Foros ›
III Carreira San Silvestre de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ShinChan

Novo foreiro
Novo foreiro
21/09/10
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 17:51
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

El trazado estuvo muy chulo, de los tres años, el que más me gustó, aunque se parezca mucho a la Corresán nocturna y un poco a la del Correo.

De todas formas, 6€ me parece caro para una San Silvestre. Aún así, repetiría, porque al final el despliegue es de lo más acertado. Lo que sí, servicio de guardarropa por favor! Que algunos vamos desde lejos y no es plan de aparcar el coche en el campus e ir hasta el Obradoiro con lo puesto para correr y nada más.

Ánimo y gracias por el esfuerzo de organizarla.

PD: Alguien tiene alguna fotico por ahí? Razz
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2016, 14:55
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

eu tamen son partidario de facer 2 saídas ou diferencialos por caixóns xa que habia xente que quería facer tempos e foille imposible. moitisima xente sen dorsal, eu paguei o meu como me correspondía, pero en parte a organización debería percibir o descontento da xente coa carreira (así mo fixeron saber varios)

saúdos e vémonos na san silvestre 2016
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2016, 16:28
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Eu recordo q en varias partes do recorrido pegaban uns fogonazos, pero foto tampouco vin ningunha por ahí, en canto o recorrido con tanto giro e as calles así de molladas Mais q sair a facer tempo invitaban a ter precaución Sorriso
aalbsal

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2016, 20:01
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Yo creo que esta carrera no puede plantearse en plan competitivo. Yo creo que la causa de que la salida se ralentizarse se debe a que las calles del principio son muy estrechas y éramos muchos. Si se empieza con cajones en este tipo de carrera, creo que perderá su encanto.
Espero poder seguir corriéndola.
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2016, 22:56
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

pichichi escribió:
eu tamen son partidario de facer 2 saídas ou diferencialos por caixóns xa que habia xente que quería facer tempos e foille imposible. moitisima xente sen dorsal, eu paguei o meu como me correspondía, pero en parte a organización debería percibir o descontento da xente coa carreira (así mo fixeron saber varios)

saúdos e vémonos na san silvestre 2016

Totalmente dacordo Aplauso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2016, 11:52
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Hola a tod@s.

Me faltaba la crónica de esta carrera. La verdad es que ha sido una carrera preciosa desde dentro, organizándola y personalmente puesto de corto como me gusta hacer cuando organizas algo: ponerte el pantalón corto y valorar con objetividad las cosas. Sobre esto me gustaría, antes de nada, agradecer el esfuerzo de todos los que han colaborado en este evento, que han sido muchos, voluntarios, protección civil, policia local, personal de campo, etc ... es muy bonito movilizar a tanta gente.
Para mi la carrera ha estado a un nivel muy alto en cuanto a producción. Lo que veis montado en la Plaza del Obradoiro y por el circuito, es, bajo mi punto de vista, un material de mucha calidad que se ve en muy pocas carreras. Soy de los que opina que de hacer algo, hacerlo bien.
Aspectos a valorar, bajo mi punto de vista:

> Salida: creo que el tema de la pirotecnia hay que "limarlo" más; hubo un error en la detonación, y aunque lo expliqué 5 veces, se realizó antes de tiempo. Evidentemente, no es culpa de nadie que la gente se precipite a correr antes de que se indique la salida, porque esta es una prueba federada y se inicia con un pistoletazo de salida. Creo, además, que el locutor indicó bien esa circunstancia así que la gente se precipitó. Aún así creo que se debe coordinar mejor, pues la idea me parece muy buena y le da un toque espectacular en ese día. Se anota como punto de mejora

> Tema ropero: no tenemos problema en ponerlo, lo que ocurre es que ese día tenemos que ser muy rápidos y breves en montar y desmontar, necesitariamos un espacio para 2000 personas del que no disponemos y esa es la razón por la que no se puso. A las 19.30 teniamos que tener todo acabado para dar paso a las orquestas y muchas más cosas que no se saben, pues hay que coordinarse con otros servidios. Queda anotado para valorarlo en la próxima edición.

> Planteamiento de carrera: el hecho de salir de la plaza del Obradoiro cambia totalmente el planteamiento competitivo de la carrera. Esto ya se dijo por aquí, creo. Yo opino que la Alameda es mejor lugar para salir, pero por diversas circunstancias, incluida la belleza del lugar que es innegable, se decidió hacer la SALIDA de la Praza do Obradoiro. Creo que, aunque es un circuito rapidísimo, esta carrera no tiene un planteamiento competitivo tal y como se "plantea" valga la redundancia. Yo he intentado hacer un recorrido de más kilómetros la carrera y no lo he logrado por las razones que son y que respeto totalmente.
Aún así, personalmente, el circuito me ha encantado, es precioso y tuve la fortuna de poder correr con mi hijo una carrera. ESO VALE más que ninguna otra carrera que haya corrido en mi vida, así que, gracias!!. No lo cambiaría por nada en esdte deporte.
Esa es la verdadera esencia de la carrera San Silvestre: despedir el año en familia.
Evidentemente, al salir por esas calles atrás se forma tapón. Lo que perjudica es el "crono", pero ... hacer cajones? Se valorará también, aunque lo veo complejo porque va a depender de la "voluntad" de la gente pues no se puede filtrar por ninguna marca. Y ahí es donde pongo dudas ...

> Tema precio: no voy a hacer un sólo comentario en este aspecto. Aunque muchos seguís empeñados en crear conflicto, hay un tema indicado en este foro para discutir ese tema. Por respeto a la política del foro, nos vemos allí y hablamos de lo que querais sin pelos en la lengua. Ya aburre esto, de verdad.

> Gente sin dorsal: me parece lamentable y la falta de respeto no la tiene la organización, la falta de respeto la tiene el que se mete allí en medio o sale por una callejuela IMCUMPLIENDO las normas, y el que no paga una inscripción por desacuerdo y le falta el respeto al que sí lo hace. Hay unas normas, si las quieres las aceptas y sino NO VAYAS. Así que, hablemos con nombre propio, por favor: la organización no puede controlar ni hacer una cámara de llamadas a 2000 atletas. Cada uno que valore y sea consciente de lo que hace y piense que en el momento que se coloca un dorsal que no es suyo o se mete sin dorsal en una carrera, el seguro no cubre su participación y muchas más cosas a las que se se arriesga. Eso sí, después pasa algo y la culpa siempre es de la organización por no tener 200 policías cada metro del recorrido controlando que nadie se meta en la prueba. Siempre la cupa la tiene la organización.

> Tema previo: la verdad es que se empañó un poco por la lluvia. Habiamos prevista la actuación de un grupo infantil de baile y una animación de adultos que sólo se pudo hacer un 25% de lo programado. Que se le va a hacer ... Chorando

> Tema chocolate: creo que estaba riquísimo (a mi me encantó). Se hizo lo que se pudo para dar un detalle a los participantes que parece no se valora demasiado ... habrá que plantearse tb algo en este sentido.

> Síntoma general: yo no he percibido descontento en general para nada. La gente nos ha transmitido todo lo contrario a lo que algunos decís aquí. A través de redes sociales los comentarios han sido muy positivos, al igual que correos electrónicos, y, personalmente, tengo muchisimos amig@s que participaron, familia, niños ... a mi nadie me ha dicho nada, excepto lo del precio y no por ellos, sino por los comentarios que oyeron de otra gente. No hemos recibido "formalmente" ninguna crítica. Esto no indica que no se deba mejorar, ojo!, siempre hay que mejorar y limar errores qu los hubo y os habrá.

Para terminar, decir que el que quiere por privado estoy totalmente disponible e incluso en persona para discutir lo que sea. Aquí estoy para dar la cara, que para eso soy el responsable.
No tengo ningún problema en discutir nada, pero con nombre, no detrás de un nick, porque la intención con la que se hacen las cosas y le quito tiempo a mi familia, al igual que muchos de la organización, para que vosotros disfruteis de un día como este, es noble y desinteresada. Y así seguiré siendo: transparente. Algún día nos cansaremos y haber quién recoge el testigo ...

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2016, 13:35
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

derek escribió:
Creo que, aunque es un circuito rapidísimo, esta carrera no tiene un planteamiento competitivo tal y como se "plantea" valga la redundancia.

.......

Esa es la verdadera esencia de la carrera San Silvestre: despedir el año en familia.

Como xa dixen aquí no fío: o chip nesta carreira non sirve para nada máis que para engordar o precio da inscripción. E xa non digo facer unha web.
Con 6€ de inscripción non vos ides facer ricos, eso está claro. Pero creo que son gastos que o corredor dunha san silvestre non apreciará, e outros sí como o gardaroupas.

E subrayo o que ben dis: Esa es la verdadera esencia de la carrera San Silvestre: despedir el año en familia.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2016, 15:19
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Derek enhorabuena por la carrera y estoy de acuerdo en que no es nada fácil preparar una carrera para tanta gente.muy bien TODO.pena no poderla correr pero los que corrieron lo pasaron muy bien.para el año mas.feliz 2016
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2016, 22:52
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Pues pese a las críticas, yo debo decir que estoy encantado con la San Silvestre.

Y puntualizo: tenemos una San Silvestre en Santiago!!!! Todavía recuerdo hace años cuando para competir en una había que irse fuera (en mi caso Pontevedra). Y escribo con todo el significado la palabra competir porque es una carrera corta, de las que hoy en día no hay muchas, las más cortas suelen estar entre 5 y 10 km, y es un lujo darle caña en una carrera llana y corta, al más puro estilo 5000 en pista.

Sobre el tema del precio no veo la polémica. Si me parece caro un evento, no voy. Fin del cuento. Pero... lo de colarme sin pagar?????? Ese es el ejemplo que le damos a los chavales??? Había mucha gente sin dorsal. No creo que estos corredores vayan al cine y se cuelen... o se larguen de un restaurante sin pagar tras pegarse un atracón, no? Menos mal que no ha habido ningún hospitalizado, porque a ver que película le cuentan al de administración del CHUS cuando les den el alta y le pasen la facturita. Igual ahí los 6 euros ya parecen baratos. En fin, supongo que más de uno se cegó con el tema pero no es consciente de la irresponsabilidad de correr sin inscribirse.

El recorrido a mi me parece muy acertado, lástima que lloviera porque me llevé un par de resbalones importantes, pero en seco es muy muy rápido. La salida y llegada al Obradoiro es un lujo, y el precio a pagar es que las calles próximas son estrechas y hay apretones incluso algún que otro codazo.

La idea de hacer dos carreras, una competitiva y otra más en plan juerga me parece acertada, especialmente porque corres una y ves la otra, un puntazo.

Nada más, felicidades a la organización!!! yo personalmente creo que está muy muy bien la carrera, y espero que en vista de los comentarios contrarios no se desanimen y sigan adelante muchos años más. Porque obviamente, si te dan muchos palos al final tiras la toalla...

Muy feliz 2016 a todos, y a disfrutar con salud y buen rollo de nuestro deporte!!!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2016, 23:07
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Iván, son Arturo, e opino que si debedes ter en conta o do precio como crítica a carreira porque foi un tema moi comentado, igual moita xente non cho dixo por non ter o valor, pero si houbo xente que como protesta non correu ou correu sen dorsal (aptitude que non comparto). Tendes que ter en conta que é unha carreira para correr en familia, para disfrutar, despedir o ano, e claro nunha familia de 4 membros por ir os 4 a facer un rodaxe de 20" son 24€. Ollo, xa sei que ninguén obliga a ninguén pero que foi o que se rumoreou entre os corredores si (pode que a ti non cho dixeran), eu quedeime cas ganas de comentarcho en Riveira. Esta crítica constructiva, e digo o de constructiva pq o mellor cobrando 4€ habría mais xente correndo e menos sen dorsal (polo menos ter a consideración ca xente do corre-san), non quita que esteas facendo unha labor moi grande polas carreiras en Santiago, pois se botamos a vista atrás uns 5 anos non había unha soa carreira e a San Silvestre a facíamos 4 amigos, daquela en Santiago só había a Pedestre. Iván, sabes que o digo con afán de sumar, e algún dia tomando un café falaremos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2016, 9:16
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Totalmente dacordo con gallego: máximo respeto ó traballo dos organizadores nestes últimos anos e tamén espero que escoiten as críticas.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2016, 11:47
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Hola de novo a todos e gracias antes de nada polo respeto mostrado.

Antes de nada aclarar a memphis_ESP que o motivo de cronometrar e poñer un chip non é só polos tempos, senón porque é un elemento de control. Temos que xente que participa por moitos motivos, entre eles temos que pasar datos ao seguro, temos que, dalgunha forma, ter as cousas baixo control por moitos motivos: memorias, datos, ... é a única forma de controlar unha proba así. O roupeiro, repito, non costa nada montalo, simplemente é complicadísimo polo que xa expliquei. Non hai nada que invertir nunha carpa e bolsas para as mochilas. Queda anotado ahí. Se o podemos montar non dubides que o faremos, pero hai circunstancias que complican moito este tema, e ata o último intre valoramos meter unha furgoneta como roupeiro. Pero iba a ser un caos. Eu non me parece fundamental nunha proba deste tipo, pero comprendo a petición e queda, repito, anotada.

Gallego, agradezoche que des a cara e xa sei que o dis de maneira constructiva, e inda que seguimos co do precio a voltas e non quería falalo aquí, son consciente de que o sector de clubes foi o que máis caña deu neste tema, xa o sei, pero os datos indican que a inscrición subeu máis de 400 atletas, e como organizador, hai que valorar todo desde unha perspectiva global. Eu vou a seguir defendendo esta decisión porque os datos están ahí e a menos que o patrocinador principal mo indique, non se cambiará. O que sí deberían moitos atletas federados e dar exemplo, porque me segue parecendo increible que siga habendo xente que sendo conscientes do que fan, incumplan as normas como fixeron e de xeito consciente. Eu decir que 6 euros e caro cando hai xente que está protestando que se larga a correr afora, por exemplo ao Pais Vasco, pagando 40 euros por unha inscripción + viaxe + aloxamento, sintoo, non me vale. Un pode opinar e o respeto, o que non se poden facer son campañas como se fixo, e aseguroche que estou incredublo: a min pareceme cara a factura do gas, pero 6 euros,... e engado que se algunha persona non ten recursos para correr nós, e eu, somos os primeiros en invitalos gratuitamente, a quen sexa, e xa o temos feito, o que pasa e que non o decimos. Engadir que ata cadetes se pagaba "0" euros ...

En canto a inscrición da CorreSan este ano foi unha proba menos, xa o sabes, e realmente son probas que non teñen ningunha relación. O ano pasado inscribimos gratuitamente a case 500 atletas do circuito, e ... ¿sabes cantos foron? Mellor non dou a cifra. Tamén e certo que o feiro de arrancar con menos probas, os recursos foron menores.

En Santiago sempre temos as inscrición máis económicas das cidades; a xente mira para Pontevedra, e a única proba que non cobran, pero, cantas fan e como as cobran? E en Coruña: 10 euros, e non se montan estes fregados, porque me chegaron comentarios por todas partes, e eu teño unha familia de 4 e segue parecéndome regalado: ollo! igual o ser profesional do deporte miro as cousas desde outra perspectiva, porque estas cousas son precisamente as que joden aos profesionales do atletismo e do deporte, creer que as cousas hai que regalalas. Máis de un ten comido as súas palabras cando se viron obligados a cobrar inscripción cando facían auténticas campañas en contra do pago nas probas. E incluso chegar a suspendelas por falta de recursos.

Eu falo por min, eu son o primeiro en pagar calquera proba porque debo predicar co exemplo. Algún tiña que darse unha volta polo País Vasco e analizar o que se fai alí, que en atletismo nos dan a volta 20 veces e media. Onte me contaba un compañeiro que esta fin de semana ía a unha proba de 5,5 km por 14 euros de inscrición, e alí ninguén protesta. Xa lle dixen que iso aquí sería peor que un crimen de Estado.

O que si hai que valorar e se por 4 euros e baixando o precio a xente prefire perder cousas e sair dun arco hinchable, pasar da música e moitas cousas máis ... hai que poñer todo nunha balanza e así saberemos se acertamos ou fallamos: eu o teño claro: aposto pola calidade sempre.

Respecto ao de dividir as probas, é inviable, e dicir, facer 2 probas. O que sí, haberá que facer 2 caixóns, un para xente que vaia a competir e outro para xente que vaia a divertirse. Vendo os tempos, hai moita xente que vai a tope, e iso hai que respetalo tamén.

Para rematar, decir que eu estou contentisimo coa proba, o circuito a nivel de seguridade, vallado e máis cousas vin que foi unha proba sen incidentes, con 3 ambulancias, 1 coche de apoio, 3 médicos e moitas cousas máis que costan moitos cartos e a xente nin as coñece.

Onte falaba cun amigo meu do Fontes do Sar e me decía, felicitandonos pola organización, que o problema de todo esto é que 1700 personas que están contentas non din nada, e os que protestan sempre se fan sentir moito máis.

O vindeiro ano haberá que tentar seguir mellorando e tomar nota de todo esto, pero as cousas este ano foron así e hai que velar por mellorar, pero creo que a nota foi alta, esa é a miña sensación.

Saúdos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
marchoso

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2016, 15:02
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Hola Derek
Yo estoy contigo, ya se sabe que a los que pagamos siempre nos paracerá caro aunque sea 1€ pero hay que reconocer que la tarde de fin de año participar en este evento es un lujazo. Nos deberíamos plantear si preferimos volver a las épocas en las que para correr había que desplazarse o que para correr " por esta maravilla de zona vella" había que esperar al último domigo de octubre .
Si seguir con el nivel organizativo se puede conseguir por 6€ por mi parte
NO CAMBIES DEREK jeje
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2016, 19:47
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Personalmente apoyo la idea de hacer un cajón competitivo y otro no. Me parece tan respetable correr en un ámbito festivo-familiar como ir a buscar una marca personal.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2016, 23:14
Asunto: Re: III Carreira San Silvestre de Santiago

Igual non me comprendes Ivan, para nada critico a proba. O q pasa e q eu creo q deberiamos diferenciar carreiras como a nocturna na q a xente sae a correr e se busca calidade na organización, ou esta onde o meu entender e mais importante e bonito q participe todo o mundo mais do q tanta calidade na organizacion. Pq para min a organizacion foi de 10. O dito xa falaremos q falando se entende a xente. Saudos e gracias pola variedade de carreiras q nos ofrecedes para elexir

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos