Foros ›
III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 14:28
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

koala36 escribió:
juandertaker escribió:
montxo escribió:
koala36 escribió:
vizor escribió:
pantasma escribió:
Opssssss, non me puso o que che contestaba.
Decía que a chegada si que foi algo caótica é que na bolsa non viña nin a revista nin os xeles, pero que a min cando devolvín o chip deronme unha papeleta que tiña agasallos, o que estaba o meu carón tocoulle unha gorra, a min nada....
Si, eso es verdad, lo del sorteo se hizo, te daban las papeletas, a mi no me toco, pero a un chico que estaba cerca mio si tenia una papeleta premiada...

Bueno, pois entonces retiro a crítica do sorteo, ainda que a min desde logo non me deron tal papeleta e a xente que estaba o meu lado cando chegamos a meta tampouco. Entregamoslle o chip a un rapaz que os recollia pero papeletas non repartia ningunha. Pero o dito, se entregaron algunhas pois xa esta.



Teño argumentos dabondo pa botar por terra iso do sorteo...pero non imos entrar en polemicas ¿ou si?....eu dende logo vin coma as papeletas cos premios eran repartidas os amijos... tanto e asi que ante as miñas protestas deronme una con premio...outra cousa e o premio..a min deronme una gorra... supoño que os premios vos xa tiñan dono...un autentico "amaño"...¿ou non?
Non vou entrar a debate polo que me poida tocar, pero eu vin cos meus ollos como se repartian as papeletas, e ainda que non se lle deron a todo o mundo (desconozco porque, de feito cando pasei eu por dentro do pasillo non ma deron), para nada foron a dedo.. asique moderación co que decimos

Juan; desde o cariño e o respeto que che teño, ti mismo recoñeces que o sorteo "ese" non estivo ben feito. Se todos pagamos o mismo e corremos os mismos kilometros, penso que todos temos dereito a ter as mismas oportunidades a hora de un sorteo ou calquer outro agasallo que queiran repartir. Se o sistema elexido e repartir unhas papeletas con premios e outras que non os teñan, pois o normal e que a todos nos deran unha papeleta e despois que a fortuna se encargue de repartir os premios pero se non che dan a papeleta (ti mismo recoñeces que non cha deron)........dificil que nos toque nada. E como xa puxen nun comentario anterior, eu non pido que me regalen nada, con que me deixen correr xa estou mais que satisfeito, pero se o ofrecen entonces si que quero ter as mismas opcions que calquer outro/a.
Si si, estou de acordo contigo en eso. Que se fixeron cousas mal. O que non me parece ben é o de que foron a dedo porque non foi así. Ao señor montxo dígolle que ao principio os corredores introducian a man dentro da caixa para coller a papeleta..e como viron que a xente é moi pilla os chavales que estaban ali pasaron a dar eles os papeles en vez de deixar que os colleran por un mal comportamento NOSO, o dos corredores, non sei que foi peor...quixeron alcanzar ben e aquí a xente tomouno a mal
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 14:50
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Ufff parece que esto esta pasando de marron claro a marron oscuro, yo por lo que vi, no me parecio que hubiese ningun tipo de tongo en la entrega de las papeletas del sorteo, ademas, que mas da lo del sorteo, aqui veniamos a una carrera y en ese tema no hay nada que objetar, el resto son cosas poco importantes, y lo del tema de los dorsales, sin faltar al respeto a nadie, me parece una tonteria que se proteste por a quien le dieron cual numero, que mas dará eso. Solo decir que en lo importante para mi que fue la carrera y el tema autobuses no tengo nada que objetar y me parecio perfecto, ojala hubiese muchas mas carreras con esta buena organizacion, acabe muy contento, mas alla de geles, revistras sorteos o colas, para el año estoy seguro que repetire. Mi enhorabuena a la organizacion.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 15:05
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Eu soio din a miña version, do como se estaban a entregar as papeletas, e certo que non sabia nada dos agasallos, deronme una gorra e tan contento, pero agora que o penso, como estaba pensada a entrega dos mesmos, podrias explicarmo SR Juan, que era tipo tombola, o primeiro que chegaba escollia o que lle apetecia, ou vendo a cara do atleta asignabaselle... este ten cara de fame..pois nada damoslle o xamon...a min tanto me ten, eu non quitei o tema, solo como digo opinei, e po lo que vexo, non gusta, pois houberades feito as cousas ben.... saudos
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 15:13
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

montxo escribió:
Eu soio din a miña version, do como se estaban a entregar as papeletas, e certo que non sabia nada dos agasallos, deronme una gorra e tan contento, pero agora que o penso, como estaba pensada a entrega dos mesmos, podrias explicarmo SR Juan, que era tipo tombola, o primeiro que chegaba escollia o que lle apetecia, ou vendo a cara do atleta asignabaselle... este ten cara de fame..pois nada damoslle o xamon...a min tanto me ten, eu non quitei o tema, solo como digo opinei, e po lo que vexo, non gusta, pois houberades feito as cousas ben.... saudos
Cada un é libre de opinar o que queira, por conseguinte outro pode non estar de acordo co que ti dis..e eso foi o que eu dixen. Simplemente me limitei a clarear un pouco a mancha que deixastes con medias verdades. E como vexo que segues sin querer entender cando queiras explicocho nunha carreira que por aqui parece que non hai entendemento Disimulando
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 15:19
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

a ver parece que se pagas 5euros non se pode dicir nada e temos que contentarnos e xa non se poden facer críticas. o da cola final xa se falou dabondo e un fallo bastante grande. e o do sorteo tamen é outro erro (non tan grande) pero non deixa de ser un erro. tou dacordo co que di Montxo foi un caos e espero que o melloren para o ano que ben.

dito esto non quita que non fose unha carreira espléndida e para min dun nivel moi alto, por exemplo o funcionamento dos autobuses perfecto

pero o que dixen, os fallos debense dicir, que algo lle chegara os oidos dos que organizan e así fai que cada ano se vaia mellorando

saudos
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 16:07
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Bueno, pois lidas moitas e variadas opinións, vou a dar a miña dende un punto de vista absolutamente constructivo. De entrada faime moita gracia eso tan habitual de puntuar as carreiras que nos gustan cun 10. Eu considero que nunca se pode puntuar unha carreira cun 10 porque, afortunadamente, todas poden ser susceptibles de ser melloradas.
Neste caso, era evidente que estamos diante dunha carreira pensada por xente que ama o atletismo e entende de atletismo. Pero unha cousa é como se pensa e outra como sale todo.
É unha carreira que mistura tecnoloxía do século XXI (espectacular o dron grabando a zona de Portosín; e non menos espectacular o camión-podio), con (non quero chamarlle chapuzas, por deus!) digamos, elementos menos currados: sorteo que deixa dúbidas en algúns participantes, globos dos que marcan os ritmos que marchan voando, falta dunha información clara de donde estaba o autobús cas bolsas da roupa…e sobre todo, unha fila de medio metro de ancho, para o avituallamento de mil e pico de participantes. E, ostras, por espacio non sería porque si algo ten a zona de meta e cancha e cancha para artellar varias mesas trasversalmente que lle deran fluidez á entrega. Sempre poño o mesmo exemplo: alguén se imaxina un peaxe de autopista no que as cabinas de cobro estiveran colocadas lonxitudinalmente en vez de transversalmente?? Non, verdade? Pois nesto é o mesmo!. (E ten suerte esta carreira que a xente é moi benevolente nas súas críticas: si os participantes pasan eses 40 minutos parados na fila, na Pedestre de Santiago por poñer un caso similar, estaríamos escribindo na folla 84 e ás nais dos organizadores xa lles estarían pitando os oídos Mr. Green :mrgreen:)
E eso tampouco debería ser así: as críticas deben ser para axudar a mellorar, xa que ninguén ten máis interés en que todo saia mallado que os organizadores dunha carreira que, como é neste caso, nótase que fixeron un traballo previo de moitas horas. Así que, pola miña parte, moito ánimo, espero que se pulan eses catro detalles e a pola cuarta edición, que seguro que será aínda mellor que esta!!! Aplauso Aplauso
iRattle

Maratoniano
Maratoniano
6/06/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 17:22
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

lestrove escribió:
Hala,me degradaron una posición.Finalmente puesto 100
Pasando el kilometro 5 en 19:02
El segundo 5.000 en 18:10
Tarde reaccioné. Muro


Pasé en el mismo tiempo en el 5 km, tuvimos que entrar juntos Ríndose
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 20:43
Asunto: Re: III Carreira Popular SIN-SON 10k (21/12/14)

Bueno pois esta e a miña cronica da carreira : Aparcamento facil e cerca dos autobuses ,autobus rapido e facil o das 9:30 ainda habia plazas vacias , despois do cafe cos compañeiros xa en portosin tocou quentar ,roupa po autobus ropero rapido e facil (a xente non via uns grandes paneles detras das voluntarias donde se habia que poñer por dorsal )colocarse cada un no seu caixon pois igual os corredores non sabemos destinguir os colores e cada un ponse donde lle peta (porcerto no caixon de 50 min estaba o alcalde de ribeira cando a sua marca en 10.000 e de 42 min creo pero como esta mancado saleu ahi para non molestar o digo polo comentario de preferente, ah non son politico nin amigo) a carreira perfecta os carteles cos km vianse ven o trafico totalmente cortado (esto pasa en poucas carreiras) cronometro no km 5 esto e a primeira ves que o vexo meta moi chula.
Tras pasar o arco de meta veñen os problemas no meu caso 40min parado entrego o chip a un chico e listo cando avanzo habia chico e chicha dando as famosas papeletas non me deron pero non me importou ,subenseme os gemelos e salto a valla pa ir para o autobus buscar a roupa ,cando vou camiñando doume conta que donde se collia o yougurt case non habia xente, collo un sigo e despois collo o roscon ,e o final o atasco era a entrega de camisetas . Solucion separar a zona de entrga de camisetas pos que colleron o dorsal fora do son e avituallamento mais ancho e dous pasillos .A carreira foime ven non cumplin objetivo por 50 s pero para ano intentarei estar na salida outra vez.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos