Foros ›
Carreira pedestre popular Andar e correr 19 Agosto Bayona
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 18 Ago 2007, 22:30
Asunto:

Bareixa escribió:
Vale, yo también me apunto a la kedada a las 11 en el "brocal dos pozos" que no sé muy bien lo que es.
Ata o domingo.
Iso, qué é o brocal de Pozos?
Eu xa teño o "dorsal", é unha tarxeta cun código de barras, de pequeno coma un carné ou unha tarxeta de crédito.
Vémonos na carreira, son novo e non coñezo a ninguén.
Permitide que me añada á lista:

Banderas
Bareixa
Callejón
French_mondariz
Jotaeme... (+- 90 % de probabilidad)
Khene
Tartarugo
Tamariz
Bubela
Celanova
telmocho
.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 18 Ago 2007, 22:41
Asunto:

telmocho escribió:
Bareixa escribió:
Vale, yo también me apunto a la kedada a las 11 en el "brocal dos pozos" que no sé muy bien lo que es.
Ata o domingo.
Iso, qué é o brocal de Pozos?
Eu xa teño o "dorsal", é unha tarxeta cun código de barras, de pequeno coma un carné ou unha tarxeta de crédito.
Vémonos na carreira, son novo e non coñezo a ninguén.
Permitide que me añada á lista:

Banderas
Bareixa
Callejón
French_mondariz
Jotaeme... (+- 90 % de probabilidad)
Khene
Tartarugo
Tamariz
Bubela
Celanova
telmocho
.

Benvido Telmocho e antes de nada desexarche moita sorte na carreira (por se non coincidimos antes na kedada). Aviso que convén reservarse para as subidas que hai sobre o km. 3,5 ou 4 xa que son duras. Logo todo e baixar e a iso todos os santos axudan.

O brocal de pozo é xusto iso... un pozo de auga que hai na beirarrúa da dereita (cara ó Parador) desa rúa. Está a carón dunhas arcadas de pedra e antes dunha estatua dun Rei medieval co seu cabalo. Non ten perda.

¡Ata mañan a todos! Guiño Guiño
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 14:31
Asunto:

Xa estou aquí. Cáspita! Ao final as costas eran duras de carallo, pensei que estábades esaxerando, pero manda collóns. Nas primeiras adiantando a un montón de xente, pero cando vin que non remataban afrouxei un pouco.
O erro foi que saín moi tarde, porque estaba hacia diante pero a saída dábana de máis atrás e entón pasei aos últimos.
O meu tempo, 40'58 (crono meu dende que pasei pola saída, esperando o oficial). Creo que non está mal para ser a primeira.
Nas costas os paisanos botando auga a chorro coa mangueira, os avituallamientos ben, botellas de auga (polo menos cando eu pasei) dúas veces. O recorrido serían 9800 m? Mirarei no google earth e vos digo, se me lembro do recorrido!!
Vinvos por alí, pero cruceime correndo mentres quentaba e non vos dixen nada. Logo vin a outro do foro que ía por libre.
Xa contarei algo máis. Gustoume a carrera.

P.D.- Cómo podo conseguir unha camiseta do foro?
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 14:35
Asunto:

Ah! estaban Javi Gómez e Ivan Raña, pero ían fora de concurso para non abusares, falei con eles antes da saída, pero non os vin ao chegar (estarían xa duchados e cambiados, jaja).
Non sei o tempo que farían, se algún o sabe que diga por aquí, poruqe igual non saen na clasificación. Javi soe rematar os triatlóns a menos de 30 min o 10.000 (despois de nadar e da bici) aínda que imaxino que con menos costas!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 17:08
Asunto:

Hermosa mañana para disputar una carrera popular. El cielo brillaba claro con tan solo unas nubecillas de verano. 22ºC de temperatura y una brisa fresca que en alguna ocasión llegó a convertirse en un viento desagradable de frente. Y yo feliz de volver a competir, estrenando mi nueva «kheneseta» verde Moi feliz

Mucho ambiente, muchos niños participando en las carreras de sus categorías, hinchables para los más peques y muy buena organización.

Saludé a jotaeme-superpapá Moi feliz , a bareixa (doy fe de que es un tío Ríndose ), a callejón y pareja (otro superpapá Guiño ), a tamariz (lo que has adelgazado, tío! Abraiado ), a celanova (fue un visto y no visto Disimulando ), a tocho_gr (sigues igual que siempre, un placer volverte a saludar Guiño ) y, como no, a banderas-superstar Molón . También participaron en la versión light de la carrera las parejas de jotaeme y banderas.

La salida fue un poco confusa. Los de la organización comenzaron a decir que la salida era un poco más para atrás pero más tarde cambiaron de opinión. Era mi primera carrera tras mucho tiempo sin entrenar y las piernas no se acordaban de cómo había que hacer para correr. Una niña de 11 años nos adelantó y nos hicimos el comentario jocoso de qué patatas éramos corriendo Ríndose . A la llegada, banderas me explicó que era la campeona gallega de cross en su categoría Abraiado . El grupito de banderas, jotaeme y callejón pronto me dejaron atrás y se fueron alejando cada vez más. Comenzaron las cuestas y siguieron las cuestas. Hubo dos avituallamientos oficiales con agua y esponjas, y un montón de avituallamientos espontáneos con mangueras para beber o refrescarte. Un punto para los «regadores» porque si veían que no te querías mojar, bajaban la manguera Moi feliz . Cuando por fin terminaron las cuestas comenzaron las bajadas, pero mis piernas todavía no querían juerga Triste . Necesité 6 de los 10 km para empezar a coger ritmillo Avergoñado . Los primeros 6 km los hice entre 5'45"/km y 6'/km. En el kilómetro 7, un niño de unos 8 años nos ofrecía en una tapa de una caja de cartón un montón de «chuches». Un gran detalle, sí señor Moi feliz . Por fin llegamos a la carrertera de A Guardia y pude apretar un poco el paso. Adelanté a unos cuantos (que antes me habían adelantado a mí Ríndose ) y fuimos bordeando la tremenda cola de coches que había parado la policía para que nosotros pasáramos. Al fin la meta. En los últimos 10 metros me adelantó un tipo y me dieron ganas de esprintar y recuperar mi posición, pero no lo hice. Total, ¿para qué? Disimulando Lo sorprendente fue que ese tipejo, al llegar a la cola para que nos tomaran el número del dorsal se «coló» a tres personas Demo . De verdad, amigos, me parece absurdo pero cada uno es como es Confuso .
Tras la llegada, saludos a los foreros. ¿Mi tiempo? Algo más de 50 minutos. Según banderas y su forerunner, al recorrido le faltaban casi 500 metros.
Cuando estábamos a punto de marcharnos, oímos mencionar el nombre de xolinha (el auténtico, no el apodo, claro Ríndose ) por la megafonía y fuimos para aplaudir mientras recogía el trofeo. Banderas gritó: «Xolinha! Xolinha!» y un hombre giró la cabeza y miró hacia nosotros. Yo ni me di cuenta, me lo dijo banderas. Era corroseguro de incógnito Abraiado Ríndose Pero como no hizo la mínima intención de saludarnos, yo también pasé Guiño . Saludé a Xolinha, a quien no conocía (un placer Moi feliz ), y tras esto, mi familia recogió mis restos y nos fuimos para casa Ríndose .

Y con esto termino mi crónica. Un saludo a todos, los que estáis de vacaciones y los que estáis currando Guiño


telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 18:46
Asunto:

Teño que mellorar as miñas crónicas!!
xolinha! ese é a quen vin eu na salida.
Según o google earth e o recorrido que creo que fixemos, 9500 metros, que polo que parece que di o forerunner de algun é correcto. Así as marcas son un pouco peores non? case 2 minutos peor do que pensaba eu.jeje.
noraboa aos premiados en particular e a todos en xeral.
Á noite subo unha imaxe co recorrido, teño que buscar onde aloxala.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 21:17
Asunto:

telmocho escribió:
xolinha! ese é a quen vin eu na salida.

Lo dudo mucho Abraiado Demo sorrindo . Xolinha es una chica Ríndose Ríndose Ríndose


telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 21:41
Asunto:

khene escribió:
xolinha (el auténtico,...
ë o que ten ler rápido de máis. Perdoa xoliña, eu vin alguén con nick con x creo lembrar, e sonaba algo así.

Algún dos superequipados pode deixar o perfil do terreo de hoxe?

Sigo querendo a camiseta correrengalicia

Ah!, o recorrido que penso que fixemos hoxe, 9500m en google earth:


A ruta para abrir co google earth (indispensable programa para min): Ruta.

P.D.- Gracias a imaXenes.com por el servicio de alojamiento de imágenes.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 19 Ago 2007, 22:35
Asunto:

Eu tentarei facer a crónica no meu blog... do que xa porei o link cando ésta estea feita. Polo de agora somentes quixera comentarlle a Telmocho, que é novo nestas lides, unha serie de cousas:

- que non teña medo de nos falar (xa ve que non papamos a ninguén...ja!ja!ja!)

- que a equipación de CorrerenGalicia pódella pedir ao Sr. Admin mediante mensaxe privada ou mediante correo electrónico a info@correrengalicia.org

- que Javier Gómez Noya non só foi o gañador absoluto da proba senón que lle deron o trofeo (e o trofeo Caixanova)

- que Iván Raña Fuertes foi o segundo clasificado cun tempo de 30' 11' (así que supoño que Noya chegou pouco antes)

- que Xolinha foi a primeira da súa categoría Senior A Femininos cun tempo de 42' 03''

- que a neniña que nos adiantóu (como dixo Khene) non ten 11 senón 13 anos, e é a subcampeona galega de Cross da súa categoría e non só nos adiantou a nós... tamén Xolinha sufríu o seu imparable sprint nos derradeiros 100 metros... ou sexa que debeu facer un tempo algo inferior aos 42 minutos Abraiado Abraiado Abraiado con só 13 anos (a un ritmo de algo máis de 4'25''/km). Chámase Patricia Pereira Martínez e apunta maneiras. Haberá que tomar nota do seu nome, porque se non se abandona nen se queima promete chegar lonxe. Guiño Guiño

- como superequipado tentarei colgar no meu blog algunha foto, o plano e o perfil da carreira (obtidos co Forerunner 305 e descargado co SportTracks).

Un pracer voltar con vós outra vez máis. Só sinto terme descolgado da kedada post carreira por mor de ver a chegada da miña dona... era a súa primeira (e espero que non derradeira) participación nunha andaina. Moi feliz Moi feliz
Tamariz

Novo foreiro
Novo foreiro
5/01/07
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 0:56
Asunto:

Hoy, última carrera antes de las vacaciones. Llegué a Baiona a eso de las 10:20, con tiempo para recoger el dorsal y buscar el famoso brocal de la quedada. En es éstas que me encuentro con banderas que me muestra el lugar de la quedada. Tras recoger el dorsal, me vuelvo con el grupo de la marea azul: veo brevemente a xolinha y fleky y conozco a tocho_gr, tocho_gr, bareixa y jotaeme. Al cabo de un rato llega khene (la camiseta muy chula, por cierto). Sesión de fotos y nos separamos a calentar hasta que comienza la carrera.

Llega la hora, y al turrón. Comencé muy atrás, con la gente que calculo que va a hacer al menos una parte de la carrera andando. El caso es que desde la salida, toda la recta hasta llegar a la rotonda vamos muy lentos. Entonces, con la primera subida, la gente empieza a caminar y el pelotón en el que iba se estira un poco y puedo dejar de esquivar gente e ir un poco más a mi ritmo. Lo cierto es que tuve suerte y escogí bien mi posición porque más o menos fui con el mismo grupo de personas durante la carrera hasta los últimos dos kilómetros. Tras el paso por el casco viejo, las cuestas. Aunque se me hizo duro, lo cierto es que en esta parte de la carrera había muy buen ambiente: gente animando desde las casas, mangueras hacia el suelo para el que quiera refrescarse... En fin, que la cosa se hizo un poco más llevadera gracias a la gente. Después, la verdad es que la sensación era de que ya lo tenías todo hecho. Las cuestas abajo eran largas y salvo algún repecho pequeño no había que hacer más que dejarse llevar hasta los últimos dos kilómetros, en los que se trataba de llanear por un pequeño carril habilitado en la carretera... y con esto termino mi carrera más larga hasta la fecha. Una carrera durilla, pero muy bonita.

Puntos negativos: hacia el kilómetro cinco, estuvimos corriendo al lado de dos coches que necesitaban ir a no sé donde y no podían esperar a que terminaramos de pasar. Todavía estábamos en una zona de curvas sin visibilidad y los dos coches iban a más velocidad que los corredores, con lo que pudo haber algún problemilla.

En fin, que siento el ladrillo y que comienzo mis vacaciones. Nos vemos en la próxima en septiembre. Un abrazo a todos.

P.S.

khene escribió:
tamariz (lo que has adelgazado, tío! Abraiado )

Y lo que me queda, compañero, que todavía estoy en 104 kg. Disimulando Disimulando
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 10:19
Asunto:

Hola a todos!
Aquí estamos para facer a crónica. Como de costumbre, salgo fostiado de casa y rayando a la parienta con "no llegamos a tiempo", tb como de costumbre recojo el dorsal sin problemas. Sorriso
En seguida encuentro el lugar de la kedada, donde saludo afectuosamente a Banderas, (yo tb te veo más delgado, macho, o como se dice en el argot "más fino") a Callejón (ya hacía un pico que no te veía, ahora espero repetir en Pontevedra, por lo menos) conozco a Tocho_gr y a Tamariz, aparece Jotaeme, con quien creo que he coincido en todas las carreras que he hecho este año, conozco a Celanova, Khene (creo que a Khene debe ser la 2ª vez por lo menos que nos presentan) y aparecen Fleky y Xolinha justo en el momento de sacar las fotos para dejar constancia.
Después de que caliente, o algo así, empieza el tute. Durante la recta de Bayona trato de coger sitio y ritmo, y para cuando empieza el callejeo más o menos lo he conseguido. En general, para lo que me costaron, en las subidas recuperé posiciones y las perdí en las bajadas.
Al llegar al Rocamar me veo con fuerzas para recuperar algo de ritmo y pocas posiciones hasta el final. Este tramo, pese al viento y que era estrecho es para mí uno de los más bonitos para acabar una carrera popular que conozco. Llego en 39'30" estimo, porque no paré el reloj hasta unos segundos después. Nadie me picó la tarjeta con lo que si se publican clasificaciones (alguien sabe dónde??) no saldré.
En general bien, para lo que se trataba, porque estuve dos semanas de vacaciones sin hacer casi nada.
Al final, comentarios, nuevas fotos (hechas por mi moza, con la cámara de Banderas) , tb aparece french mondariz, a quien conozco de Castrelos, baño en la playa, agua helada, bocata calamares, isotónica de lúpulo y cebada y vuelta a la playuqui. Sunday, perfect Sunday.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 10:26
Asunto:

Por cierto, que dos compañeros de Castrelos, con sus pulsómetros, midieron 9,3 kms.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 10:58
Asunto:

Primeiro de todos desculpas pola non asistencia a kedada do pozo, pero apenas cheguei dez minutos antes do comezo da carreira a baiona, entre o tráfico e a falta de aparcamento..... Polo demais moi contento a nivel persoal, despois de once anos e cuns vinte kg mais volvin rematar a carreira, cun tempo de 58'44" (para min mais que notable Ríndose ) A saída un pouco caótica, eu que andaba por tras de todo pois bastante atascado ata a lonxa, despois a cousa foise despexando , especialmente coa primeira costa despois da gasolineira. Ata o comenzo da subida forte boas sensacións, cheguei cuns 16' a ese punto e na subida si que o pasei mal, recoñezo que parei duas veces uns 30 segundos para recuperar, e a partir de ai levouse mais ou menos ben, adiantando e sendo adiantado continuamente pero todo moi moi sano, o ambiente do público moi bo, o percorrido bonito e a bebida verde do final soubo a gloria. Por certo, a min tampouco me tomaron nota da tarxeta do codigo de barras..... a ver se saio na clasificacion, je je .... Sétima popular da tempada feita e algun kg menos........ agora ata Meaño e Lalín supoño que descansarei de "competir" e só adestrareir
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 11:18
Asunto:

Por certo, alguén sabe se está a clasificación publicada nalgunha parte ? Gracias
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 14:25
Asunto:

De momento apareceu o cadro de vencedores:
www.baiona.org/?50501,1,139

Agardando pola clasificación xeral.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos