Foros ›
Maratón do Baixo Miño e media maratón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 23:38
Asunto: Maratón do Baixo Miño e media maratón

Ola a tod@s

O próximo 21 de outubro celébrase a XIII Maratón do Baixo Miño e a Media Maratón.
Despois de todo o ano chamando a moitas portas atopamonos, desgraciadamente, coa mesma realidade de outros anos: nula ou escasa (por non decir outra cousa) axuda dos Concellos polos que pasa, nula axuda (0 euros) da Deputación, ... e para rematala simbólica axuda da Xunta, que de unha axuda de 12.000 € o ano anterior pasa este ano a 2000 €.

Diante desta situación barallamos a posibilidade de suspendelo, máis seguimos acreditando nesta proba e na necesidade de que Galicia conte con un, ou máis maratóns, e sobre todo as ganas de demostrar que é posible e o empeño e gañas que demostra Tato.

Así que decidimos tirar para diante, coas seguintes novidades:

1. Non se celebrara o Campionato Galego, so a maratón popular, xa que este campionato producenos uns custes que non podemos asumir.
2. Non haberá premios en metálico, por razóns obvias.
3.O prezo da inscripción rebaixase aos 20 €
4. Manteremos todos os servizos @s coredor@s: avituallamentos, bolsa de recuperación, agasallos, servizos médicos, comida...

Entendemos que este é o único camiño para manter a proba, esperamos a vosa comprensión e sobre todo a participación.

Mais información en www.atletismotui.org e nos correos:

atletismotui @ gmail.com
clubatletismotui @ gmail.com

Saudos desde o Club Atletismo Tui
[/b]
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 0:33
Asunto:

Ánimo milucho con ese proxecto; a verdade e que non me sorprende a actitude da Xunta, xa que cada día da menos apoio ó verdadeiro deporte, non a Volta Ciclista a España (mira ti...); en fin, o que sí me chama a atención é o dos Concellos, verdadeiros implicados neste proxecto; sintoo de verdade. Valor e paciencia; moita sorte con todo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 8:31
Asunto:

Que mágoa a falta de apoio por parte das institucións públicas (concellos, deputación, xunta...), ao millor se fora para un partido de fútbol... Avergoñado Avergoñado penoso Chorando
Ánimo Milucho e Tato, eu vou tratar de estar na saída (penso que é o millor apoio) pero esta vez para facer a media, non podo co maratón Confuso
Vémonos, moita sorte Guiño
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 11:07
Asunto:

Que tal?, a lo de la falta de apoyo creo que ya estamos acostumbrados todos los que practicamos estos deportes marginales que no se llamen fútbol, los políticos solo prestan apoyo cuando pueden salir en una foto para conseguir votos y estas cosas que tanto les gustan.
Bueno en fin, yo por mi parte aunque no me acabo de ver en forma intentaré debutar en esta edición de la maratón.
Saludos cordiales
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 11:16
Asunto:

Me hubiera gustado debutar en maratón este año en Tuy, pero no me encuentro en condiciones de afrontar los 42 km. Seguramente me animaré a la media Disimulando


poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 12:01
Asunto:

Enhorabuena por conseguirlo, ya que la cosa estaba en dudas hasta hace muy poco y ánimo para seguir manteniendo el único maratón Galego.
Este año espero poder correr la media.

Saludos Guiño

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 08 Set 2007, 9:51
Asunto:

E unha mágoa que este mítico Maratón váiase a pique,unha verdadeira mágoa. Triste
A Xunta agóra daselle por apoiar o Ciclismo,que non esta mal,pero o atletismo sempre van os rescollos,o que sobra dos presupostos. Confuso
Animo pois coa organización que ben que o merecedes,dívolo un ex-subcapeón do Maratón do Baixo Miño. Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Set 2007, 22:44
Asunto:

A verdade e que e unha magoa, que xa dende as institucions, se torpedee a organizacion da prova coa falla de subvencions, pero e algo o que por desgracia xa estamos acostumados.

Eu a verdade e que ainda non me decidin a correr unha maraton, e seria unha boa prova para debutar, pero para min ten o problema das datas, xa que cae moi o principio da tempada, e nos fins de semana seguintes, fanse outras das mellores provas de Galicia, como poden ser Santiago, Ourense, e si fas a maraton, xa estas tocado para ditas provas.

UN SAUDO E SORTE PARA A ORGANIZACION.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Set 2007, 22:53
Asunto:

La verdad es que es una pena que, siendo además el único maratón que hay en Galicia, no se ofrezca más ayuda desde las instituciones, pero lo que es de valorar, y mucho, es esa fuerza de voluntad de Milucho y Tato. Muchos ánimos para los dos y espero que todo salga como esperáis.

Y ahora una duda que tengo desde hace tiempo: lo de la fecha, ¿es por alguna razón en concreto?? Hablo desde la ignorancia, pero bueno...conozco a gente que está preparando esta distancia, y la verdad es que, independiente de cómo les salga, el estar haciendo km y km durante todo el verano para llegar en buena forma para octubre ya les da un mérito increíble. Creo que si fuese más adelante, hacia Mayo (aunque por esas fechas ya coinciden también varias medias....) o así, o unos 15 días o 3 semanas después del campeonato gallego de Media Maratón, o de alguna media de las "grandes", pues a lo mejor tenía más participación...NO sé....es una opinión, aunque si soy sincera como el tema de hacer un maratón lo veo tan lejos, pues no estoy muy enterada del tema Disimulando Disimulando

De todas maneras, lo dicho: MUCHO ÁNIMO Y....¡¡¡¡A POR ELLOS!!! Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 08 Set 2007, 23:26
Asunto:

PITI escribió:
La verdad es que es una pena que, siendo además el único maratón que hay en Galicia, no se ofrezca más ayuda desde las instituciones, pero lo que es de valorar, y mucho, es esa fuerza de voluntad de Milucho y Tato. Muchos ánimos para los dos y espero que todo salga como esperáis.

Y ahora una duda que tengo desde hace tiempo: lo de la fecha, ¿es por alguna razón en concreto?? Hablo desde la ignorancia, pero bueno...conozco a gente que está preparando esta distancia, y la verdad es que, independiente de cómo les salga, el estar haciendo km y km durante todo el verano para llegar en buena forma para octubre ya les da un mérito increíble. Creo que si fuese más adelante, hacia Mayo (aunque por esas fechas ya coinciden también varias medias....) o así, o unos 15 días o 3 semanas después del campeonato gallego de Media Maratón, o de alguna media de las "grandes", pues a lo mejor tenía más participación...NO sé....es una opinión, aunque si soy sincera como el tema de hacer un maratón lo veo tan lejos, pues no estoy muy enterada del tema Disimulando Disimulando

De todas maneras, lo dicho: MUCHO ÁNIMO Y....¡¡¡¡A POR ELLOS!!!
Si lo corrimos gallego y yo, tú lo corres que chutas Guiño
PITI, es más ..apuesto a que te puede quedar algo corto, saludos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Set 2007, 18:39
Asunto:

Tenia toda la intencion de hacer de Tuy mi lugar de iniciacion a la Marathon, pero problemas fisicos me han impedido poder prepararla, asi que espero debutar en otra ocasion.
Deseo mucha suerte a los sufridos organizadores y en especial a Milucho Y Tato.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
ramonisco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/09/06
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 11:22
Asunto:

Animo a los organizadores, creo que es muy importante ayudar a mantener este maratón; a mi, por mi parte aún me va un poco largo lo del maratón así que, aunque no este en forma, lo intentaré con la media.

Los que no estemos para el maratón a la media, cuantos más participemos más repercusión tendrá la prueba y más fácil que se mantenga....creo.

Por cierto una pregunta, los que hagamos la media ¿tenemos alguna forma de volver a Tui o la hacemos por nuestros medios?
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 11:55
Asunto:

Simplemente quero darlle ánimos a Tato e Milucho pola labor que esta a facer, polo traballo realizado e pola ilusión que ainda manteñen a pesar da nula axuda da administración.
Eu, por problemas de axenda deportiva, non vou poder estar, pero algún día me tocara apoiar esta proba ca miña participación.
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 23:30
Asunto:

ramonisco escribió:


Por cierto una pregunta, los que hagamos la media ¿tenemos alguna forma de volver a Tui o la hacemos por nuestros medios?

Ola

Disporemos de coches, como o ano anterior, para volver a Tui unha vez pase a última persoa, así como duchas e todo o demais en Vila Nova.

Proximamente publicaremos unha lista de aloxamentos concertados en Tui.

Saúdos.
milucho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/06
0 Carreiras
48 Mensaxes
Baixo Minho
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2007, 11:35
Asunto:

Ola

Xa está aberta a inscripción, e pedimos que (aínda que falta tempo) que o fagades canto antes, para poder axustar os gastos ao máximo.
Iremos publicando semanalmente os inscritos para comprobar os posibles erros.

Saúdos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos