Foros ›
15 de agosto.Memorial Mario Puentes. Nigrán
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2007, 22:49
Asunto: 15 de agosto.Memorial Mario Puentes. Nigrán

Como muchos sabeis el 15 de agosto se celebra el Memorial Mario Puentes en Nigrán, son 6 Km. Yo voy a intentarlos,después de dejar de fumar Moi feliz ,será mi primer reto post-tabaco. Seguro que allí nos encontramos un montón de foreros.Mi idea es lograr hacerlo a una media suave, sobre 5,40,ya sé que no es mucho,pero viendo como estoy si lo logro me doy con un canto en los dientes Avergoñado
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 0:02
Asunto:

Non coñecía esta peculiar carrera, ¿6km pola area mollada? Soa moi ben! Gustaríame ir, pero coincide coa de Pontevedra que aínda que me chama moito menos (menos distancia e circuito por cidade), haberá que correr na casa.
Sorte co do tabaco Elyana.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 13:52
Asunto: Area Mollada

Por aló andaremos Molón ....se o peque quer claro Disimulando
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 15:04
Asunto:

Eu me animo, xa me inscribin na paxina web de championchip e ademais esta a 5 kms da miña casa je je ...... e ademais pola zona onde habitualmente "adestro" ou o que sexa que eu faga. A ver se conseguimos cando menos rematar os 6 kms.....
carlinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/06
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 12:43
Asunto:

eu tamen vou ir ó memorial. Este sera o meu quinto ano consecutivo...
A ver es son capaz de baixar dos 23 minutos
sorte a tods!!!!!!!!!!!!!!! Razz
carlinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/06
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2007, 12:46
Asunto:

x cierto tartaruga xo tambn vivo mui cerca d playa america cuantos años tiens?¿¿? Ríndose
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2007, 16:31
Asunto:

Al final voy sola,porque mi hijo se ha hecho un esguince Demo sorrindo ,espero que los últimos entrenos me sirvan para acabarla que ya está bien de problemas y de abandonos Avergoñado Le he prometido a mi entrenador ir suave,la meta es acabarla,no más Disimulando
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2007, 18:35
Asunto:

Boas karlinhos, eu sonche Tartarugo , non me cambies o alcume Guiño Ríndose Ríndose Teñoche 32 e tamen son da zona
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2007, 18:36
Asunto:

Queria dicir Carlinhos, je je je
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 14:17
Asunto:

.. eu tamén espero estar mañá pola mañá na línea de partida coa familia e algún amigo.

Saúdos

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
dvdiez

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/06
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 18:00
Asunto:

Buenas,

¿A qué hora es exactamente el comienzo de la carrera?
La carrera, ¿es exactamente en la misma playa América? ¿Puede haber muchos problemas de aparcamiento? ¿Posibles alternativas de aparcamiento?

Muchas gracias

Saludos
fortis

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/07
0 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2007, 18:24
Asunto:

La carrera absoluta es a las 11:45. La salida es en la misma playa américa al la lado del puerto. Normalmente hay sitio para aparcar.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2007, 17:58
Asunto:

Feito, unha carreira popular mais no peto e uns gramos menos no corpo......... Que de xente había participando!!! Pena de chuvia e do menos compacta do habitual que estaba a area da praia por ese motivo. A nivel particular contento, fixen algo menos de 6 minutos por kilometro (rematei arredor dos 34' creo), non cheguei o último e tiven boas sensacions, tanto que ,incriblemente, disputei un pequeno sprint na liña de meta, ja ja ja (non me valeu de nada, tocoume a camisola de neno igual Ríndose Ríndose Ríndose ) Agora a por Baiona!!!!!!
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2007, 19:01
Asunto: Que duro é correr en area mollada

Parabéns a SD Val Miñor pola organización. Que dure moitos máis.
Auga por arriba e area mollada por baixo, ben. Saida controladiña que falta experiencia en area. Houbos ben listiños que correron descalzos. Unha primeira volta ao botellón (do patrocinador) e seguinte até o final da praia, é curta pero dura, polo medio saltar o rego, ala xa temos as zapas enchoupadas.
Na volta marcamos 13:47 Disimulando (distancia??) e despois de volver enchouparmos os pes por se iamos algo máis lixeiros... 22:44. Está ben Avergoñado non? Eu contaba con baixar algo de 24, non sabia canto pola cousa da area....

Pois iso parabéns para tod@s, saude (agardo non collerades ningún catarro) e carreiras. Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2007, 23:43
Asunto:

Bueno,el primer objetivo logrado,¡acabarla!,que después de las últimas no las tenía yo todas conmigo,el segundo,hacerla a 5,40 no pudo ser,me torcí el tobillo al final de la vuelta corta y fuí con bastantes molestias el resto de la carrera,pero así todo estoy contenta.Felicitar a todos por sus carreras,pero en especial a Pilar que de acompañante ha pasado a competidora y pese a no entrenar mucho ahí está (hoy me ganó con creces,¡enhorabuena!),si te hubiera seguido en el primer cruce de ría hubiera sido tercera en mi categoría Disimulando ,al final fuí cuarta,pero bueno estoy satisfecha, es una vuelta a encontrar sensaciones y sé que sin el percance del tobillo el 5,40 de ritmo era factible (ya dice mi entrenador que soy la pupas Chorando Chorando ).Una pena no haber tenido tiempo para departir más con los escasos foreros que allí hoy nos congregamos,aunque he conocido a uno con el que compartí el último 1000, gacela2,espero verte en más carreras y en mejor momento de forma los 2 Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos