Foros ›
Carreira pedestre popular Andar e correr 19 Agosto Bayona
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 20:10
Asunto:

A min, que me inscribín por correo electrónico, mandáronme hoxe dende o Concello de Baiona a clasificación xeral e, onte mesmo, o cadro de honra cos premiados en cadansúa categoría e máis unha fotografía do primeiro baiones chegado... e a min iso... en fin... menos da unha pedra ¿non?. Se alguén quere saber o seu tempo que me mande un privado co nome e apelidos. Mandareille a clasificación ó Admin por se non lle-la remitiron dende a organización. Logo fago a dichosa crónica ¿vale?.

Por certo, adianto que a min saíronme 9460 metros co GPS (e só perdeu sinal durante uns 15 metros)... ou sexa que a distancia final pódese estimar nuns 9500 metros como moito, pero nunca os 10.000 oficiais. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 20:20
Asunto:

Definitivamente estou gafado para isto dos tempos, na de Vilagarcía non saio na clasificación e nesta de Baiona tampouco (que conste que acabei as duas) pero esta claro que algo falla. ¿A vos en xeral fixeronvos algo ó chegar a meta?? A min non, mandaronme a pola bebida e camiseta e nada mais, preguntei a varias persoas se habia que entregar o do codigo de barras ou o control de paso e todos me dixeron que non......en fin, asi que oficiosamente 58'44" . Que pena que non o poida ver oficialmente Triste Triste Triste Triste
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 21:09
Asunto:

Hola, ahi va mi cronica.

Legue a Baiona con tiempo de dar unas cuantas vueltas para aparcar y al final tuve que dejar el coche en el medio del monte, por detras del pavellon. En la salida me encontre a Banderas y Tamariz, al que no conocia hasta ahora (encantado) y me fui a recoger el dorsal . Con el tiempo fueron llegando mas foristas, algunos conocidos (khene, jotaeme) y otros por conocer (Callejon, Bareixa, Celanova, y alguno mas que seguro que me dejo, lo siento Confuso ).

Ya metido en la carrera, empece suave, a miritmo, qeu era mas o menos el del grupo Banderas- Callejon-Khene hasta la primera rampa, aqui cada uno como pueda. Luego en el casco viejo manteniendo el ritmo como se pueda en las calles estrechas hasta llegar a la temida subida. Este año me propuese hacerla a un ritmo mas suave que el año pasado, que al final tuve que acabar de subir andando. Llegue arriba bastante tocado pero sin parar en ningun momento, asi que me puedo dar por contento aunque mi tiempo en meta fuese peor que el de 2006. La bajada fue en plan recuperacion, coji un grup aon un ritmo comodo hasta llegar a la costa, donde me dieron un par de puntos en el costado y en el hombro en el ultimo kilometro.

La meta quizas fue para mi el unico punto negro de toda la carrera, que estuvo perfecta en el resto, pero cuando llegue a meta (no se si a otros os paso) habia cola para pasar por el lector de tarjetas. Pues estuve 40" desde que llegue hasta que pasa por el lector( de 47'15" de mi crono hasta 47'57" del oficial). La verdad es que tampoco tiene importancia porque la gran mayoria llevamos crono, asi que vamos a dejar el punto negro en gris solamente.

En la llegada chiringuitos con agua y powerade y entrega de camiseta, intercambio de opiniones entre foristas sobre lo "elasticos que eran algunos km" y otras incidencias diversas de cada uno durate la carrera, etc.

Bueno, la carrera la verdad es que esta muy bien, buen avituallamiento, mucha gente, muy animada, sin trafico.

Bueno, espero que no hayais sufrido mucho con este ladrillo. Me voy a Castrelos a correr un poco.Chao
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 22:07
Asunto:

Buf... aínda teño maniotas por todas partes...
Si, os km estaban bastante ben marcados, salvo do 9 ao final ,jejeje
De todas formas os gps dan distancias proxectadas, polo que non contan o total nas subidas e baixadas, e realmente seguro que a cousa andaría bastante cerca dos 10. Habería q saber a pendente media e calcular a distancia real... O malo é que os gps realizan mal o cálculo das altitudes, porque un programa deume que fixemos máis de 11 Km reales, cos datos do forerunner, o que tampouco é certo...
Aparte de gpsadas a carreira bonita, dura, e a organización boa, salvo o dos tempos finais...
O meu tempo sobre 41 minutos, as vacacións pasaron factura, non no tempo, si coas dores q teño hoxe...
E os resultados? A min non mos mandaron por mail... Demo
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 0:33
Asunto:

Para min a carreira fenomenal tamen moito gusto o de voltar a ver a xente do foro e noraboa a xolinha que segue cosechando trofeos sabe dios en que casa quedara este ultimo e respecto a carreira topeime moi ben para min fixen unha moi boa carreira tempo final 37:04 sexan 9km ou 10km para min e un tempo magnifico para non adestrar case nada estes dias a banderas se podes mandama o meil ou xa nos diras como mirala clasificacion

You´ll never run alone
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 0:59
Asunto:

Aquí vos deixo o link co meu blog, onde poderedes atragantarvos "[b] a pracer [b/]" coa miña crónica ladrillo. O que non queira que non a lea e que olle só ás fotografías. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

desdelaquintaplanta.bl...-2007.html
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 1:03
Asunto:

Cita:
a banderas se podes mandama o meil ou xa nos diras como mirala clasificacion

Xa che mandéi o mail. Guiño Guiño [/quote]
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 10:05
Asunto:

Madre mía madre mía madre mía madre mía, Que cuestas y que calvario, no llevaba cruz, pero un poquito más y reviento en alguna esquina y como subían, subían y me adelantaban en las subidas y más gente y más.... Ya lo decía mi padre: "hijo, eres de llano", no hacía falta que me lo repitiera, que mal lo pasé desde la segunda rampa hasta el final... los dos primeros km marque 7´36´´, pero llegúe a la cima con 17´50´´.

Bueno, antes comentar que calenté bien y me calenté buscando sitio por Baiona, al fina la parking y más me calenté viendo a 10 munipas con los brazos cruzados y el follón de tráfico en la calle Real... enfin... ser´na auxiliares....

Calentamiento, saludar a los amiguetes y a ponerme en la líena de meta, salida contenida y haciendome sitio y tirando hacía arriba.

Primera cuesta subida con ritmo y fuerza, paseo por las calles de marcha, y otra vez la subida.... madre mía, lo dicho, viva la flagelación. Si en un maratón a partir del 35 te preguntas que leches haces aqui yo en medio de la cuesta con las mangueras y los aplausos me decía "no te pares por Dios no te pares". llegamos a la cuesta y me objetivo fue: volver a pillar a mi compañero Graña que me metió una pasada subiendo.

la bajada contralada, ampliando la zancada y pasando a corredores y en el km 5 y pico noto que la zapa izquierda se me afloja.... me dió igula, caña y más rápido...recuperando posiciones y llegados a la rotonda del Rocamar a 100 m parox una camiseta azul... Graña esta a tiro,. Como lo mío es llanear, a meter ritmo y el falso llano no es problema, es más me siento pletórico con el viento en contra y todo eso, llegados a la picadero, perdón mirador, me acerco al de la camiseta azaul y veo que lleva media altqas, no es Graña es marquitos!!!, lo adelanto y veo a otros 100 a mi objetivo... acelero y con pundehonor me miento: "los km estan mal marcados y no quedan tanto..." acabo adelantando a unos 15 compañeros de carrera y entro en meta... graña se me escapó....

Estiramientos , ojos de plato al oir los tiempos de mis amigos de Castrelos, vuelta al parador por el camino de tierra y para casa. Por cierto si vais al foro de Bandeiras (http://desdelaquintaplanta.blogspot.com/2007/08/andar-y-correr-2007.html) aparezco en la segunda foto, primero por la izquierda de pie.

Pues nada, hasta la proxima. Saludos
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 10:10
Asunto:

Por fin, aquí temos a clasificación xeral e por categorías:
www.baiona.org/?50501,1,140

Están en pdf.

No meu caso pasaron puco máis de 40" entre o meu crono e a clasificación, debido máis ao tempo ata que pase pola saída que ao da chegada, que me pasaron o lector relativamente pronto.

Vémonos.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 10:18
Asunto:

french_mondariz escribió:
...es más me siento pletórico con el viento en contra y todo eso, llegados a la picadero, perdón mirador, me acerco al de la camiseta azul...

Jajaja, boa crónica french_mondariz, saída de dentro.
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 11:52
Asunto:

Crónica desde los Madriles.

Vaya carrera!!!. LLegué a Bayona el día antes a buscar el Brocal do pozo, ni los municipales ni los lugareños sabian lo que era Brocal.(Banderas liante).
A la mañana siguiente lleno de espectación me planto prontito en el parking y me encuentro con Jotaeme (alegrón de encontrarte) , me preparo y le digo que quedamos en un pozo que hay en la salida.
LLego a la salida donde ya veo a Banderas,Bareixa,jotaeme,o_tocho,khene,... ( alegrón de volverme a encontrar con vosotros), calentamos subiendo al parador y recibo las correspondientes instrucciones sobre el perfil de mi amigo Banderas.
Salida, yo creo que nos colocamos muy atras, así pasó el primer Km que tuvimos que adelantar a muchos y nos subio las pulsaciones.
EL PUERTO: .-Banderas dixit: Esto empieza aqui!!!
.-Callejon: Aprieta el culo y pasos cortos Ya!!!!Ostias se nos ha olvidado la bici, parece un triatlon de mantaña!!!

Que subida!! precioso Banderas a tres pasos detras, parecía ciclismo, el centro de gravedad lo tendría en los ojos de la inclinación que llevabamos subiendo.Que listo este Banderas, coronamos y recuperamos el esfuerzo.

EL FALSO LLANO: En el Km 6 le pregunto si quedan mas cuestas, me dice que un repecho en el 7.Repecho!!! le digo uff. ese me matará, decido coger agua en el avituallamiento, nunca se me dio bien beber en vaso, prefiero botella, paro, bebo y salgo zumbando. Ya solo veo el culo de Banderas, hasta la llagada no le veré la cara.

EL NIÃ?O y EL FINAL: Bombones!!!para los corredores!!!SON GRATIS!!!.Imaginaos que tuvieramos que parar a pagarlos jajajajaja.Me encanta ver la ilusión de los niños con los corredores, ojala la tengan mis hijos igual,....
LLegada a Meta, un poco lioso lo del codigo de barras y el control amarelo, veo mi tiempo 49'11" ( me dá miedo pensar cual serán mis marcas en estas carreras de Madrid tan llanas).Risas con Banderas, charloteo con los que van llegando, charla técnica con Khene ( no me olvido de Roma, estoy estudiando tu opción desde Santiago), luego desbandada y me voy solito a tomar dos buenas Jarras de Isotonicas al casco viejo, vuelta a casa, etc..

PD: Banderas el próximo año te espero, me ha encantado tu crónica en el Blog. Si pedes enviamé una foto que me sacasteis llegando a la meta.

Saludos, hasta la próxima, buenas carreras.

Callejón
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 14:59
Asunto:

Saudos a todos, boa carreira en Baiona e moi bo ambiente,para min era primeira vez que participa nesta proba,4km duros pero foronse levando
o final según a clasificación fixen 45,21,non está mal despoixa de tanta festa veraniega.Alegreime de atoparme cos amigos do foro,tiven a oprtunidade de coñecer a unhos cantos q non coñecia,foi unha magoa non poder estar mais tempo con eles pero,tiña os meus compañeiros do PATO BLANCO esperando, esta proba valeunos como preparación po Maraton de AMSTERDAM o q acudiran 8 patitos, xa vos falerei do tema.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 22:11
Asunto:

Confirmado, houbo un problema coa medicion dos que entramos entre 58' e 1 hora. Esta foi a contestación que me mandaron dende o concello a pregunta de porque non saia o meu nome no listado:

"Efectivamente, nese intervalo (---) tivemos un problema técnico con lector do código de barras (quedou bloqueado) e tivemos que cambialo.

O Sinto.

Grazas. "

A ver se o ano que ven teño mais sorte e quedo para a historia je je je
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 0:47
Asunto:

Non entrara eu nada neste tema,pero o ver a clasificación xeral da mesma.
1º Javier Gomez Noya
2º Ivan Raña
3º Carlos Adan
Sorprendeume que os dous mellores triatletas do Mundo leváranse de calle esta Carreira,bueno non tanto,porque vendo o nivel que hai agora mesmo no atletismo,mismamente de aqui a pouco calquer xadrecista gaña a Popular de Santiago. Guiño
Que decir ten tamén,que un atleta recen retirado podese codear cos mellores sin problema algun.
Con esto non estou sacando mérito algun a estos tres magníficos superatletas,para nada,pero resulta un pouco paradóxico. Sorprendido
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 2:04
Asunto:

Tanto Javi como Ivan "pasaron" por baiona en plan adestramento, e vai tí saber se non fixeron antes ou despois algún outro entreno doutra disciplina.
Penso que nunha carreira popular da Galiza difícilmente poida haber corredores deste nivel. Javi remata os triatlóns olímpicos (tras 1500m de nado e 40 km de bici) por debaixo dos 3 min/km. Chegou facer 29'04 na copa do mundo en Hamburgo'06, e tendo en conta que o record de españa (segundo acabo de mirar) está en 27.14 (Fabián Roncero, 1998!!) en pista!! ou a media maratón polo mesmo en 59'52.... penso que non é sorprendente que gañara Javi. Non me resulta paradóxico Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos