Foros ›
A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 16:52
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

el chip va incorporado en el dorsal,tienes que verlo por la parte trasera del dorsal.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 17:14
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

solisua escribió:
Me tenéis que perdonar, pero me surge una duda. He recogido el dorsal hoy y no me he dado cuenta de preguntarlo. ¿Donde se recoge el chip?
Muchas gracias y felicidades por la organizacion. Ansioso de que llegue el Domingo.

Imagino que o chip o tes pegado no dorsal pola parte de atras.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 17:47
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Yo tb tengo mi dorsal. Tengo tantas ganas de esta media que he ido hoy desde Vigo a recogerlo. De paso he podido charlar un ratillo con Lestrove.
javi_salnes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/14
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 18:23
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

¿alguien va desde pontevedra?
tito77

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
5 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 18:56
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

El propio dorsal lleva el chip integrado.
Saludos
solisua

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 19:09
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Muchas gracias a todos, es la primera vez que veo lo del chip de esta forma, otras veces lo ataba a la zapatilla. Nos vemos el domingo.
iagopp

Novo foreiro
Novo foreiro
9/11/14
2 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 19:23
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Buenas tardes,

Iré directo el domingo desde Vigo, a las 8 30- 8 45 mi idea es plantarme delante de la catedral y encontrarme a alguien repartiendo dorsales, decidme que no me equivoco jajaja y luego caminar hacia donde me indiquen a coger el bus y habrá plaza.

Buena carrera a todos!!!
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 19:42
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

derek escribió:
Hola a tod@s.

Os he hecho este "apaño" para que lo veais. Picad en este enlace:

www.fgatletismo.es/san...ntiago.pdf

A ver si vale.
Saludos. Suerte el domingo!!

Gracias Derek por indicar el final del recorrido.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 19:45
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Pois outro que lle ten gañas a esta carreira, pero haberá que tomala con moita calma, xa que o percorrido non vai ser moi doado. E polo que vexo, imos ter unha mañán despexada e con calorciño.
Así que os que somos "alérxicos" a calor pasarémolo mal.
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 21:44
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Hola a tod@s.
Encantame todo o ambiente que moven as carreiras populares,(canto menos recursos; mais intesidade meten os patrocinadores é organizadores).
Resumen: donde esperas austeridade é carencias encontras todo o contrario.
Pregunto: (a derek) seria posible facer a MediaSan con 5000€ de recaudacion por inscripcións, dado que non participan nenos, si pagamos todos(10 €) chegarian?. A risco de facer recortes nos agasallos+premios metalicos?
Supoño que as forzas de orden publico + vallas serán gratis.
Si está todo rigurosamente capitalizado, pagamos todos (certos servicios duas veces); de forma que se ecapan fondos cara intereses comerciales é de rentabilidade.
Si se fomenta en algo o deporte (nombro a diputación/concello) deberia non ser privativo, en este caso hay xente que corremos (pero previo pago, triplicado coste de unha popular de vila pequena).
O mais importante sigue sendo facer caixa?
Polomenos mirando as elecciónsou aprobeitandonos de elas: derades un pequeno incentivo para a xente con recursos escasos (supoñer que son nenos ou precios simbolicos, para que a igualdade chegue tamen algo os corredores).

derek ,non teño nada contra ti, solo que dado que estás dando a cara, quizas estendas que algo positivo en este sentido poderás facer ou comentar en altas esferas.
Sempre mirando os desfaborecidos é promocionando a iguldade no deporte de calle, de aficionado (ainda que sea desocupado).
Paralelamente gracias por a organización de todas as carreiras que levaches é levas adiante.
Satisfación personal para todos os que participen dentro é cerca da MediaSan-2015.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2015, 22:33
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

En parte entendote, pero outra parte non consigo descifrala
Disimulando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 0:31
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

m12021958, non entendo moi ben onde queres chegar, pero os que me coñecen saben que non me gusta nada, "0" diría eu, desviarme do estrictamente deportivo nun foro atlético.

O domingo que ven, ven e desfruta do evento que a min e outros máis nos está a quitar moitas horas de sono, e ogallá se vexa reflexado este esforzo coa satisfacción dos que vides a participar, porque se fai para vós, e eso é a única razón que nós guía para seguir organizando eventos como este.
Eu interés político, "0" e económico, ... mellor non falar. Nunca organizei un evento que fose rentable, e xa levo uns cantos.
No que respecta a altas esferas, como dis, hai que loitar moito para que se leven a cabo estes eventos, e tes miles de xustificacións que presentar para que se leven adiante. Así que eu agradezo que o queiran facer.
O resto non entendo a que ven o dos desfavorecidos e o dos nenos.

Non quero iniciar un diálogo neste aspecto porque mañá e pasado vou a "abandonar" os meus fillos e a muller para ir a mirar, marcar puntos kilométricos, avituallamentos, carpas, arcos, tomas de corriente, froita, trofeos e centos de cousas máis para que a xente poida desfrutar do evento; e por moito que nos esforzemos, non podo garantir que saia ben. Agora ben, vouno dar todo, porque as medias non van conmigo.

Eso é todo o que che poido dicir. Se ves a correr, ogallá disfrutes porque esa é a miña ilusión.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marietta

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/13
3 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 5:35
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Estoy con Derek. A mi solo m sale apoyarte y felicitarte a tí y a tod@s los que haceis posible o participais en la organización de las carreras para que otros podamos disfrutar. No me gusta la demagogia barata desde el sofá. Ánimo y ten la seguridad de que la carrera es un éxito ya, y creo que está despertando un interés y una ilusión especial en mucha gente que la vamos a correr mañana. Un saludo.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 7:16
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Me parece tan complicado organizar algo así, que yo nunca lo haría. Triste

Derek y organizadores como Derek, que en Galicia tenemos la suerte de tener varios, merecen el MÁS GRANDE de Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Ojalá esta carrera dure toda la vida.

Pero no sé porqué me da el pálpito que esta carrera no va a durar mucho porque debe tener tantas complicaciones, poner a tanta gente de acuerdo y además creo sinceramente que la respuesta por parte nuestra, de los corredores no ha sido tan profusa como yo esperaba.

SOLO un 10% de corredores respecto a los que corrieron la Vig-Bay me parece muy poco para la gran carrera que es.

Gracias Derek y compañía por darnos la posibilidad de una carrera como ésta.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Abr 2015, 8:42
Asunto: Re: A MediaSan do Camiño 2015 (12/04/2015)

Totalmente de acuerdo fema.
Derek se ha ganado el respecto de los que no tenemos la suerte de conocerlo en persona por su buen hacer. La Carrera debería seguir creciendo, desde luego por falta de esfuerzo e ilusión no será. Siento que no seamos más pero tengo el propósito de disfrutar cada metro de ese camino.
Desde Vigo vamos 3 veteranos con ganas de dar guerra y nos encontramos con dponte (amigo y compañero de equipo) que nos recogió los dorsales.
Hasta el Domingo Compañeros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos