Foros ›
Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 9:20
Asunto: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

Ayer cuando recogí el dorsal de la MediaSan ofrecian realizar un Estudio de la Pisada Estático y Dinámico.
El resultado es que soy muy muy ligeramente pronador en ambos pies y el informe me recomienda las siguientes zapatillas:
Recomendación zapatilla:
Adidas - Supernova glide 5 [44]
Adidas - Duramo 5 K CF [44]
Adidas - Duramo 5 KQ [43]
Adidas - Duramo 5 KQ [44]
Adidas - Duramo 5 Q [43]
Zapatilla neutra
s/dinámico

Que opinais....
Deciros que yo uso unas NB 890V3 desde hace 15 meses (para correr y entrenar) las compre con 82-83kg y ahora tengo 78kg y espero bajar algo más. Corro por asfalto (algo menos en tierra) unos 25-30km/semana a ritmos lentos entre 5'/km y 5:45'/km
La verdad es que estas NB890V3 me han ido muy muy bien y creo que aún duraran unos meses mas; pero cuando decida cambiarlas ¿las que me proponen arriba las considerais adecuadas?

Gracias
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 13:49
Asunto: Re: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

Ola compañeiro!! eu solo che digo unha cousa, xa que non son quen de recomendarche unhas zapas ou outras...as NB teñen a horma mais ancha e as Adidas son demasiado estreitas. Si tes o pe ancho como me pasa a min, valora este punto, e conste que estéticamente me gustan moito as ADIDAS Guiño
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 16:32
Asunto: Re: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

El estudio era hecho por Adidas, ¿no? Porque solo te recomiendan de esa marca... Primero, no me fío de esos estudios de pisada express, segundo, los resultados son totalmente sesgados, porque seguramente hay un par de docenas de modelos de diferentes marcas que te podrían ir bien pero, claro, nadie echa piedras contra su tejado.
Además, las Duramo, la verdad, no tienen nada que ver con las SuperNova Glide.

Alex
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 22:22
Asunto: Re: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

Bueno, gracias por las opiniones.
La verdad es que lo de la horma si que es un tema a considerar, a mi las NB890V3 me van genial.
En cuanto al estudio de la pisada, no sé si es de una casa específica, a otra persona que iba conmigo le indicaron zapas de tres casas diferentes (adidas, NB, asics).
EN cualquier caso lo que tengo claro es que sea la que sea que vaya a comprar las probaré primero.
Gracias
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2015, 5:47
Asunto: Re: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

O das zapatillas é un tema bastante persoal. A min as 890v3 que tes me parecen as mellores zapatillas que calcei, pero a verdade, creo que para o uso que lles das e o teu peso non son as mais recomendadas. Creo que á larga precisarás algo un pouco máis amortiguado especialmente para adestrar, si vas a incrementar volumen de km. Eu reservaríaas para facer adestramentos rápidos e competicións. Para adestrar mil opcións, si esas te van ben, podes insistir en NB. O mellor é que te achegues a unha tenda especializada, te aconselles e probes ben. Se queres arriscar un pouco máis por internet podes atopar algunha ganga e hai info abondo na rede, pero arriscas na talla, horma, etc.
Con respecto o estudo de pisada, supuestamente lixeiramente pronadores somos casi todos os corredores, especialmente cando chega o cansancio según din. Si che vai ben con neutras eu continuaría por ahí sempre que non che xurdan problemas de lesións que obriguen a replantealo.
JBregua

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/14
0 Carreiras
35 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 16:22
Asunto: Re: Estudio de Pisada y recomendación de Zapatilla

eu recomendo Factor Biomecanico...(podologo certificado)na Coruña..a min foime xenial... e son profesionais desto... non xoguedes ca saude...

5K ------- 00:18:59
10K ------- 00:38:26
21K ------- 01:27:05

Luuuuuumeeeeeeeeeee!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos