Foros ›
dureza extrema en las carreras de monte/montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabiro

Maratoniano
Maratoniano
4/10/11
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 18:15
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

48 horas después de haber finalizado el “infierno” del Río Lor, jeje, voy a comentar sobre este tema de debate.

La verdad es que últimamente los organizadores buscan darle un poco más de dureza a sus pruebas para hacerlas más atractivas. A m me gustan las pruebas duras, con buenas petadas y bajadas técnicas´.

Desde mi punto antes de acudir a una prueba tenemos bastante información para saber si es dura o no, si va tener bajadas técnicas, si se va pistear…En esta ocasión al Lor sabíamos a lo que íbamos; de alguna manera hay que sacar los más de 6000 de desnivel en 42 km, bueno 46, y más aún sabiendo que comparado con Asturias o País Vasco es bastante más difícil lograrlo.

Para mí fue una prueba dura, pero espectacular, y centro mis comentarios en esta prueba porque fue la raíz del tema de debate. Y yo soy de los que repetirá para el año sabiendo de su dureza.

Pero si desviamos el tema de debate de esta prueba, creo que la dureza y la “peligrosidad” es lo que hace atractiva una prueba, véase por ejemplo Chandrexa, Parada, San Mamede… y decir que cada uno es el que hace que la prueba sea más o menos dura.

Lo bueno de todo esto es que podemos disfrutar de pruebas para todos los gustos, ya sean “light” o más duras, lo importante aquí es disfrutar haciendo lo que nos gusta.

Un saludo para todos los que amamos este deporte.
dipper95

Montañés
Montañés
18/07/11
0 Carreiras
129 Mensaxes
Cambre- A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 19:06
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

bernardo.coruxo escribió:
:=D)
JoseDuran escribió:
Buen debate. Creo en la libertad de escoger distintos tipos de carreras; hay que conocer el trazado, conocer bien tus propias capacidades y en función de esos dos parámetros cada uno decide dónde correr, así de simple. Las quejas sobran. Y si por casualidad, las condiciones no son como esperábamos, sea por la climatología, o porque el trazado es más duro de lo que pensábamos, o porque ese día no nos encontramos bien, se baja el ritmo o se abandona. El problema aquí, es pretender ser o correr como los que no somos, y pensar que corrermi una carrera o de correrla por debajo de 5'.
COINCIDO 100%

Estache ben claro o conto !!!
Unha vez que a descripción da proba está feita, cada quen elixe se participar ou non.
Saudos
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 20:20
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

Cando abrìn iste debate xa agardaba que os que teñen sempre a escopeta cargada apuntándone ìan disparar a lume de carozo...en fìn...

Coido que o debate foi productivo...que è do que se trataba...sen buscar bandos de bos e malos

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:36
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

eu non fun ao Lor , polo tempo que fixo Arca suave non foi dende logo.
Os organizadores deciden e nos eleximos. En Galici poucos trails son duros tecnicamente a escepcion de A primeira parte do courel e Chandrexa.
En Asturias as montañas xa son de por si moito mais tecnicas , alguen estivo en Transvaldeonica? sabedes o que e subir collado jermoso .... Temos que aprender a saber a donde vamos e o que corremos. E os organizadores teñen que aprender a non inventar camiños si os camiñas estan feitos , por duas cousa . par amanter os camiñose para erosionar un pouco menos.....

A seguir coñocendo e disfrutando das montañas.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:39
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

olvidavaseme..... unha cosa son os trails e outras as carrerias de montaña...iual temos que empezar a chamar cada cousa polo seu nome...... e esto non e asfalto onde temos qeu estar correndo todala proba... por certo para min os organizadores son heroes.....vaia traballo que teñen
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 23:55
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

[quote="Rufino"]
gonzalorq escribió:
Bos días;

Pois eu penso que este tema se arranxa moi fácil. Información clara do que se van a atopar os participantes, pero de maneira oficial dende a propia organización e a través do medio de comunicación oficial da mesma.

Penso que non vale con decir que se falou nun fío dun foro (aínda que a maior parte da xente que se apunte a unha determinada carreira) o siga máis ou menos, ten que ser información oficial e clara.

Non creo que fagan falta os tracks nin mapas, etc. Unha descripción clara do que vai selo percorrido, e si hai zonas moi perigosas fotos. Si pode ser os consellos de expertos. Despois cada un decide si se apunta ou non.
En Correr en Galicia viña posto o Coeficiente de Dureza 129 e anunciado como "O maratón maís duro de Galicia" e, como en todas as probas, tiñas un tf de contacto da organización onde se chamabas te informaban de que ia ser moi dura.
Como bén indican abaixo, se fora a Traversera ou outra de fora de Galicia todos a calar e aplaudir, e os da casa a criticalos.
Así nos vaí....[/quote
Desculpa pero creo que se malinterpretou o que quixen decir. En ningun momento me referin a ningunha carreira concreta se non que falaba en xeral. E menos a esa porque non participei. Falo dende a miña experiencia porque son novo na montaña e a verdade e que simplemente coa informacion oficial dos regulamentos das carreiras resultame moi dificil saber o grao de dureza ou o material recomendable. Creo que traballando un pouco nese sentido se pode mellorar.
Desculpas a todo aquel que se poida ter ofendido e sabede todolos que organizades carreiras populares do tipo que sexan que sinto o mais profundo respeto por tan altruista dedicacion, e algo admirable.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 19:32
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

Duns anos, -poucos- a esta parte estáselle esixindo ás probas de montaña máis dureza, máis peligrosidade, máis aventura. Organizadores e corredores entran nesta dinámica engulíndoos coma unha bola de neve que se vai agrandando. Están todos -organizadores e corredores- en disposición de afrontalas con seguridade?? Pensando Pensando

Salvando tódalas distancias que queirades, fai unha chea de anos, hubo unha moda de ter coches o máis potentes posible. Moitos pasaron de conducir un 127 ou un 850, Mr. Green ós famosísimos -daquela- GT Turbos e Copa Turbos. Aceleracións brutales e experiencias irrepetibles. Ós constructores, seguindo a moda imperante, o que lles preocupaba era que acelerasen coma misiles...pero frenaban un carallo!! En pouco tempo, convertíronse en pezas de museo, ou en chatarra de cuneta: morreron de éxito...ou de desgracia!!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 11:37
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

Eu de montaña, montaña, so corrín a do Pindo deste verán. Corrín algunhas máis no monte, pero por distancia e dureza non as considero de montaña.
Pero eu creo que cada un debe saber onde están seus límites e as suas limitacións. A min nesta carreira pareceume ver algunha xente que parecía que ía de exursión, ou a unha festa, sendo esta unha proba durísima.
Eu a verdade que vin as miñas limitacións nas baixadas e ahí adiantoume moita xente, algúns deles acabaron esnafrados, por que como ben comentan algúns, nos non vivimos desto, senon dunha nómina. E deberiamos asumir os riscos xustos.

Os que deberían informar axeitadamente sobre os percorridos, material necesario, son as organizacións. E deben facelo antes da carreira, para que a xente se decida a ir ou non.
lobo-esc

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/14
436 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 9:07
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

Bueno humildemente vou dar a miña opinión, xa que pese a que levo pouco no foro, xa levo unhas cantas carreiras enriba jejejeje
Pra min este año o Lor lévase a Palma como a carreira máis dura de Galicia, tanto polo desnivel acumulado, pola dureza técnica e psicolóxica, recordar que non todos estamos acostumados a ter que camiñar tanto nunha carreira.
Antes de ir as carreiras e máis de montaña é necesario informarse de como son!!!que hai moito que pensa que é como no asfalto que son todas iguais. EU falei coa organización e en todo momento me recalcaron que ra moi dura e que sería a máis dura de Galicia e unha das máis duras de España! É abofé que tiñan razón despois de ver os tempos que fixemos, polo que a xente estaba avisada de sobra, outra cousa é que non sexan conscientes do que van facer, sorprendeume ver incluso a xente lesionada!!! Non sei pero sabendo como era a proba hai que lle votar moitos... pra ir así.
Polo lado negativo.
1. Houbo puntos da carreira moi perigosos nos que era imprescindible a situación dunha persoa da organización controlando os corredores.
2. As cordas non se poden por así sen máis! É necesario facerlle nudos cada 50 cm máis o menos para evitar resbalons e posibles accidentes, a vez que os corredores se lles facilita a baixada.
Espero que pro ano sexa igual de dura e bonita, e que pouco a pouco vaian mellorando e pulido esas pequeñas imperfeccións.
Por certo, os trofeos xa poderían ser un pouco máis logrados! Que os que poñen Exc. Diputación de Lugo sen máis....deixan bastante que desear!
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 22:39
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

O PINDO, moi dura e tecnica pero o ser no veran o bo tempo fai que non haxa demasiados incidentes.
CHANDREXA, a min encantoume, mais corrible que O Pindo para min no punto ideal entre TECNICA e CORRIBLE, OXALA TODAS AS PROBAS FOSEN ASI.
Trail Barbantia en BOIRO, nova proba de 25 kms con 1.100 metros +. había neboa e choveu case toda a proba, tiña baixadas de vertigo e subidas con cordas... Pero en ningun momento tiven sensacion de perigo.
Explico ésto porque foron as 3 probas mais duras nas que participei este ano, acabando todas elas pola metade alta da clasificacion.
Para min todo o que sexa mais perigoso e nos someta a condicions fisicas peores, EU PASO DE IR
e NON estou de acordo cos que defenden a dureza extrema, pois que eu saiba neste foro NINGUEN vive das carreiras de montaña senon que temos que o luns seguinte defender un traballo. Por tanto, defender unha carreira mais tecnica que o Pindo ou mais dura que Chandrexa pareceme moi pouco defendible por parte de quen o fai neste foro, onde todos somos do mesmo nivel.
Saudos


Última edición por Lemacial o Mér, 26 Nov 2014, 23:02; editado 1 vez
ruben_coruxo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/13
1 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 19:48
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

Lemacial escribió:
O PINDO, moi dura e tecnica pero o ser no veran o bo tempo fai que non haxa demasiados incidentes.
CHANDREXA, a min encantoume, mais corrible que O Pindo para min no punto ideal entre TECNICA e CORRIBLE, OXALA TODAS AS PROBAS FOSEN ASI.
Trail Barbantia en BOIRO, nova proba de 25 kms con 1.100 metros +. había neboa e choveu case toda a proba, tiña baixadas de vertigo e subidas con cordas... Pero en ningun momento tiven sensacion de perigo.
Explico ésto porque foron as 3 probas mais duras nas que participei este ano, acabando todas elas pola metade alta da clasificacion.
Para min todo o que sexa mais perigoso e nos someta a condicions fisicas peores, EU PASO DE IR
e NON estou de acordo cos que defenden a dureza extrema, pois que eu saiba neste foro NINGUEN vive das carreiras de montaña senon que temos que o luns seguinte defender un traballo. Por tanto, defender unha carreira mais tecnica que o Pindo ou mais dura que Chandrexa pareceme ridiculo por parte de quen o fai neste foro, onde todos somos do mesmo nivel.
Saudos
Lemacial tachar de "ridículas" as opinións daqueles que defendemos esas carreiras duras de verdade, sobre todo sen coñecemento de causa, paraceme excesivo, vamos que te colaches.... Simplemente é a túa opinión, e eres moi libre de participar ou non.

As carreiras que comentas ben son carreiras duras, moi duras, pero cun desnivel de 1000 m ou 2.000m e unhas 3/4 horas para a maioria do pelotón (salvando as distancias, entendámonos...).

Cando falamos de carreiras duras, O Lor , Abutres ou A Freita, son carreiras a partir de 7 horas de ahí parriba... donde non compites co crono ou co resto de corredores senon contra o circutio e sobre todo contra ti mesmo, isto é outro tipo de carreiras amigo meu. Xa non digo nada das de nivel nacional Ancares, Travesera... etc etc etc Son as carreiras das que non te olvidas e marcan a diferencia, sen desmerecer ó resto ollo¡¡ e falo con coñecemento de causa. Un dato, ahí oxtias pa inscribirse...

O da perigrosidade, como di un grandísimo corredor que nos da volta e media a todos nos (Chema) e cuestión de perspectiva pero sobre todo de entrenar, e se non podes pasar correndo .. pois cu a terra... algo así dicía...., eu 100% dacordo. Iso sí, o luns a dar asco o chollo...
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Nov 2014, 23:08
Asunto: Re: dureza extrema en las carreras de monte/montaña

ruben_coruxo escribió:
Lemacial escribió:
O PINDO, moi dura e tecnica pero o ser no veran o bo tempo fai que non haxa demasiados incidentes.
CHANDREXA, a min encantoume, mais corrible que O Pindo para min no punto ideal entre TECNICA e CORRIBLE, OXALA TODAS AS PROBAS FOSEN ASI.
Trail Barbantia en BOIRO, nova proba de 25 kms con 1.100 metros +. había neboa e choveu case toda a proba, tiña baixadas de vertigo e subidas con cordas... Pero en ningun momento tiven sensacion de perigo.
Explico ésto porque foron as 3 probas mais duras nas que participei este ano, acabando todas elas pola metade alta da clasificacion.
Para min todo o que sexa mais perigoso e nos someta a condicions fisicas peores, EU PASO DE IR
e NON estou de acordo cos que defenden a dureza extrema, pois que eu saiba neste foro NINGUEN vive das carreiras de montaña senon que temos que o luns seguinte defender un traballo. Por tanto, defender unha carreira mais tecnica que o Pindo ou mais dura que Chandrexa pareceme ridiculo por parte de quen o fai neste foro, onde todos somos do mesmo nivel.
Saudos
Lemacial tachar de "ridículas" as opinións daqueles que defendemos esas carreiras duras de verdade, sobre todo sen coñecemento de causa, paraceme excesivo, vamos que te colaches.... Simplemente é a túa opinión, e eres moi libre de participar ou non.

As carreiras que comentas ben son carreiras duras, moi duras, pero cun desnivel de 1000 m ou 2.000m e unhas 3/4 horas para a maioria do pelotón (salvando as distancias, entendámonos...).

Cando falamos de carreiras duras, O Lor , Abutres ou A Freita, son carreiras a partir de 7 horas de ahí parriba... donde non compites co crono ou co resto de corredores senon contra o circutio e sobre todo contra ti mesmo, isto é outro tipo de carreiras amigo meu. Xa non digo nada das de nivel nacional Ancares, Travesera... etc etc etc Son as carreiras das que non te olvidas e marcan a diferencia, sen desmerecer ó resto ollo¡¡ e falo con coñecemento de causa. Un dato, ahí oxtias pa inscribirse...

O da perigrosidade, como di un grandísimo corredor que nos da volta e media a todos nos (Chema) e cuestión de perspectiva pero sobre todo de entrenar, e se non podes pasar correndo .. pois cu a terra... algo así dicía...., eu 100% dacordo. Iso sí, o luns a dar asco o chollo...
tes razón, xa cambei a palabra molesta e mal usada pola miña parte.
pero ahi carreiras que sendo moi duras, non son perigosas polos medios e cobertura que teñen.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos