en Carral, pero los grandes toros se torean en las grandes plazas, jeje. Guiño De todas formas este año creo que no vas a hivernar mucho, así lo espero compañeiro, estás como una moto. A ver si nos vemos en Orense.
Bueno, saludos!
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 18:19
Asunto:

Hola a tod@s:

Ante todo muchas felicidades a tod@s los participantes, pudieran cumplir o no con los tiempos que se propusieron.

La carrera muy bien, para mi fue una sorpresa la mañana tan fresquita en Negreira pero sin mayor contratiempo. Como ya nos pusieran de sobreaviso algunos foreros tiene tramos durillos, sobre todo para algunos de nosotros, para otros pueden con todo y tanto les da, enhorabuena por lo tanto.

Respecto a como me fue a mi, no conocia el circuito y como corro sin reloj solo con sensaciones del cuerpo corro a ciegas. Esto es algo que tengo que abandonar, pues como decia el correr a ciegas hace que uno no sepa si puede ir algo mas rapido o no, pues esta esperando la siguiente cuesta y es dificil adaptar las sensaciones a un circuito desconocido. Al final debo andar sobre los 45 minutos mas o menos. Pero contento y disfrutando del fenomenal ambiente de la carrera.

Lo dicho felicidades a todos.
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 21:30
Asunto:

ao final o catarro non puido conmigo e ahi estiven na vila de negreira, a un grao segundo marcaba o termometro exterior do meu coche, as dez e media.
acabei cunha sensacion boisima, porque fixen 47.50 nun circuito que era na miña opinion durisimo, como ben avisou corredornegreira. so o ultimo quilometro e medio era suave, no resto nin un metro de chan (ainda que me comentaron que en carral e ainda peor)
pero queria salientar, que a organizacion pareceume boisima (xa sei que e mais complicado organizala pedestre compostela que a carreira de negreira que tiña mil inscritos entre todas la carreiras, alguns dos cuais non se presentaron) pero en santiago debian ir pensando en deixar de crecer por crecer en numero de participantes e mellorar aspectos como dos avituallamientos, non facernos esperar na chegada, na que habia aquarius para todos.
ademais todo o pobo volcouse ca proba, saindo a animar a pesar do frio que facia.
bueno, agora haber cando sae a clasificacion para ver se lle gañei a algun polo menos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2007, 0:19
Asunto:

As clasificacións xa se poden ver na páxina da F.G. A.
www.atletismogalego.org/

Eu hoxe si que quedei contento da carreira, sentínme moi ben durante toda a carreira. Sacouseme o sabor agridoce, que me quedou na de Santiago por mor da mala colocación na saida.
Saín os primeiros kms. regulando un pouco, xa que esta carreria, é moi traicioneira, como xa comentaramos moita costa e moita baixada. E pouco a pouco, funme entonando, e adiantando xente, sobre todo nas subidas, e acabando moi forte, nun tempo oficial de 38'20.
Saudei a uns cantos foreiros e gracias Gallego polo estiramento do psoas.

A próxima o vindeiro domingo en Ourense.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2007, 0:51
Asunto:

Cronica de Corredor negreira


Pois eu aparte de non dormir como debia pois so durmin 4 horiñas!

Levanteime e receille a unha santa que teño na mesita Rezar

Despois con algo de prisa desaiunei 2 cucharadas de mel ,medio platano e medio litro de auga. (olvidaronseme comprar as barritas Angel )

As 11 vou coller o dorsal e gracias a eficacia dos xuices e dunha funcionaria do concello despachan os atletas rapidamente!

Poñome a quentar e nada non conseguia suar moito! estiro na praza do pobo cuns compañeiros e fago unhas rectas de 50 m a ritmo de carreira e ampliando zancada e alguns exercicios de tobillos !

Chegando a linea de saida xa busquei un oco para poder sair o mais adiante posible para evitar posibles caidas e asi poder colocarme o mais adiante posible!

Dan a saida e colocome no grupo de cabeza ata os 500 m primeiros (non se me vai borrar a carra do keniata que mira pa min dicindo este ta tolo)
ala o chegar o 1 km indo pola posicion 40 mais ou menos e cando empezo a marcarme un ritmo apropiado a miña condicion e o primeiro km saleme en 3:27 que para min e un tempazo ( un tempazo non dous )

Chegando o cambio do percorrido ali en cobas pois faise mais dificil todo e ali e cando aminoro un pouco que levaba unha media de 16,4 km/h

A altura do campo da feira avoacion criminal mais de 20 persoas!

e ali como nos estaban os meus compañeiros do triatlon bricosa!

A altura do km 6 baixo o ritmo levando asi unha media de 14,5 xusto chegando o avituallamento donde mando un pequeno trago de auga que o unico pa que me serve e pra botar fora a maldade ( mocos ) e fancendo a costa levando detras miña un grupo de 10 atletas e como non o mismisimo corredor_ negreira marcandollo ritmo!

Chegando a fonte das vacas pois ali esperome uns animos inmellorables e como non moitos dos meus amigos ali coas suas camaras , moviles etc para inmortalizar o meu paso por ali e aplausos etc!

despois empezo a notar algo a pesadez debido a moita carga que estou levando na piscina e tamen nas pesas para poder afrontar a tempada co meu 1 ano de triatlon!

despois chegando a pedra mamoa adiantanme que 6 postos o cal me fai rabear un pouco e decido comenzar o meu sprint un pouco antes do previsto co cal adianto 2 postos e decido seguir aumentando un pouco mais cando xa estou a altura do instituto ahi e cando me enveneno e consigo facer o ultimo km a 3:30 e adiantar 10 postos mais!

Adxunto foto:

Tamen decir que a carreira calificoa de dura!

Tamen decir que acadei o 3 premio en local! Na xeral de 107 !

Aqui vos deixo a clasificacion :

Que tamen e satisfactorio poder quedar entre os mellores do pobo anque

non haxa moita aficion pero os que son bos son bos!

Unha carreira na casa que podo decir que estaba nervioso , non estaba o 100 % pero ainda asi notei unha clara mellora tacticamente e fisicamente!

Perdon polo ladrillo e por excederme pero cando me esmero esmerome!

Espero seguir asi e mellorar moito mais!

Gracias a todos por vir participar a negreira!

Saudos e ata outra
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2007, 1:36
Asunto:

ainda estou mais contento, o parecer fixen uns segundos menos do que pensaba.
espero volver o ano que ven





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos