Foros ›
Autor
Mensaxe
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 6:37
Asunto: Re: Dopaje

pichichi escribió:
...o mellor comer un bo chuleton e mangarlle unha cervexas que pareceme que a sentar mellor jeejejje

Sempre que o chuletón non sexa de Irún.
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 6:40
Asunto: Re: Dopaje

mac-ray escribió:
Penso que estades a mezclar certos térmos, doparse é sinónimo de tomar algunha sustancia prohibida, podes drogarte e non doparte, e podes doparte e non drogarte, non todo o doping perxudica a saúde, e non todalas drogas aportan beneficios atléticos.
De feito moitos atletas son sancionados por consumo de Cocaína...

A coca como sustancia para o ocio e algo máis, infórmate sobre o "pote belga" que utilizaban ciclistas nos anos 80 e 90. Moitos son os casos de exdeportistas enganchados á coca, ¿serán extrañas coincidencias? Paolini positivo no Tour de Francia por coca ¿ocio? según él si...
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 6:57
Asunto: Re: Dopaje

Vou facer duas reflexións ó respecto deste tema:

- Carreiras populares. En fin, como comentades, debaixo da camiseta de tiras e o dorsal hai unha persoa, e hainas de tódolos tipos como en tódolos ámbitos da vida. Comportamentos incívicos vense a montes nas populares, ainda que as veces non queiramos velos, a propia competición incita en certo modo o "todo vale". Eu non penso que o problema sexan os premios (cuestionables por outros motivos), de feito non penso que sexan os que gañan estas carreiras os que máis precisan da dopaxe para facelas suas marcas. Penoso poñela saude en risco sin ningún tipo de xustificación pero a min persoalmente non me doe que un dopado ou un non dopado chegue diante miña nunha carreira. Si que me doe que alguén empurre (incluso a un neno), que tire lixo na cuneta ou no monte, etc, eso o vexo en casi todalas carreiras.

- Profesionais. A cuadros quedo coas conclusións que saco de varias mensaxes. E decir, que non se xustifica a dopaxe pero si se entende que a nivel profesional exista por motivos económicos. Esa é exactamente a causa da existencia da dopaxe, esa especie de pseudo xustificación. Si ningún atleta pensase así non existiría esta lacra. Paréceme moi grave que dende o punto de vista de aficionados o deporte o vexamos así. Sancións de por vida para os dopados.
adrivigl

Maratoniano
Maratoniano
24/07/13
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 7:44
Asunto: Re: Dopaje

O feito de que se entendan os motivos polos cales un atleta profesional poida tomar a decisión de doparse para tratar de acadar os seus obxectivos non quita que sexa algo moi grave, despreciable e que deberían ter sancións mais duras se cabe (Por exemplo Justin Gatlin que deu dous positivos por dopaxe...non vexo lóxico que siga competindo). Dito isto...estas son persoas que tratan de gañarse a vida en base aos seus resultados...e que igual chega un momento no que teñen que tomar a decisión de abandonar o seu soño ou facer trampas (por presión externas ou simplemente por afan persoal). Pero repito... aínda que entendo que unha persoa poida chegar a facer iso...paréceme lamentable.

Un exemplo que se cadra pode axudar a entender o meu punto de vista.
¿Ningún de vos fixo chuletas ou copiou nun exame? Se non o levabas moi ben preparado...seguramente ías suspender...entón podías facelas e aprobar pero corrías o risco de que te pillasen e suspendeses igualmente.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 7:52
Asunto: Re: Dopaje

gonzalorq escribió:
- Profesionais. A cuadros quedo coas conclusións que saco de varias mensaxes. E decir, que non se xustifica a dopaxe pero si se entende que a nivel profesional exista por motivos económicos. Esa é exactamente a causa da existencia da dopaxe, esa especie de pseudo xustificación.
que se teña coñecemento, ou se comprenda, ou se entenda, de unha causa non implica que se comparta ou admita como válida éticamente.

NON se xustifica nin admite, se non que se entende, é dicir, compréndense as causas, as razóns para facelo. Non teñen por qué compartirse nin xustificarse esas razóns, só que están ahí e son causa. E para min, na miña opinión, a motivación económica pode ser máis que suficiente para asumir o risco para a saúde. Arriscarte a que te pillen (que esa é outra, que non é tan fácil que te pillen) pode xustificar que en poucos anos tes a vida da túa familia resolta. Non é unha motivación menor. Entendamos motivación como forza que te impulsa a unha acción.

Espero así se comprenda mellor a miña opinión expresada anteriormente Guiño

-- Chámame "ghose"
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 9:07
Asunto: Re: Dopaje

Es una cuestión de costes y beneficios: el coste es el mismo en ambos casos pero el beneficio es claramente mayor en pros, por eso cuesta tanto entender a un amateur dopado. Esa es la razon de que el coste "legal" también sea mayor en pros (la magnitud del delito es mayor cuanto mayor es el beneficio del infractor).

Lo que o quita que sea rechazable a nivel ético en ambos casos.
jrvaca11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/15
51 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 9:21
Asunto: Re: Dopaje

Hasta que he visto este hilo nunca me había planteado que tal vez los corredores populares se dopasen.

Me parece o que el dopaje es una soberano estupidez o que mi concepto del running está muy equivocado.

Yo corro porque disfruto con ello, me siento libre, me sirve para liberar estrés, para aclarar mis pensamientos ... Cierto es que también disfruto en las competiciones pues es un reto conmigo mismo y me permite ver hasta donde soy capaz de llegar. Dudo mucho que un amateur que se dope disfrute del running o lo que ello conlleva.

Por más vueltas que le doy no lo comprendo.
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 9:44
Asunto: Re: Dopaje

Estoy bastante de acuerdo con las reflexiones en este hilo, pero de verdad que me cuesta creer que en las carreras en que participo pueda haber gente dopada. ¿Que se tomarian? ¿EPO, transfusiones? ¿No es carísimo todo eso? Y los apaños caseros tipo "pote belga" dejarian seco a mas de uno en un sprint.

Disculpad mi ignorancia o mi ingenuidad, pero no termino de verlo.
esquío

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 10:12
Asunto: Re: Dopaje

Sabiendo que hay medicamentos que se compran en la farmacia libremente dan positivo en un control antidopaje, me imagino que esta gente sabe qué tipo de medicamento les puede dar beneficio sin gastarse demasiado
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 10:23
Asunto: Re: Dopaje

Killoke escribió:
yo dejaría que en el deporte fuera libre el dopaje , es mas repartiría EPO gratis en las bolsas del corredor en vez de tanta puta "camiseta makito" que no valen para nada


Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 10:28
Asunto: Re: Dopaje

obranabe escribió:
Estoy bastante de acuerdo con las reflexiones en este hilo, pero de verdad que me cuesta creer que en las carreras en que participo pueda haber gente dopada. ¿Que se tomarian? ¿EPO, transfusiones? ¿No es carísimo todo eso? Y los apaños caseros tipo "pote belga" dejarian seco a mas de uno en un sprint.

Disculpad mi ignorancia o mi ingenuidad, pero no termino de verlo.


Pues tan fácil como que hace unos años el Pharmaton Complex que mucha gente toma daba positivo por doping.
A eso me refería yo, no es lo mismo dar positivo por 0,000000003 de clembuterol, que dar positivo por Nandrolona, Epo, Cera, etc etc

En nuestras ciudades y gimnasios existe un comercio importante de sustancias dopantes, quién no conoce a un portero de discoteca o competidor de fitnes que se meta ciclos de anabolizantes y hormonas de crecimiento ?
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 12:30
Asunto: Re: Dopaje

mac-ray escribió:

Pues tan fácil como que hace unos años el Pharmaton Complex que mucha gente toma daba positivo por doping.
A eso me refería yo, no es lo mismo dar positivo por 0,000000003 de clembuterol, que dar positivo por Nandrolona, Epo, Cera, etc etc
?

Entón, que podemos considerar doping? Só o que indica a Axencia Mundial Antidopaxe? es.wikipedia.org/wiki/Dopaje

Que facemos coas cámaras hiperbáricas, electroestimulación, complementos alimenticios tipo proteínas, aminoácidos,.. e moitas outras historias que nin se me veñen á cabeza pero que si que supoñen unha ventaxa con respecto ao que só entrena?
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 13:01
Asunto: Re: Dopaje

Eso son ayudas ergogénicas, se emplean solamente nutrientes, no fármacos.
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 15:40
Asunto: Re: Dopaje

Eu corro a 4 minutos por km se me dopase a canto poderia correr?? E que non sei como vai iso.un saludo.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 16:41
Asunto: Re: Dopaje

foresgan escribió:
Eu corro a 4 minutos por km se me dopase a canto poderia correr?? E que non sei como vai iso.un saludo.

Fijo que a tres minutos jajaja...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos