Foros ›
Autor
Mensaxe
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 11:31
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Añado que hay que tener en cuenta también el retorno que producen los eventos a la ciudad en otras areas. En este caso de las carreras, principalmente la hostelería. Esos miles de personas se toman algún café, algunas cañas e incluso bastantes aprovechan y se toman unas tapitas o incluso comen en la ciudad.
Por no hablar de las carreras más largas, como medias maratones y maratones en las cuales hay gente que las aprovecha para hacer turismo y quedarse un fin de semana en la ciudad.
Vale que no estamos hablando de miles y miles de personas, pero si de cientos ... y eso en definitiva significa actividad hostelera para la ciudad.

Y una puntualización, labor del ayuntamiento tanto es promocionar el deporte base y fomentarlo, como promocionar y fomentar el deporte de los adultos, una cosa no tiene que quitar la otra.

Charli
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 11:45
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Jose72 escribió:

E no do boicot, sigo sin estar en absoluto dacordo. Cada un claro que é libre de expresar a súa opinión, pero intentar convencer ós demais xa non é opinar

¿Estás intentando convencerme ca túa opinión? Pensando

Mr. Green
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 12:03
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Tienes razón Alber..a la voz no hay que hacerle mucho caso...aq no me guste el morado, tengo que reconocer que este periódico no es muy objetivo.....Pero sin perjuicio de que el Ayuntamiento lo está haciendo fatal en este tema......
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 12:09
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

A tal hora, creo que lo de que no lo están haciendo nada bien está bastante claro. Y lo peor que se puede hacer cuando uno se equivoca es no rectificar.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 12:10
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Cecebre escribió:
Antes de hablar de deporte base vs deporte popular habría que definir un poco esos conceptos, aunque para eso si queréis abrimos un tema nuevo, pero con la media de edad que tenemos en cualquier carrera popular hablar de deporte "base" es un poco raro Moi feliz

.

.. eso lo dirás por tí... que aquí la mayoría .. estamos en "edad de merecer"...

.. En cuanto a lo del interés... hasta ahora.. es cierto que aparte de los 3000 corredores y unos pocos sufridos acompañantes... es algo anecdótico para el resto de la ciudad.. pero ésto no es labor de un dia ni de un año.. Despues de décadas.. de "sólo somos superdepor"... es difícil ... pero poco a poco.. creo que esto se va consiguiendo.. y cada vez se ve a mas gente por el paseo .. y por todas partes.. dandole a la zapatilla.. y todas las pruebas.. (salvo el maratón.. por la propia dificultad de prepación de la misma..) han crecido en general de forma exponencial su participación.. y sobre todo la de los más pequeños...

Saludos,

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 12:48
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Bufff, non teño tempo para estar aquí tan pendiente do foro, Demasiadas mensaxes dende que fun comer e teño que traballar
Evidentemente cando un da a sú opinión está un pouco intentando convencer ós demais de que ten razón. Ó que me refería de intentar convencer, e que non me parece lóxico que cando unha persoa pon aquí que ó final vai a ir á carreira, que se lle intente convencer de que non o faga para unirse así ás protestas. Nin me parece lóxico que se batan palmas si a participación cae. Cada un ten a súa forma de pensar e actuar. Eu vou a unha carreira se me gusta, non lle miro o precio (razoable claro, non pago o que sexa), e si non me atrae non vou ainda que sexa gratis. Pago 43€ na Behobia porque considero que a min me vale a pena e me aporta cousas e compensa, cando sinta o contrario deixarei de ir. A da Coruña dubido polo percorrido, non polo precio. Non me gusta, non vou, non fago campañas públicas nin a favor ni en contra, eu non estou dacordo pero cada un é libre de facelo. Dende hai dous meses case que se abriu este fío, é a miña primeira intervención, así que non creo que se me poida acusar de tratar de estar intentando convencer á xente

Din a miña opinión e tamén dou por terminada a miña intervención neste tema, supoño que como di elcharli temos todos a nosa opinión ben clara e non vamos a chegar a acordo, non vale a pena discutir. Vémonos en Sada e en Santiago, na Coruña xa veremos
luisepf

Maratoniano
Maratoniano
26/11/13
40 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 15:18
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Sabéis si habrá ludoteca. No he encontrado nada en el reglamento y en los servicios de la carrera solo habla de duchas y baños.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 15:51
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

¿Ludoteca? ¿En una carrera profesional?
Silbar Demo

Los Perros del Anuncio - 2014/15
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 16:10
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

alber escribió:
¿Ludoteca? ¿En una carrera profesional?
Silbar Demo

... pues los profesionales como mi mujer y yo.. o geralavicius y gestido.. vamos a tener un problema..!! Mr. Green A ver quien de los 2 se queda con el niñ@ Chupete Chupete y no corre?..

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 16:20
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

jotaeme escribió:
alber escribió:
¿Ludoteca? ¿En una carrera profesional?
Silbar Demo

... pues los profesionales como mi mujer y yo.. o geralavicius y gestido.. vamos a tener un problema..!! Mr. Green A ver quien de los 2 se queda con el niñ@ Chupete Chupete y no corre?..

Nada, nada... ya estas contratando a una niñera.
Silbar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
jose1420

Maratoniano
Maratoniano
2/01/13
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 16:43
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Bueno , un pouco cara si que é , pero nadie está obrigado a ir......eu estarei , por suposto...sorte a todos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 17:26
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Cecebre escribió:
Como comentaba Zancadilla, el tema de la "profesionalización" va más por temas de organización que por los participantes en si.
Segun me comentan, o concelleiro responsable da area é un crack no tema de Cultura pero que asumiu a responsabilidade en Deportes sen tela mais mínima noción ao respeito, e que se fía e delega nos funcionarios e técnicos do departamento; pero as veces non é só delegar senon tamén saber delegar, e se profesionalizar significa privatizar a organización dunhas carreiras populares, sen facer un control da xestión das mesmas, mal asunto , porque podes acabar escarallando algo que ata o de agora ía funcionando e mellorando ano a ano.
Xa sei que son pesado Muerto , pero falta transparencia (é sinxelo dalos números , aínda que non tanto dala explicación política de porque se duplican as inscripcións pero por exemplo non se eliminan premios económicos para reducir gasto, que insisto!!!!!!!!!! xa se fixo en probas coma a MM Volta a Ría co mesmo argumento : recortar gastos ante a crise económica e falta de recursos públicos) e falla a comunicación para explicar oficialmente que significa esa verba "profesionalización": profesionalizase entón a organización (e hai que ter moito coidado, por certo, porque despois nos atopamos con organizadoras privadas ás que criticamos por sexistas , como a da Carreira da Muller) ou a participación nas probas?. En fin, que se toca algo para emperoralo ( eliminacion categoría pitufos, cambios de percorrido (entendo que polas obras no Parrote, outra cousa a explicar dentro desa transparencia comunicativa que ía aplicar a Marea ao Concello Silbar ), incremento de prezos,.....).
P.D. 1 : resulta interesante, ou cando menos curioso Abraiado , que en concellos gobernados pola dereita (Arteixo) se estude municipalizar servizos coma a recollida do lixo mentres que nun goberno de esquerdas como o da Marea Atlántica se entregue á empresa privada a xestión deste servizo da area de deportes.
P.D. 2 : Así como son votante e fan da Marea por temas como a eliminación das corridas de touros , o cumprimento da Lei de Memoria Histórica, creazon da tribuna de participación cidadá nos plenos municipais ,....... Aplauso Aplauso neste tema estánme decepcionando total e rotundamente Demo sorrindo .
txema_mnf

Montañés
Montañés
8/07/12
0 Carreiras
214 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2015, 5:49
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

jotaeme escribió:
alber escribió:
¿Ludoteca? ¿En una carrera profesional?
Silbar Demo

... pues los profesionales como mi mujer y yo.. o geralavicius y gestido.. vamos a tener un problema..!! Mr. Green A ver quien de los 2 se queda con el niñ@ Chupete Chupete y no corre?..

No reglamento non pon nada, a ver se amplian algo de información polo menos na entrega de dorsais. Eu diriache que lle mandes un mail o lle preguntes por redes sociais pero ultimamente está bastante inactivo todo ese tema.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2015, 8:51
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Por certo, non sei onde vistes o da ampliación do prazo de inscripción, pero en carreirasgalegas.com pon ben claro en letras coloradas:

INSCRICIÓN: ata o día 1 de outubro ás 23:59h.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2015, 8:58
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Ya sabía yo que al final se terminaría politizando esto.. Silbar

Negreira exige a Ferreiro que no aumente el precio de inscripción en las carreras populares.
www.elidealgallego.com...58918.html

El Ayuntamiento amplía el plazo para la Coruña 10 ante la gran caída de participantes
www.lavozdegalicia.es/...1C7996.htm





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos