Foros ›
QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2016-#ULTRA#TRAIL#MINITRAIL
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2015, 12:03
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Norris, yo con el Aquiles ese ni me hablo, así que haz tu lo mismo. Estando jodido es mejor no ir pero yo tengo un déficit de 30 km del otro día y voy al Trail "dolor" a pagarlo, aún así voy a tratar de ir muy muy muy despacio.

Recupérate bien que en Picos te voy a dar mucha guerra.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Mai 2015, 15:00
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

A recuperarse ben Norris,eso e o fundamental.Saudos
BANDE

Novo foreiro
Novo foreiro
25/03/13
3 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2015, 21:04
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Hola, vou abrir os comentarios a Carreira de hoxe, noraboa a organización, voluntarios, fotógrafos, a todos..... Un gran día, pero eso si,,,,, metedelle algún sólido tipo chorizo nos avituallamientos para a proxima, noraboa
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 9:42
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Yo también contaba con un bocadillo en Carballo do Lor (el año pasado los había) pero sólo había fruta y bollicaos, en una carrera de tantas horas viene bien un avituallamiento fuerte por la mitad.

Bueno, el objetivo de ir muy muy muy despacio conseguido, otra cosa será como me recupere. Al los 200 m de carrera miro para atrás y ya no hay nadie, yo esperaba que hubiese alguien más lento que yo para quitarme la presión de ser último pero no había y hasta el km 17 no conseguí quitarme el farolillo rojo.

En una carrera tan dura como esta, aunque te reserves fuerzas, al final acabas reventado igual pero espero haberme dejado algunas fuerzas para el sábado que viene.

La carrera es dura, bestia, salvaje, ... y me quedo corto. Subidas imposibles por soutos (no sé cuantas veces centenarios) embarrados y con pendientes del 50% o más. Bajadas por toboganes de barro con caidas de 5 ó 6 metros, agarrándote a todo lo que te podías agarrar, incluso clavando las uñas en la tierra para no pegarte un leñazo. Tres cruces del Lor con el agua helada hasta la cintura y a veces más y con una corriente fortísima que si te despistabas te llevaba río abajo.

La organización como siempre muy bien, las marcas se podían seguir bien, ahora a recuperarse para el próximo Quiroga Trail Challence
joseantonio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/12/11
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 10:42
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Mi...
Madriña...
Querida...

Vaya bestialidad de prueba.

Bien organizada y durísima. Enhorabuena.
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 10:48
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Nos primeiros kilómetros da carreira pensaba que o trazado fora diseñado polo tradicional sistema de soltar unha cabra e ir marcando detrás dela, pero según iba pasando o tempo decateime que mais que unha cabra o animal empregado fora un xabalí, jajajaja. Mimadriñaqueridiña!!!! papamos mais lama que nun spa deses modernos. Menos mal que xa nos limpábamos ó cruzar o río coa agua polo peito, jejeje.

Si teño que escoller unha palabra para definir a carreira é a de BRUTAL!!! Con maiúsculas. Si xa 44km con 3000m+ supoñen unha carreira dura, nesta ocasión a dureza viña marcado polo propio terreo, xa que se iba mais tempo co cu arrastro que correndo. Como di Magono, había que empregar as uñas para jabear monte arriba e non matarse monte abaixo.

Eu disfrutei da carreira como un enano, ainda que nos últimos kilómetros xa me sobrou lama e o único que quería era rematar. O da última petada no km 40 era para matar a alguén, pero bueno, xa está feito, jejeje.

Unha carreira diferente, brutal, de correr pouco e sufrir moito, perigosa en certos puntos, sobre todo tal e como iba o Lor despois das chuvias dos últimos días. A marcaxe seguíase con facilidade e os avituallamentos estaban ben situados. Eu mais que un bocadillo houbese agradecido un pouquiño de xamón e unhas cerveciñas, jejejeje.

Unha das poucas cousas que non me gustaron é que había moitas balizas vellas en varios tramos, como si fosen as do ano pasado. Entendo que o curro de balizar e desbalizar e duro e ingrato, pero si por algo se ten que caracterizar o trail é por deixar o medio ambiente natural no mesmo estado que antes da carreira. As balizas e posibles residuos teñen que ser eliminadas sempre nun prazo prudencial.

Polo resto, noraboa ós organizadores polo curro que se pegaron e a nivel persoal contento de habela rematado e un pracer entrar en meta co gran Magono.

Longa vida ó Trail do Lor!!!!

Twitter: @CorreCarreiros

Última edición por Costas o Dom, 10 Mai 2015, 11:15; editado 1 vez
AlbergueQuiroga

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/13
0 Carreiras
375 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 11:05
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Costas escribió:
Nos primeiros kilómetros da carreira pensaba que o trazado fora diseñado polo tradicional sistema de soltar unha cabra e ir marcando detrás dela, pero según iba pasando o tempo decateime que mais que unha cabra o animal empregado fora un xabalí, jajajaja. Mimadriñaqueridiña!!!! papamos mais lama que nun spa deses modernos. Menos mal que xa nos limpábamos ó cruzar o río coa agua polo peito, jejeje.

Si teño que escoller unha palabra para definir a carreira é a de BRUTAL!!! Con maiúsculas. Si xa 44km con 3000m+ supoñen unha carreira dura, nesta ocasión a dureza viña marcado polo propio terreo, xa que se iba mais tempo co cu arrastro que correndo. Como di Magono, había que empregar as uñas para jabear monte arriba e non matarse monte abaixo.

Eu disfrutei da carreira como un enano, ainda que nos últimos kilómetros xa me sobrou lama e o único que quería era rematar. O da última petada no km 40 era para matar a alguén, pero bueno, xa está feito, jejeje.

Unha carreira diferente, brutal, de correr pouco e sufrir moito, perigosa en certos puntos, sobre todo tal e como iba o Lor despois das chuvias dos últimos días. A marcaxe seguíase con facilidade e os avituallamentos estaban ben situados. Eu mais que un bocadillo houbese agradecido un pouquiño de xamón e unhas cerveciñas, jejejeje.

Unha das poucas cousas que non me gustaron é que había moitas balizas vellas en varios tramos, como si fosen as do ano pasado. Entendo que o curro de balizar e desbalizar e duro e ingrato, pero si por algo se ten que caracterizar o trail é por deixar o medio ambiente natural no mesmo estado que antes da carreira. As balizas e posibles residuos teñen que ser eliminadas sempre nun prazo prudencial.

Polo resto, noraboa ós organizadores polo curro que se pegaron e a nivel persoal contento de habela rematado e un pracer entrar en meta co gran Magono.

Longa vida ó Trail do Lor!!!!
Gracias!!! As cintas son desta mesma semana pero son de moi mala calidade e tivemos que remarcar por que coa auga e o sol poñianse brancas. Doble traballo
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 11:20
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

AlbergueQuiroga escribió:
Gracias!!! As cintas son desta mesma semana pero son de moi mala calidade e tivemos que remarcar por que coa auga e o sol poñianse brancas. Doble traballo
Ok, pois nada que obxetar entón. Si que é unha putada ter que traballar dúas veces, sobre todo pola "comodidade" do terreo Guiño . Gracias pola rápida resposta.

Twitter: @CorreCarreiros
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 15:27
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

eu podo decir que e un trail salvaxe, o mais duro ue fixen ...pero con diferencia.
MArcaxe perfecto, voluntarios e organizacion ,E verdade que a medi acarreira precisase algo solido porque falmos de que a mioria de xente precisou mais de 8 horas.
Por certo parte do percorrido quedou desbalizado polos escobas. esta semna toca seguir desbalizando... eu cambiarialle o nome e chamarialle TRAIL DOLOR ou o trail do XABARIN......de novo noraboa por facer carreiras para os que disfrutamos desto e non soio para o postureo...LONGA VIDA
galvao

Montañés
Montañés
8/12/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 17:14
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Enhorabuena, esta es una carrera de montaña de las que marca a cualquier corredor por mucha experiencia que tenga, yo tengo bastante en esto y puedo decir que estoy impresionado con mi experiencia de ayer, estoy súper encantado de haber sido participe de tan impresionante carrera, gracias amigos por organizar tan maravilloso evento.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 17:36
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Costas, un placer compartir los ultimos kms contigo, la pena es que no nos acompañara Rafa.

Recomiendo una completa exploración en busca de garrapatas, yo me acabo de sacar una
Esthihp

Novo foreiro
Novo foreiro
23/06/14
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 18:17
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Parabens a organización e voluntarios, atención perfecta a os corredores. Percorrido durísimo, mais tempo a catro patas que de pe. Para o ano recomendaría poñer unha zodiac para cruzar o lor, que eu non facia pe,jajaja. Experiencia recomendable que todo corredor de montaña debería vivir. A seguir así moitos anos. Un saudo
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 19:49
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

norris escribió:
Eu dudei para o corto hasta ultima hora, pero Aquiles dixome que era imposible, e haber si me deixa ir UTPE...
Quedo jodido pero ten que ser asi, para o ano repito si ou si...
Sorte a todos e disfrutade, pois a carreira ben o merece !!!!
Xa decía eu que eras de ferro...descansa e trae unhas pedriñas dos Picos de Europa. Nos imos quentando para o Courel. Ánimo Guiño
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 20:05
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Ya lo habéis dicho todo. Seguro que se puede limar alguna cosa, como pensar en las personas de menos de 1,65 o 50 kg , que les costaba un poquitín más cruzar el río. El bocata, tengo muy buen recuerdo del año pasado. Algun corredor anduvo asaltando a los vecinos hasta que consiguió un chorizo con pan. Creo tb que si llevas geles, tb caben otras cosas, no todo va a ser dulce, pq acabas asqueado.
El trail: Creo que se le queda corto el nombre. Quizás Carrera de Aventura sería más apropiado. Impresionante, espectacular, durísimo,...no se. Sólo espero que nadie se lastime pq vamos a veces sobre el filo de la navaja.
A los organizadores: Repito lo mismo que el sábado cuando me fuí: Gracias, gracias, gracias
A los corredores: Mi más profundo respeto y admiración. Los tenéis así de grandes. Chapeau !
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 20:18
Asunto: Re: QUIROGA TRAIL CHALLENGE 2015

Al Cesar lo que es del Cesar , hacia mucho tiempo que una prueba no me daba lo que ayer me dió Lor , chapo , impresionante Aplauso Aplauso Aplauso
Cronica do Lor





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos