Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 8:58
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

A verdade e que recordo do debut desta proba no 2014 é moi bo. Daquela foi a miña primeira carreira, e non sabía como era o nivel, pero xa me parecía excelente, o tempo mo confirmou.
Este ano, foi todo perfecto, con detalles difíciles de superar.

A 500m da saída se ten todo, entrega de dorsais, aparcamento, duchas, auditorio para a entrega de premios.
Rúas cortadas con tempo, voluntarios a centos..
Varios puntos de cronometraxe, ambiente musical e festivo o 100%.
O chegar a meta unha zona para o corredor con unhas 50 cadeiras para descansar, quitarse o chip... e despois ir saíndo con calma a tomar o avituallamento.
Tamén fotógrafos oficiais da organización, con fotos subidas o momento.
Bolsa do corredor impresionante, avituallamento post carreira, e pizza e cervexa.
Medallas para todos os cativos, e Premios para os 3 primeiros de cada categoría. Vai premios orixinais, ademais de que o do casco de Vikingo é unha pasada.

En serio, nivel organizativo de 10.
Un pracer poder coñecerte Vikingo, transmite os nosos parabéns os que tiveron algo que ver coa carreira.
Esta proba naceu para quedarse.
Unha fixa no calendario.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 10:16
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Pues igual que el resto de comentarios, me sumo a las felicitaciones. La verdad que todo muy bien organizado, el recorrido me gustó, con sus sube-baja, la parte más dura para mí, fue la vuelta de las Torres con esa subidilla por el puente. Se agradeció la "tamborrada" al final de esa recta que era más larga que el mes de Mayo. Muro
El día estupendo para correr, los voluntarios de 10 y la gente en general muy implicada.
¿Quién es Panoramix, por cierto? Pensando

La pizza no me dio tiempo a probarla (ya sé, tengo que correr más, otra vez será)

Lo peor como siempre somos nosotros, así que desde aquí, un saludo a todos esos que se apuntan y luego no aparecen. Nono

Me queda lejos, pero si se tercia, el año que viene volveré...(no es una amenaza)
¡Felicidades!
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
287 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 13:03
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Felicidades a la organización por esta estupenda carrera!!!
Es el tercer año que la corro y cada año mejor.
Lastima que al ser tan tarde no pueda quedarme un poco mas a disfrutar del buen ambiente.
Gracias por todo
pazolo555

Novo foreiro
Novo foreiro
6/09/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 14:29
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Pues me sumo a todos los comentarios anteriores. Una gozada de carrera, no se pueden poner las cosas más fáciles para dedicarse a correr y disfrutar. Segundo año que voy y repetiré con toda seguridad. Muchas gracias a tod@s los voluntari@s y enhorabuena a la organización!!!!!
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 16:17
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Carrera de 10 , enhorabuena a los organizadores por todo .
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 17:31
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

A verdade e que esta carreira me pasou desapercibida ata o de agora (igual non me fixei nos comentarios de anos anteriores), pero quedei abraiado coa organización.

Nin nos meus mellores sonos podía imaxinar tal calidade de organización, coidando ata o máis mínimo detalle, facendo que os corredores (adultos e rapaces) se sentiran os verdadeiros protagonistas. O circuito, ainda que duro, moi bonito, e a volta as torres inesquecible.

Dende logo, foi a miña primera vez, pero non será a última, posto que xa forma parte das fixas do meu calendario.

Gracias a organización, voluntarios e colaboradores!!!

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2016, 19:26
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Como ya han comentado todas las bondades de la carrera, -con las que estoy más que de acuerdo-, decir que me han encantado las canastas verticales para lanzar botellas en el avituallamiento del km 5. Y como única pega, decir que las mismas tendrían que estar más separadas de las mesas, porque no daba tiempo a cogerlas, beber o refrescarse y encestar. Guiño
Muchas gracias por todo.
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2016, 13:41
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Simplemente GRAZAS A TODOS, polas vosas palabras, as vosas mensaxes e felicitación.


A organización da Romaría Vikinga 10K, cada ano trata de mellorar todos os servizos, aínda que somos conscientes de que quedan cousas que correxir.


Queremos darlle as grazas tamén a todos os que estiveron ó pé do cañón e que son parte fundamental da Romaría Vikinga 10K; todos e cada un dos voluntarios que estiveron no avituallamento, entrega de dorsais, gardarroupa e montaxe. A Protección Civil que se encargou da seguridade do percorrido xunto con VikinBike Catoira.
Grazas tamén a Difusión ProSport por colaborar de principio a fin coa organización e pola reportaxe fotográfica.

Grazas ós padriños da proba Solange Pereira e Víctor Riobó, os triatletas Saleta Castro e Gustavo Rodríguez e ós homenaxeados desta edición Celina Rodríguez e Manuel Rosales por acompañarnos e apoiar esta pequena proba que todos e cada un de vós facedes grande ano tras ano.

E por suposto grazas ós colaboradores, que dende a primeira edición estiveron ó noso carón; AFYT Asesores, Supermercado DIA Catoira, Mesón A RÚA, Frutería A HORTA, LARSA, FRISCOS, ABANCA E NUTRISPORT. e todos os comercios locais que aportan o seu graniño de area a través do libro conmemorativo da proba.


Esperamos que non se nos quedara ningún no tinteiro, por si acaso GRAZAS A TODOS ós que de un xeito ou outro colaboraron con nós.

E finalmente GRAZAS a: correro, agut, Larpeirogorxon, Pequetxa2013, Meigalicix, Lolinho38, DoctorSlump, mariano, sanmikel, PequeñaCriatura, Javitxu, pazolo 555, VilalingaRunner, Maxi e JoseDuran polas súas palabras e a todos os foreiros que nos seguiron dende o principio.


Unha vez máis GRAZAS A TODOS OS VIKINGOS que estiveron con nós!!!!

Fotos: www.facebook.com/Romar...301733330/

Clasificacións: emesports.es/event/iii...kinga-10k/
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2016, 15:39
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Eiii!!! Muchas gracias a vosotros!! Os lo habéis currado y mucho! Biquiños!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2016, 17:23
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Nov 2016, 19:05
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Seguirémonos dando as grazas mutuamente na vindeira edición Moi feliz Moi feliz Moi feliz
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2016, 7:54
Asunto: Re: III Romaría Vikinga 10K

Grazas a vos por pasalo traballo de organizala prova Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos