Foros ›
II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 20:42
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

mariano escribió:
Clasificación completas (pdf):
emesports.es/wp-conten...2/6061.pdf

Muchas gracias mariano Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 21:43
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Gran carrera. Otra opinión es que la carrera a lo mejor debería ser un poco más temprano. No es normal que haga este tiempo en noviembre, pero en la tercera vuelta en la zona del puerto pegaba el sol de lo lindo, y para los que vamos algo justos, sufrimos bastante, teniendo en cuenta que es una carrera para hacer marca.
Saludos y seguro que repetiré el próximo año.

P.D.: Nos quedamos la familia a comer por Rianxo, y nos atendieron en el restaurante perfectamente y bastante económico. Todo perfecto.
Muchas gracias a la organización... El speaker, de lo mejor también!!!

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 21:54
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Todo estupendo, para repetir.
A ver si empezan a aparecer fotos que fotógrafos había uns cuantos.
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 0:45
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Felicitar coma os meus correlegas a organizadores,concello,voluntarios ,participantes e público . Todos fixeron que hoxe en Rianxo se celebrase unha Carreira que dende logo coido que a partir de Xa vai ser imprescindible no calendario dos runners galegos. Enhoraboa e Unha aperta Bailar Bailar Bailar
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 1:06
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

un 10 muchísimas gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 8:53
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Boa carreira a de onte en Rianxo, ainda que eu non son nada partidario das carreiras de máis de 2 voltas, esta lévase ben, xa que é moi rápida.
Eu contento ca miña carreira, xa que ainda que sufrindo un pouco, fixen as 3 voltas en tempos moi parellos, sendo a 3ª a máis rápida.

O que me chama a atención é o dos recortes, si o habitual, é que se suba polas acera, aquí algúns, ata atallaban polo interior da rotonda (zona axardinada, bueno só ten herba).
Na acera (ben ancha por certo,) que daba acceso a zona portuaria de naves, o único "tonto" que ía polo recorrido era eu, perdendo en cada volta uns cantos mts. cos corredores cos que iba.

Se o ano pasado tivemos un día do peorciño, onte foi un dia espléndido.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 10:47
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Muy buena carrera la de ayer en Rinaxo, en consonancia con lo bonito del pueblo. Perfecta organización, señalización de km, mucha gente animando, voluntarios y circuito despejado.
Excepcionalmente para esta época tuvimos un día de bastante calor, al ser la carrera al mediodía nos dió duro el sol, quizás se pudiese hacer primero las carreras de adultos y la de los menores después, en caso de hacer sol tienen menos recorrido. Solo es una idea.
En lo personal, me quedé a 7'' de mi MMP y todo por mi culpa, salí demasiado rápido y en la segunda vuelta lo pague quedándome en tierra de nadie, con los que iba se me fueron y con los que debería haber ido aún no estaban y cuando llegaron recuperé el ritmo debido. Muro
Yo no soy de los que toman agua durante la carrera, pero esta vez me pesó no haberlo hecho porque al llegar a meta y recoger el avituallamiento ya no había, y ciertamente con el calor que hacia la necesitaba, el zumo lo suplió.
En fin carrerón de 10 y lo que más me gustó fueron las sillas en meta para poder quitar el chip cómodamente. Aplauso
Repetiré el próximo año.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 13:32
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Unha grran carreira, e con un ambiente impresionante a primeira hora... moi contento coa organización (aínd que o final a algúns lle faltou auga, iso non pode ser... (había nos habituallamentos intermedios).

En serio resumindo, quedei encantado.

Kurty escribió:
[...] O que me chama a atención é o dos recortes, si o habitual, é que se suba polas acera, aquí algúns, ata atallaban polo interior da rotonda (zona axardinada, bueno só ten herba).
Na acera (ben ancha por certo,) que daba acceso a zona portuaria de naves, o único "tonto" que ía polo recorrido era eu, perdendo en cada volta uns cantos mts. cos corredores cos que iba...[...]

Kurty, xa sabes que non fostes o último tonto, aquí outro... o grupo que chegou diante miña, xusto me sacou uns 30 segundos, o que me sacou na acera do 1º km (3 veces), no cespede da glorieta do porto (3 veces), e xusto a seguinte glorieta, unha acera que hai antes da costa. Había máis, pero estás marcaban principalmente, se houbese feito o mesmo seguramente faría entre 20 e 30 segundos menos. Así que non foste o único "tonto", xa houbo outro que te acompañou un pouco máis adiante. Parece que a norma nestas carreiras... e atallar, eu nunca o había visto tan descarado como nesta de Rianxo. Levo 7, e ista se levou a palma.
Jandro

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/14
1 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 14:21
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Carreira fermosa e ben organizada, donde logo penso repetir.
Como novato nas carreras ainda que maior (47 anos ) preguntome, a xente que toma as rotondas polo medio o salense do circuito ¿a quien pretenden enganar? A si mesmos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 15:17
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

o dia que empecen a descalificar por este motivo ( xa tardan) igual a cousa empeza a cambiar.
eu un dia recrimilleillo a un atleta, e chamoume de todo menos bonito.
barbantinho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/13
5 Carreiras
46 Mensaxes
Silleda
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 18:17
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Carreira de 10; po ano repetiremos.

Eu nn son dos k recortan; pero nn sei pork vos importa tanto k o fagan; eu compito contra min mesmo e por donde vaian os demais dame exactamente igual.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2014, 23:48
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Carreira perfectamente organizada,ningún pero.
Clemente

Novo foreiro
Novo foreiro
17/08/14
10 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 15:23
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

mac-ray escribió:
o dia que empecen a descalificar por este motivo ( xa tardan) igual a cousa empeza a cambiar.
eu un dia recrimilleillo a un atleta, e chamoume de todo menos bonito.
Igual con un "punto de control" xa se envitaba eso.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 15:40
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

mac-ray escribió:
o dia que empecen a descalificar por este motivo ( xa tardan) igual a cousa empeza a cambiar.
eu un dia recrimilleillo a un atleta, e chamoume de todo menos bonito.

A ver,para eso non suceda,eso sempre é cousa dos organizadores,ou Xueces si os houbese,para que esto non suceda.Fácil,cinta-valla,cinta-valla,e listo. Guiño
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2014, 21:52
Asunto: Re: II Carreira Popular Toffe-Concello de Rianxo (01/11/14)

Pues uno delante mi atravesó la rotonda y yo a lo mio a bordear la rotonda, allá cada cual.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos