Foros ›
Memorial Manuel Barros (Gondomar)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 12:41
Asunto:

derek escribió:
Jo, charly, que malo eres; no me quitaste ninguna foto a mi Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Guiño

Eso te pasa por no venir a saludarme hala quedas avisado Ríndose Ríndose Ríndose

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 12:58
Asunto:

Buenas , ya me encuentro de nuevo en mi realidad. Chorando

Breve cronica: Como siempre que viajo a Vigo me busco alguna excusa para poder ir a correr y disfrutar en alguna carrera de la zona,esta vez aunque temeroso por mi baja forma despues del Maraton, no iba a ser menos.
Aparezco por Gondomar pronto ,me encuentro con Aguita,besos y abrazos, voy a por mi dorsal y ya está Charly.Nuevos besos y abrazos.Vemos la carrera de sus hijas y me voy a mis aposentos a prepararme.No estoy convencido de correr, no me gusta la hora y seguro que me va a doler la rodilla.
A la vuelta ya estan Marola, curro2000,...y alguno mas.Calentamos juntos y me coloco de los últimos en la salida.Los primeros Kms bien, intentando que Charly me viera en alguna de las vueltas para que me sacara una foto Moi feliz
En el 4 empiezan las cuestas gallegas que tanto me gustan!!!paso el 5 en 26´,me lo estoy pasando en grande!!!!.La vuelta por la Ramallosa con calor pero sin sufrir mucho.Oliendo la meta y a Charly, me enderezo para salir bien en la foto que Charly me hace (me dijo luego que la hizo al suelo) Guiño
LLegada a meta en unos humildes 54' pero muy contento de empezar de nuevo en esto del correr, me pongo la camiseta, como las rosquillas y me vuelvo a ir a ver a Charly (nueva foto que me hace para mi album).Besos y despedida.Compro 5 paquetes de rosquillas para regalar aquí en Madrid y vuelta a casa.
Como siempre un placer de haberos visto de nuevo y compartir con vosotros esos momentos.

Saludos
Callejon

PD: A la vista de las fotos no sé si he soñado esta carrera o he estado allí.No comprendo ese poder de invisibilidad de la cámara de Charly Mad
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 10:43
Asunto: Cronica

Como sempre escribo tarde... :oops:.

Foi a estrea nesta carreira (normal... levo menos dun ano nestas lideiras Ríndose ) e sufrín, non me atopaba ben, demasiado pesado, non comin lixeiro, demasiada proteina e entrenei de máis e descansei de menos, e non me hidratei a xeito. Saín algo rápido de máis (20:09 no 5km) e o paguei, custoume manter o ritmo e cheguei xusto de forzas (40:36).

A carreira está moi ben, bo percorrido, boa animación e ben organizada. A única pexa é o tufo dos coches Demo , mesmo sen facer moita calor, parados e co motor en marcha Confuso .

Debería entrenar con sol e calor para estar máis adaptado, pero non hai xeito
de amañalo. Parabens para os organizadores da SDVal Miñor e seguro que repito o ano que ven. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos