Foros ›
Autor
Mensaxe
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 16:30
Asunto: Re: Maratón de Valencia 2015

Pois eu ainda que non foi o meu mellor día, teño que darlle un 10 a organización(feira, animación, recorrido, servios meta...), un 11 os voluntarios e un 12 o público , gran carreira, recomendable 100%, espero volver facela.
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2015, 14:15
Asunto: Re: Maratón de Valencia 2015

Sumome aos alagos vosos, espectacular ambiente e boa organización. A chegada de cine.
Para mín teñen que mellorar no cronometraxe, comparado co doutras maratons é pobre. Non da o posto que ocupas nos parciais nin marca o tempo ao paso na media maratón.
Nos últimos km era imposible adiantar a ninguén. Pero moi recomendable.
MarcSavir

Maratoniano
Maratoniano
7/10/12
5 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2015, 0:19
Asunto: Re: Maratón de Valencia 2015

Increíble el ambiente en Valencia. Toda la ciudad volcada, la verdad te ponían los pelos de punta. Los últimos kms, como ya habéis comentado, era imposible adelantar dado el pasillo tan estrecho que nos dejaba el público para pasar. La verdad que a mí eso me costó poder bajar de los 3:30 pero lo doy por bien empleado por poder haber vivido en carne propia eso que se llama "ambiente de Tour".

Muy recomendable la verdad!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4697 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 20 Nov 2015, 11:28
Asunto: Re: Maratón de Valencia 2015

pedralonga escribió:
............... Por culpa disto, eu non puiden atacar aos kenianos Payaso


No tengo duda que los hubieses atacado,jajaja,queria felicitarte,porque has hecho una marca descomunal,como ya te dije alguna vez,en este mundillo del running,eres un ejemplo,un espejo,y en el cual todos,yo ya lo hago,debemos de mirarnos,ojala lleguemos a donde tu has llegado con esa fortaleza mental y fisica para acercarnos a lo que hiciste en valencia.Tambien queria agradecerte la alegria que me diste el domingo al enterarme de tu marca,esa alegria ajena a uno,por la marca de un compañero,alegria tan grande como si lo consiguiera yo,emocion,nudo en la garganta,estaba empezando a comer y tuve que parar unos minutos para tranquilizarme y asumir ese tiempazo.Enhorabuena quique,enhorabuena amigo

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos