Foros ›
Autor
Mensaxe
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 9:13
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Revisando fotos es increíble ver la cantidad de gente que corrió sin dorsal....
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 9:51
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Hablando sobre la carrera. La verdad me gusto el detalle de la guardería para nenes mientras corriamos, mi hijo se la paso genial y nosotros tambien. Quizas alguna cosa para mejorar seria colocar mas gente en el avituallamiento del km 6 las pobres chicas estan desbordadas. Y un poco mas de control en el avituallamiento final y también respeto de los demas corredores para entender que detras de ellos viene mas gente. Hay algunos que fueron a llevar la nevera jaja. El dia genia, quizas un poco de viento para mi gusto. Los 200 regalos del final, dejando claro que a caballo regalado... , decian que eran materiales deportivos y me lleve una lata de sardinas jajaj. Muy buenas por cierto. Pero repito . Para mi excelente carrera y buen trato con los corredores.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 11:07
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

@ JacoboDC, quizáis o levaban por debaixo da zamarra ou no lombo, que eu vin varios así.

Quizáis a camiseta se podía entregar xunto co dorsal, pero vaia, pero eu paseino moi ben e o día perfecto pa correr.

Cada ano fano mellor, e creo que é importante ver que o intentan.

-- Chámame "ghose"
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 11:29
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Si si, se os "erros" son externos e mínimos, pero o do dorsal hai varios, de feito nas fotos da Voz vense varios sin dorsal nin chip. Xa dixen que a carreira para min de 10.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 11:32
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

JacoboDC escribió:
Revisando fotos es increíble ver la cantidad de gente que corrió sin dorsal....
Eu levábao na man, porque o levei con imans e soltouseme. Nunca máis.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 12:49
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Superimportante o servizo de gardería!!!! Agora ben, isto só é unha proposta para correxir ou completar un servizo se se pretende mellorar en algo.
1º .-Eu cheguei tarde. É dicir fun aparcar lonxe e cando cheguei a coller o dorsal, o bus derradeiro ia sair... o dorsal collino en Portosín. A cuestión é que deixei a filla (nove anos) ir soa para onde estaba a colchoneta e logo á volta da miña carreira díxome que lle pedían unha autorización da mamá ou papá que corrían na carreira grande e que o servizo era ata as 11:30h. Entendoo perfectamente porque sei que ao mellor o servizo está prestado por unha empresa e págase polo tempo, pero deberían ter unha lista de atletas que, de antemán autorizaran e solicitaran o servizo, así poderíamos evitar algún que outro problema. De tódolos xeitos é só un comentario, porque o normal é ir con algo de tempo, pero os que temos mais fillas e outras "historias" pois é moi probable sufrir algún que outro contratempo. A miña filla ten 9 anos e estivo igual alí disfrutando doutros xogos (non colchonetas)!!!
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 13:00
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

2º.- A mín puxéronme unha marca no dorsal e nin mo quitei da camiseta. Igual xa foron modificando as normas según ían vendo os problemas e iso está moi ben!!!
3º.- Eu non quero poñer en dúbida a ninguén, pero houbo moitísimas augasssss, tanto no km.6 (creo que era) como no final. De feito eu cando marchei para a casa ainda quedaban na mesa de avituallamento un montón de augas enbotelladas!!! e xa era as 13:30h!!
Bueno, está claro que sempre quedará algo que mellorar, supoño, pero esta carreira é unha proba que está feita para os atletas e para que todo o mundo poida correla, porque se fixeron moitas cousas para facilitar a participación. E dígovolo eu, que se fose outra carreira, co tarde que cheguei igual non a podería ter corrido ou o faría sen dorsal. Para mín un 10 sobre 10. Ademais da amabilidade de todos os que participaron, non houbo nin un mal xesto por parte de ninguén da organización, voluntarios, fisios, empresa emesports....etc. E ollo!!! que unha carreira calquera con pouca xente pódese controlar bastante ben pero que saia tan ben e ter estes servizos nunha carreira con case 2000 participantes na absoluta, é para felicitar de verdade a toda a organización!!!! PARABÉNSSSSS e GRAZASSSSS
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
287 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 13:17
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Pues cuando fui yo a por la bolsa de corredor no habia cola pero eso sí, si no entregabas el dorsal, no te la daban. Hubo mas de una mala cara y con cierta razon. Yo, igual que otros muchos, suelo guardarlos y si hubiesen hecho lo de la marca desde el principio, no lo hubiese tenido que entregar. No puede quedarme hasta el final por lo que no pude recuperarlo. No se si aun será posible de algun modo pero bueno, el resto de la carrera muy bien organizada y el recorrido, espectacular. Repetiremos si Dios quiere.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 13:41
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Si fuera posible recuperar el dorsal, yo también me apunto que tampoco pude quedarme hasta que los llevaron a la casa del jubilado...
Martiño454

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/15
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 17:25
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Carrera de 10 sin lugar a dudas. Buena organizacion, buen ambiente y todo lo que se puede pedir en una carrera popular. Pero tambien quiero hacer una pequeña critica constructiva, en el perfil de la sin son ponia que en el km 8 (capilla de loreto textualmente) se daria una bebida recuperadora nutrisport. El caso es que no cogi el agua en el km 5 contantando con ella y al final me quedo cara de sorpresa (y la lengua fuera). Pero bueno como ya estabamos en el km 8 tampoco es que fuera una desgracia.
Pues nada, gracias a la organizacion y si se puede para el año alli estaremos repitiendo por segunda vez
Kushi7

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/15
99 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2015, 18:01
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Aqui tendes o album de Voz de Galicia por se saides en algunha foto



As fotos teñen o seu propio fío. Gracias
Guiño
www.correrengalicia.or...mp;t=17817
Castrove

Novo foreiro
Novo foreiro
25/07/12
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Dec 2015, 23:41
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Na sin-son correron duas persoas un con mais de sesenta anos e o outro con ochenta chamanse un Xose luis Otero Cepeda eo outro Manuel Rosales Touza os tempos realizados por eles foron extraordinarios o de un de nivel mundial para dez kilometros,rogaria a organizacion os tivese enconta e para outros anos s vixese figurar como tempos a batir,saude para este dous maravillosos compañeiros na proba.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5649 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2015, 8:35
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Xose Luis Otero Cepeda hizo 37:55 con 64 años q tiene, pero el año pasado hizo en esta misma carrera 36:32 y hasta no hace tanto hacía 35 y pico. Queda todo dicho. Rosales, no sé que tiempo hizo ayer, pero a sus 80 años quiere volver a correr la maratón de New York. Con 50 y muchos hacía la maratón en 2h32', con más de 60 años hacía la media en 1h14' (ritmo de 3'30''), y con 70 aún corría las medias por debajo de 4' (1h23'). Correr mucho cuando uno es jóven y tiene cualidades tendrá su mérito pero viene todo rodado, pero nada que ver al lado de esta gente, de otra pasta. Hay un abismo de mérito. Esa gente no se queja, simplemente corre. Idolos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2015, 10:26
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Yomismo a Cepeda non o coñezo (de vista seguro), pero o de Rosales é increible, acórdome eu nas miñas primeiras medias maratóns, hai máis de 10 anos, que as corría sobre 1h27' ou algo menos e moitas veces me adiantaba Rosales (debía salir de bastante atrás, por que eu de diante nunca saín) co seu correr peculiar, medio ladeado, i eu me dicía como é posible que este "señorino" (con todo respeto e admiración) poda correr desa maneira, e ainda me sacaba varios minutos.
Ata que preguntei por el e dixéronme quen era, e despois lein en varias ocasións reportaxes de prensa sobre él. Polo non hai máis que aplaudir a esta xente, xa que é impresionante.

Quen puidera chegar aos seus anos correndo. Aplauso Aplauso
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2015, 14:15
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015

Estoy de acuerdo completamente con lo que decís
Correr de joven o mediana edad y hacer muy buenos tiempos, en función de tus cualidades innatas y entrenos, es meritorio, pero lo de esta gente es estratosférico.
Es verdad que no le damos en general, me incluyo, el valor que tiene
Para mi son los verdaderos héroes del atletismo
Un ejemplo a seguir

Deberíamos homenajearlos en cada carrera

Gracias, héroes





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos