Foros ›
CCNÃ?â??S MILAGROSA-ALBEIROS... (e PULPADA!!)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 8:28
Asunto:

Tonecho escribió:
Xan_de_Ris escribió:
Bienvenido, Tonecho, graciñas por las fotos, si tienes más ya sabes mira el post Nueva seccion Videos y Fotos.

Gracias a ti Xan por la bienvenida. Lo cierto es que tengo bastantes fotos, pero a la unica persona que tengo "identificada" es a Piti, (ya se sabe, a la campeona es facil de identificar)
Si me dais permiso y me indicais algun dorsal, tal vez os tenga "congelados" y posteo las fotos.

x Piti, en cuanto tenga organizadas las fotos de la carrera te las envio por privado, a no ser que me indiques lo contrario.

Un saludo.
Tonecho

¡¡¡Mecachis en la mar!!! Es verdad!! Si supiese que iba alguien disfrazado, juro que iba yo también (que ya lo había pensado). Pero el mérito de esta gente, corriendo con esas chanclas de suela fina toda la carrera (¡¡y vaya como corrían!!) es increíble. ¡¡¡Vaya cracks!!

Muchas gracias por las fotos, Tonecho....y gracias por tu ofrecimiento para enviármelas. ¡¡Estoy deseando verlas!!!

Ah!! Y antes de que me olvide: también estaba 7ombligos...¡¡¡que está muy calladito!!!, pero vaya como corre el tío Ríndose Ríndose Ríndose

Un saludo y....¡¡¡NOS VEMOS EN LA PRÃ?XIMA!!!
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 12:15
Asunto:

Tonecho, algo parecido ya lo hemos hecho, pero en yahoo/photos. Voy a buscar el post y si quieres puedes subir las fotos del CCNÃ?S. yo soy fácil de identificar: bajito, pelao, y bigotón macarra, casi parecido a mi avatar; dorsal 14.
Aki te dejo el enlace al post Compartir fotos: www.correrengalicia.or...t1127.html

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Tonecho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 13:01
Asunto:

Esto me recuerda al bingo... 14...14...14...estoy buscando el 14 por todas las fotos y no lo encuentro, tengo muchos otros, pero el 14 por ningun lado. Lo siento Xan_de_Ris.

Aqui os cuelgo algunas tomas generales, donde a lo mejor encontrais a alguien conocido. Creo que este sistema es muy sencillo, podeis ver las miniaturas, una presentacion o bajar las fotos en formato "mediano".

picasaweb.google.es/go...COpUyXNC8Q

Un saludo
Tonecho
Tonecho

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 13:01
Asunto:

Edito, porque se ha repetido el post.
lo siento

Saludos
Tonecho
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2007, 13:15
Asunto:

No pasa nada, Tonecho, además llevaba el dorsal por detrás (con sujetadorsales).

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 11:21
Asunto:

Estupenda, la experiencia de Lugo. Día precioso, ambientazo estupendo, carrera asequible y... lo mejor: ahí estábamos un grupo de foreros (menos de los que seguramente hubiesen deseado estar) para jalear a Piti, nuestra campeona, con el quit diseñado por Lentoperosejuro...
Cabuxiña con una molestia constante en la fascia lata pero, sobre todo (no nos engañemos), con menos fondo que yo qué sé. Gracias, Gallego, por tirar de mí... todo un lujazo!

Por lo demás, un placer la comida post-carrera (un placer coincidir con Xan, que hacía tiempo que no veía y con Ojordo con quien aún no había tenido oportunidad de charlar tranquila). Que conste que yo me moría de ganas de disfrutar un poco más del ambientillo del "Arde Lucus", pero claro, la gente se lió a tomar isotónicas y luego a ver quién se movía...

Por cierto, que creo que alguien "robó" una camiseta técnica de New Balance a la organización... y no pienso añadir nada más...

¡Ah!, se me olvidaba: un placer volver a ver a mi amigo Banderas, con quien no coincidía desde Vilagarcía... que mucho decir que iba lesionado pero luego arrancó como un fojete...Un besazo.

Y ya para terminar mi crónica, una advertencia para los que el año que viene os acerquéis a alguna carrera del "Corre con Nós": EN LUGO HAY MOGOLLÃ?N DE ROTONDAS, no os distraigáis aunque llevéis a dos chicos guapos en el coche diciendo tonterías... Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 17:47
Asunto:

A verdade é que disfrutei coma un anano da breve fin de semana en Lugo. Cheguei o sábado pola tarde coa familia. Durmimos na casa duns parientes da miña dona e o domingo pola mañan (non moi cedo, por certo) erguimos da cama con ganas de cachondeo e de aplaudir á nosa Piti tal e como lle prometera na comida post Media Maratón de Coia.

O primo da muller levounos ata o lugar da carreira en catro minutos cando nós tardariamos cando menos 20... ¡¡o que fai coñecer os lugares!! Ã? final non corría tanta prisa, porque eu contaba con que a carreira sería ás 12 e resulta que tiña como hora prevista as 12:30 (e ó final saímos pasadas as menos cuarto, creo). O caso é que cheguei tan cedo que alí non había nin dios... bueno, casi. Así que tiven tempo de recoller dorsal, vaciar intestinos, pasear un rato, charlotear coa muller e os nenos... etc. ata que chegou o primeiro foreiro... o colega Xan_de_Ris (outro dos PASTELALRUHM que tan desaparecidos andamos) Demo sorrindo Demo sorrindo . Charloteo e tal... e chegan os da troupe compostelana de Galeras (Lentoperosejuro mais a súa camiseta do MAPOMA, Cabuxa, o lesionado Easywind coas súas muletas e máis Gallego coa familia ó completo). Traían uns adhesivos artesanais para celebrar e darlle ánimos á futura (finalmente) campeona do circuíto CCN. Non sei en qué momento apareceu, pero tamén estivemos falando rato longo con Ojordo e o seu inmellorable sentido do humor. Bueno, tamén adaba por alí o Sr.Bernal e mais o seu fillo e moita xente que xa empezo a coñecer doutras carreiras... ¡ah! tamén estivemos con 7ombligos... un pouquiño de tempo... e ata lle deixamos algunha cousa no vestiario se non lembro mal Guiño Guiño

Pouco a poco vai chegando xente cos seus nenos e en plena efervescencia aparece ao lonxe a nosa Piti con nova cor de pelo (a min cada día cóstame máis recoñecela: entre a cor de pelo e que cada día está máis cachas e "fina"). Logo tamén estivemos co seu Pedriño... bó rapaz, si señor.

Estiramos, quentamos, comentamos que quen máis quen menos anda medio lesionado ou dorido de algo. Chega a hora da saída e ainda non remataran as carreiras das categorías inferiores, así que estiramos, reestiramos, contraestiramos, requetestiramos... a algúns facíanos moitíiiiisima falla e logo así nos foi. Abraiado Abraiado

Como ben dixo Cabuxa eu viña padecendo diversas molestias e dores dende o martes por culpa dunha caída nun burato da rúa (non foi moito pero tiña molestias na cadeira, xionllo, e algúns músculos como o femoral, os abductores e mailo putañeiro piramidal ... todos eles da perna dereita). Inicialmente plantexeime ir a 5'/km e con medo a non poder aguantar a carreira pero, cando vin aos 500 m. que non tiña ningunha das molestias que ainda tivera durante o quecemento e estiramentos, decidín que debía tentar facer a mellor carreira posible. Voltei un par de veces a vista atrás para ver cómo viña a troupe compostelana e, como ninguén parecía en condicións de vir ao meu ritmo, decidín facer a miña carreira. Fun normal durante o primeiro km. e logo apuréi de máis. Entón preferín regular e manter un ritmo que pudera soportar ata o derradeiro kilómetro para rematar o máis rápido posible este último. Finalmente os meus ritmos foron:

Km 1 ----- 5' 06''
Km 2 ----- 4' 39''
Km 3 ----- 4' 51''
Km 4 ----- 4' 49''
Km 5 ----- 4' 50''
Km 6 ----- 3' 48''

Eu contento co estado das miñas pernas e co tempo final 27' 50'' e un ritmo medio de 4' 37'' (o meu mellor ritmo de todas as carreiras que teño feito co Chip... o que pasa é que tamén é a máis corta das que teño feito Avergoñado Avergoñado e iso axuda... digo eu ¿non?)

Despóis, charleta, homenaxe a Piti con ritual de saúdo e todo... acompañamento ata a meta de Ojordo dándolle ánimos, duchiña, isotónica e correndo a comer cos primos da miña muller, que estaban agardando pacientemente na súa casa a que voltáramos... por iso non puden quedar a máis. Sintoo moitísimo... co que me gusta cotillear. Bicos e todas e apertas a todos. Guiño Guiño

P. D. ¡¡¡TOMA LADRILLOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 18:10
Asunto:

Bueno, agora xa máis tranquilo vou decir que o domingo en Lugo moi ben. Aló fomos a expedición compostelana en excursión (só faltaba o tupper coa tortilla e o bisteque empanado). Saímos un pouco tarde,non sei por qué Guiño Guiño Guiño (Vicente seguro que tampouco sabe, e ó pobre de Arturo nin preguntarlle). Viaxe agradable, un pouco mareado por tanta rotonda, pero ben. O nOso único cometido era ir felicitar a Piti, porque a expedición máis parecía unha peregrinación a Lourdes Ríndose Ríndose que unha viaxe a unha carreira. Explicome:Gallego, empezando a correr despois da lesión;Cabuxa, que está da fascia non sei cantos (con unhas posturas de estiramentos que non quero pensar na...bueno nada,nada);Easywind, que queredes que vos diga, con muletas e todo; e chegamos alí e atopamos a Xan de Ris (tamén despois da lesión). ¿Pero esto que é?. Bueno tamén estaba Banderas, en perfecto estado, despois 7ombligos (o pobre está desconectado por culpa da internet, vexo pouco pero sempre é un placer) tamén moi enteiro, eu tamén estaba enteiro o principio...que despois. E por suposto ojordo, que cada día que pasa vai mellorando a pasos de xigante. E por alí pululando tamén estaba Piti, non sei moi ben porqué, o que sei é que está moi, moi fina ( e non só polo delgada que está).Tamén por suposto Pedro ( o marido de Piti) encantador coma sempre. A carreira para min moi agónica, pero todo moi ben organizado. Paseino moi ben e espero que a campeona disfrutara. Por certo ,gracias pola dedicatoria.
Isotónicas agradables, comida agradable...qué máis se pode pedir!!!
Enhoraboa a Piti(por partida dobre,polo das rapazas do Ría) e a todos os lesionados que probaron:Cabuxa,Xan de Ris e Gallego (esquencíame decir que Dolores e os nenos están no cupo de sanos Ríndose Ríndose Ríndose Mágoa que Arturiño tivera que correr contra tan maiores).
En fin que REPETIREMOS.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos