Foros ›
III Media Maratón de Vilagarcía. GANAREMOS TODOS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 14:43
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

Marcosf escribió:
A ver si por ser tan rapida nos van a anular las marcas. Ríndose


Ja,ja,ja...Que bueno!! Sorriso
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 15:21
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

bueno, inscripto, nos vemosel 23, la verdad falto de entrenos, pero tendre que ir tranquilo. jajaja, a disfrutar
nolodc

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/14
0 Carreiras
14 Mensaxes
Kmba2-Vilagarcia
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 15:28
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

Carreira totalmente llana, o unico punto q pode ter algo dificultade e a volta de Carril hacia a meta, como sople o vento de cara, igual se nos atraganta, polo demais solo esperar q a choiva non aparezca Sorriso
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 16:09
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

richiarg escribió:
bueno, inscripto, nos vemosel 23, la verdad falto de entrenos, pero tendre que ir tranquilo. jajaja, a disfrutar
Richi llorón Ríndose luego me dejas tirado en las carreras...tu entrenas a escondidas!!!
xaneco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/05/11
30 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 17:00
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

Unha preguntiña á organización. Vai haber globos, e para que tempos??? Un saúdo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 21:03
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

memphis_ESP escribió:
No sé como será la participación este año. Lo que estoy seguro es que, como el 23 salga todo bien, el año que viene va ir muchísima gente.

Creo que este año se ha cerrado muy tarde todo y pueda afectar a la participación, y la organización debe verlo como un proyecto a largo plazo. Que no se desanimen por una baja participación o críticas que puedan surgir.

Pois eu creo que a xente que tiña a intención de correr esta media, xa o ia facer de todas formas, hai moitos meses que se sabe a data da mesma. Supoñendo que fora o circuito de sempre, era moi chanciño e a organización nestes 2 derradeiros anos estivo ben.
E en canto a participación ano 2012 -452 chegados a meta, 2013 -472 chegados a meta.
A ver os que somos este ano.
Un saudo e sorte na tua 1ª media.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1055 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 21:24
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

Me estoy animando....El año pasado fui y me salió una muy mala carrera. A ver si me desquito de ese mal sabor de boca.
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:13
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

Unha pregunta para os organizadores¿?
A inscripción reducida de 12€ é ata o día 13 as 23:59 horas, ou xa o día 13 pasa a ser de 15€....

Gracias
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:15
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

Enhorabuena a la organización. Se aprecia que está haciendo todo lo posible por diseñar una buena prueba.

Bien por reducir de 3 a 2 vueltas.

Personalmente no me gusta que las carreras tengan rectas largas y que sean tan llanas. Pero para eso hay otras pruebas.

Suerte para los que busquen mejorar sus marcas. Yo, por pedir algo de dureza, pediría un día climatológicamente adverso.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:15
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

ATENASRUNNINGVDA escribió:
xoixe escribió:
El recorrido es maravilloso Aplauso Aplauso Aplauso , una pena que no se hubiese podido evitar pasar por las calles peatonales de Castelao, Plaza de Galicia y Alcalde Rey Daviña y buscar alguna alternativa por carretera. Aun así, se trata de un pequeño tramo conflictivo y creo que no va a haber el mas minimo problema, pues hará frio y posiblemente llueva. Supongo que los bares no invadirán la calle a modo de terrazas con mesas y sillas y no estará muy masificado de gente paseando como en verano.

La verdad, tiene una pinta estupenda. Espero que os salga a pedir de boca pues todo apunta a que será así Aplauso Aplauso Aplauso
Nos alegra que os guste el recorrido. En cuanto a la parte peatonal, como dijo el compañero Chambriñas, va a ser más un aliciente que un problema. A diferencia de la nocturna, habrá un carril central bien delimitado con cinta y vallas para los corredores. Creemos que precisamente esa parte será de las más espectaculares de todo el recorrido.
A lo largo de estos días iremos subiendo fotos (o enlaces) de distintos puntos del recorrido para aquellos que no lo conozcan.
Obranabe, el compañero Morceli ya te ha respondido perfectamente (se lo agradecemos).
Saludos compañeros.

Es cierto que cuanta más gente animando mejor se lleva y la safistaccion es mayor. A lo que me refería con el tramo complicado lo acabais de minimizar Aplauso Aplauso Aplauso si ponéis cinta y vallas por el carril central. Eso aparte de dividir los corredores de los viandantes, demás hace función de autopista Ríndose Ríndose Ríndose , pues ya no tienes que estar tan pendiente de si se te va a cruzar algún despistado.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:26
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

Brufraca escribió:
Unha pregunta para os organizadores¿?
A inscripción reducida de 12€ é ata o día 13 as 23:59 horas, ou xa o día 13 pasa a ser de 15€....

Gracias

Hola Bufraca, non son organizador pero leín no calendario as bases da carreira.

III Media Maratón Solidaria Zona Aberta

III MEDIA MARATÓN SOLIDARIA ZONA ABERTA, a favor da Fundación AMIGOS DE GALICIA Vilagarcía de Arousa
INFORMACIÓN BÁSICA
Data: Domingo, 23 de novembro de 2014
Hora: 10:30h
Lugar: Av da Mariña, na explanada do auditorio, en Vilagarcía de Arousa.
Distancia: 21.097m homologados.
Inscrición: www.carreirasgalegas.com (12·€ ata o 13 de novembro, 15 do 14 ó 20 de novembro)
ORGANIZA: Centro Comercial Aberto Zona Aberta de Vilagarcía de Arousa
COLABORAN:Concello de Vilagarcía de Arousa, Federación Galega de Atletismo e o clube ATENAS RUNNING VDA
O Centro Comercial Aberto, Zona Aberta, de Vilagarcía de Arousa organiza, coa colaboración do Concello e o clube ATENAS RUNNING VDA, o domingo día 23 de novembro de 2014, a partir das 10:30 horas, a “III Media Maratón Solidara Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa, a favor de Amigos de Galicia” baixo o control técnico da Federación Galega de Atletismo.


Enténdese que son 12€ ata o 13 de novembro e 15 que non pon o símbolo pero por lóxica vamos a pensar que son 15€ do dia 14 ó 20 de novembro. Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:30
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

Pois eu acabo de inscribirme!
Será a miña primeira carreira coa camiseta do Atenas-Vilagarcía. Pola miña parte animarvos a participar e colaborar co proxecto solidario. No deportivo, paréceme imposible atopar un trazado máis chan en Galicia (o único que se me ocorre é o antigo da Coruña 21). Se as condicións metereolóxicas nos respectan, tentarei baixar de 1:20.
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:33
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS

xoixe escribió:
Brufraca escribió:
Unha pregunta para os organizadores¿?
A inscripción reducida de 12€ é ata o día 13 as 23:59 horas, ou xa o día 13 pasa a ser de 15€....

Gracias

Hola Bufraca, non son organizador pero leín no calendario as bases da carreira.

III Media Maratón Solidaria Zona Aberta

III MEDIA MARATÓN SOLIDARIA ZONA ABERTA, a favor da Fundación AMIGOS DE GALICIA Vilagarcía de Arousa
INFORMACIÓN BÁSICA
Data: Domingo, 23 de novembro de 2014
Hora: 10:30h
Lugar: Av da Mariña, na explanada do auditorio, en Vilagarcía de Arousa.
Distancia: 21.097m homologados.
Inscrición: www.carreirasgalegas.com (12·€ ata o 13 de novembro, 15 do 14 ó 20 de novembro)
ORGANIZA: Centro Comercial Aberto Zona Aberta de Vilagarcía de Arousa
COLABORAN:Concello de Vilagarcía de Arousa, Federación Galega de Atletismo e o clube ATENAS RUNNING VDA
O Centro Comercial Aberto, Zona Aberta, de Vilagarcía de Arousa organiza, coa colaboración do Concello e o clube ATENAS RUNNING VDA, o domingo día 23 de novembro de 2014, a partir das 10:30 horas, a “III Media Maratón Solidara Zona Aberta, Vilagarcía de Arousa, a favor de Amigos de Galicia” baixo o control técnico da Federación Galega de Atletismo.


Enténdese que son 12€ ata o 13 de novembro e 15 que non pon o símbolo pero por lóxica vamos a pensar que son 15€ do dia 14 ó 20 de novembro. Guiño

Solo me facía dudar se o día 13 tamén estaba incluído (ata o día 13) por eso a miña pregunta....
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:58
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

mostoles73 escribió:
richiarg escribió:
bueno, inscripto, nos vemosel 23, la verdad falto de entrenos, pero tendre que ir tranquilo. jajaja, a disfrutar
Richi llorón Ríndose luego me dejas tirado en las carreras...tu entrenas a escondidas!!!
que va, para esta poco entreno, pero daremos lo mejor como siempre jaj
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 0:03
Asunto: Re: III M.M de Vilagarcía de Arousa (23/11/2014) GANAREMOS TODOS

como van a estar distribuidos los avituallamientos? por lo menos para mi es fundamental, ya que voy muy justito jajajaj





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos