Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4701 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 19:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

vaya tiempazo en moaña crack,mejoras a pasos agigantados Aplauso Aplauso Aplauso

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 19:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 27 de Setembro,
XII Carreira Pedestre de Moaña,

Se existe unha proba perfecta, esta se pareceu moito.
Bo nivel atlético de partipantes (vai nivel, para estar ribeira o memos día).
Probas de cativos fantástica (un pouco cedo)
O circuito máis rápido e liso que corrín (so falta homologalo).

É por encima rebaixe a miña marca en 2m:15s, con respecto a do ano pasado. É tamén a miña mellor marca, non homologada, pero ista carreira ten 10k (quizais 9.93, ou quizais 10,07, por decir algo).
É rebaixeina sen forzar, pois saín de menos a máis, e sen ningunha intención, so por sensacións, e ademaís se saber como ía responder despois de Onte en Boimorto.

Km1, saída con cabeza, controlando o ritmo, pero o final sae como sae.
Os conos da saída, molestaron demasiado os primeiros 400m, tiven que mandar un case a Praia de unha patada, pois se non me ía o chan. Saíu a 03:37
Km 2, manténdome simplemente cómodo, saíu a 03:46. Ahí se me escapou un grupo onde ía Mª Jesús Gestido, a uns 100m.
km3, so quería ir cómodo, e nada de forzar, e saíu a 03:47, o Grupo de Gestido, se me ía un pouco maís lonxe, a suns 180/200m, pero os vía ahi.
Ata este km, me pasaron 2 ou 3 corredores, pero deixei atrás tamén a outros dous ou tres.
Km4, me dei conta que estaba sendo demasiado conservador, é aumentei un pouco o ritmo, fun maís so que a unha, é fixen a 03:42.
No km5, remataba a primeira volta, e sa 03:41, sendo o paso por o km5 en 18:29.
Como ía cómodo, dixen que me ía manter así, e despois se chegaba con forzas o km 8, lle ía dar forte, me despreocupei de todo, nin sabía onde ía o grupo de adiante, e cando me fixei, xa non existía, habíase roto, pero os vía preto.
km6, a 03:46, e empezaba a pasar xa algún corredores,
km7, a 03:45, seguía pasando algún corredor e ía cómodo.
km8, tranquilo e sen pasarme pasei a 2 corredores, e me saíu a 03:43, gardando forzas.
km9, tiña forzas así que me lanzei, pero sen ir a tope, mantendo un pouco vivo o ritmo, saíu a 03:37, e a verdade e que seguin pasando corredores.
Último km, aumentei o ritmo, pero sen saber en canto ía chegar a meta, creendo que ía sobre 38:15 ou así. Ese km, fixeno progresivo, de menos a máis, e saíu a 03:25, vendo a o fondo a Gestido a menos de 10s miña, e como tampouco me xogaba nada, na meta, aproveitei para darlle a man as fillas é as amigas que estaban alí. Neste km, voltei a pasar corredores.

Non sabía canto había feito, e cando parei o cronómetro e vin o tempo, non mo cría, 36:49. Disimulando
Fun preguntar a familia, se estaba ben o tempo, pois non mo cría, e a verdade me dixeron que menos de 37, eu fun un pouco incrédulo, a buscar a unha amiga para acompañala a meta, e me decía que xa vería a clasificacións e que seguro que estaba mal.
A verdade, e que non vin a clasificación ata despois de tomar unhas cervexas, uns mexilóns, ducharme, tomar outra cervexa, e o final fun mirar o tempo!!
É si, iso era o meu tempo!!!
Primeiros 5km en 18:29, e o segundo en 18:20.

Como imaxinades, e como dixo algún compañeiro por estes foros, estou que non mexo, ainda que non mo creo moito, se chega ser nunha homologada, fliparía!! En non homologadas a miña mellor marca foi a SinSon fixen 37:25, nista baixei maís de 30s, e con respeto a mesma carreira do ano pasado maís de 2m.

pd: creo que todos os corredores que sempre quedan 1m ou 2 diante miña, e que teño fichados, quedaron detrás miña, e iso sen velo nen querelo.


Última edición por sanmikel o Lun, 28 Set 2015, 14:23; editado 2 veces
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 19:58
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

lihto escribió:
vaya tiempazo en moaña crack,mejoras a pasos agigantados Aplauso Aplauso Aplauso

Moitas grazas!!! Non mo esperaba, é ademáis, non estou entrenando nada ben, basicamente rodaxes, e 4 días de media, ou 3.
Sorte na túa maratón!!!!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5651 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 20:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa, una marca personal sempre haina q celebrar, ahora a confirmar os progresos nunha homologada Aplauso Aplauso Aplauso Bailar
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 20:11
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Marcón! Noraboa!! Aplauso Aplauso Aplauso
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 20:43
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa sanmikel. Tempazo e ademais tendo en conta que corriches unhas horas antes en Boimorto.
Alégrome que ao final o do pé se quedase nun susto.
(aplausos)
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2015, 15:51
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas a todos por os ánimos e as felicitacións. Moi feliz
Aínda hoxe seguo sen creerme o tempo que fixen, me da que o soñei, ou que o cronómetro estaba mal.

As semán pasada rematou con 62.5km.

Luns 28, sesión livián de ximnasio, e 25m de Elíptica

Martes 29, 66m de Carreira Continua, 13,4km, a 4:55 ou así. Estrenaba zapatillas, e quería relaxarme e sentilas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2015, 19:21
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Mércores 30 de setembro,

estou pensando eu en facer tamén unha maratón, e teño dúas posibilidades: escribir mal a distancia ou mentir como un cosaco...
Como mentir se me da moi mal, creo que será máis fácil que escriba de fixen unha tirada de 43km e punto... Ríndose Ríndose (A ver se cola e me poñen o de "maratoniano".

Pois o final a segunda saída da semán, as 7 da tarde, que se corresponde co segundo días de zapas novas. 1h19m de carreira continúa tranquila divida así:
2.8 km ata castrelo a 5:10
11k en progresión, empezando a 4:50 e rematando a 4:10
2.8 km de volta pa casa a 5:10 tamén
En total 16.6 km

A verdade e que malas sensacións coas zapas nova, creo que son moi duras (son para entreno). O rematar unha molestias, e un dor na zona da Fascia Lacta Dereita. Non moito, pero si o suficiente para preocuparme.
Estiven estirando, e masaxeando, e me doi. A ver como evoluciona.
De momento se sigo correndo voltarei as miñas kinvara, que tanto me gustan!!

O mes de Setembro remata con 254 km.
Se me olvidaba, a mañan sesión de elíptica e un circuito de ximnasia tranquilo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2015, 19:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xoves 1 de outubro,
non sei por que pero parece que o primer día do mes, non me apetece correr moito, pois o mes pasado foi igual. Así que hoxe nada, non vai ser que cambie o tema.
Non fun correr por precaución, pois teño unha lixeira tensión na fascia lacta.
Nen ximnasio, nen nada, so estirar. Quería fisio, pero non conseguín cita ata luns, non horario que me coincidise ben.

Aínda non teño claro se mañan vou sair facer unha rodaxe.. a ver como vai o día....
Hoxe cero patatero..
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 19:23
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 2,
como estaba preocupado por o tema da "fascia", pois non quixen ir facer nada, prefería aproveitar e ir facer un pouco de ximnasia. Realmente estou preocupado, pois a lata que me dou fai un ano, a fascia e a cintilla.
15 min de elíptica, sesión moi suave de ximanasia, outros 10 de elítica, é uns estiramentos en xeral, e da fascia en particular.

O Sábado nada de nada, como ven sendo habitual, parece que é o meu día de descanso.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 20:06
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 4 de Outubro,

Hoxe tocaba repetir os 15K do Atlántico, (transcorre entre Oia, O Rosal e A Guardia). Unha proba que vai por unha paisaxe fantástica, con rectas interminables en subidas, e baixadas, básicamente unha auténtica rompepernas, paralela totalmente o mar, na maioría do seu traxecto..
Eu tiña en mente facer unha proba para ver como podía saír a correr unha media, e tiña pensado facer entre 57 e 58m, intentando mellorar o ano pasado. Pero nada mais levantarme me decatei que o tempo ía ser o de menos, pois unha auténtica tempestade, vento do sur (o peor para este percorrido).
Chegei antes das 9 a recoller os dorsais con uns amigos que se ían ata a "Guardia", para facer ida e volta unha tirada larga de 30k, e así sair coa carreira.
Moit mal tempo, e a organización tiña un pouco de precaución de saber como ía ser a saída. Me marchei tomar un café, e alí creía que o mellor era ir para a Casa. Un vento infernal, e unha choiva que doía na cara.
O de quecer foi relativo, pois como non se tiña clara a hora da saída, pois foi moi pouca cousa.
A organización tomou unha decisión moi correcta, é a saída foi as 11:03, moi puntual, mellor non retrasala.

Non vou a liarvos cos parciais, pois hoxe non era o día.
Saída puntual, en costa arriba, e como non, relativamente rápida, 03:43, o primer kilómetro.
A partir de aquí o dos parciais xa son anécdota, pois vento de cara, a choiva o principio facendo dano.
Os primeiros 3k, fun cun grupo, onde maís ou menos íamos rezagados, e algún relevo se daba, pero me dei conta que ía un pouquiño lento, así que tirei e me unín o que ía uns 50m máis adiante. Este sería un bo grupo co que compartin case ata cerca do km8, ahí estaba un rapaz do carma en Cabeza, e eu facéndolle algún relevo, e creo que 1 rapaz maís tamén (eramos un grupo de uns 6 corredores). Sen darme conta, se me escaparon uns metros este corredor do Carma, e un do Atletismo Cambados.
Nese intre houbo unha pequena bronca no grupo, pois 1 rapaz, foi a roda case 7km, e un lle dixo que podía axudar un pouco, pero o outro lle dixo que non tiña que decirlle nada, que se quería se parase, que cada un era libre.. Pensando Pensando
Eu vendo o percal, me lancei a por os de Adiante, e me unín a eles, facendo 4 km xuntos, e incluso pasando a algún corredores, dos cales algún se unían, pero o final se me escapararon outra vez.
Pasei o 10k en 39:00.
O problema era que nos tramos onde poderías ir maís forte, daba o vento de cara, e era imposible ritmo, e o vento facía as súas.
A partir do km 12, xa case fun so, se me foi un corredor do Santa Tegra, pero vía 2 corredores por diante, os cales lle puxen a vista, e que conseguin pasar a falta de 2km para a meta, a un na baixada empinada, e a outro na costa, e os deixei atrás.
Aquí nos últimos 2k xa sufrindo,e so sabendo que podía baixar o tempo do ano pasado, pero tampouco sen tirar moito, pois pouca cousa.
Iso sí, a falta de 500m para a meta, me pillou no paseo unha ola que me empapou de xeonllo para abaixo.
A verdade foi que chegei a meta con un tempo que non contaba.
Fixen 58:34 netos por o meu Cronómetros, e a verdade e que non mo creía moito, olvidouseme parar o garmin e lle din o lap, pero me quedou marcado. Tampouco importaba moito pois do tempo oficial o meu cronómetro so son 2s.
Recupereime moi pronto, mellor do que pensaba para o esforzo que había feito.
Cando mirei a clasificación no mo creía, había enrado entre nos 25 primeiros de 634 chegados a meta, e non so iso, só a 7:13 do gañador (Me da a impresión que iso indica o dura que foi a proba, que por certo Gañou Lekhili, Segundo Akka, e terceiro Daniel Bargiela)
E non so iso, se non que rebaixe con respecto o ano pasado 2m13s.


A verdade é que aínda contento, con un sabor agridulce, pois a miña intención era intentar facer os 15k a 3:50, para ver se conseguía manter ese ritmo para a Media de Pontevedra.

A verdade e que esta carreira me deixou varias sensacións:
-Nunca había ido en grupo, e a verdade e que se vai ben
- Cando quero deixar un grupo que vai a ritmo e me quero unir os de adiante, o levei ben, sen problemas, e case sen esforzo
- E que a veces son demasido cauto, e non sigo a ninguén (se me marchou o corredor do Carma e o de Cambados, o final, e non os quixen seguir, por cauto)

As dúas útimas me dan que pensar, pero creo que xa é algo habitual en min. Xa non levo dous días correndo, é aínda nunca fun a tope, salvo raras veces nons que os 2 ulitmos km apreto.
Veremos como vai...
Boa noite... e vai tostón saíu para non por ritmos..


Última edición por sanmikel o Lun, 05 Out 2015, 12:36; editado 3 veces
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3261 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 20:48
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Parabens!!!!! Para andar desanimado como andabas nalgúns entrenos , sáeche todo estupendamente. Menudo fichaxe que fixeron os Currelas este ano.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 21:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas Meigaliciz, grazas por os ánimos, a veces me queixo, pero e que me da rabia que sexa por dous motivos, os laborais, e as molestias/lesions.. que non me deixan.. e iso que me calo case todas as molestias!!!!
Por certo, o que fichou ben fun eu, fixen o negocio, fichei por un da primeir división!!!

A semán rematou con 47km e tres saídas, incluíndo a.competición. Triste

Para rematalo, hoxe me levantei con dor na planta do pe dereito e tamén no talón do mesmo pe.
Tiña fisio, e a verdade e que me machacou. Moitos din que saen arreglados e ben... Eu saín coxo, con dores... e moído.. Muro
Hoxe nada de nada, e mañan con esta dor veremos.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4264 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 9:19
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

[quote="sanmikel"]Domingo 27 de Setembro,
XII Carreira Pedestre de Moaña,

Se existe unha proba perfecta, esta se pareceu moito.
Bo nivel atlético de partipantes (vai nivel, para estar ribeira o memos día).
Probas de cativos fantástica (un pouco cedo)
O circuito máis rápido e liso que corrín (so falta homologalo).

É por encima rebaixe a miña marca en 2m:15s, con respecto a do ano pasado. É tamén a miña mellor marca, non homologada, pero ista carreira ten 10k (quizais 9.93, ou quizais 10,07, por decir algo).
É rebaixeina sen forzar, pois saín de menos a máis, e sen ningunha intención, so por sensacións, e ademaís se saber como ía responder despois de Onte en Boimorto

A min non me sorprende, alguén que ten moi bo criterio nesto de correr dixérache o ano pasado que non tardarías en correr os 10 km en 36 minutos Silbar
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 12:09
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

gefreiter escribió:

A min non me sorprende, alguén que ten moi bo criterio nesto de correr dixérache o ano pasado que non tardarías en correr os 10 km en 36 minutos Silbar

Foi no 2014 cando mo dixestes? Pode ser, xa non tiro de hemeroteca, nen de voltar a ler. Se todo o que vas decir, se vai cumplir... se me ocorren algunhas ideas, e poucas de atletismo... Moi feliz
Pois si, a verdade moi contento, pois rebaixe con holgura.. So me falta que salga nunha homologada.
É a verdade e que non as teño todas conmigo, pois parece que o meu corpo se queixa seguido...
A dor da planta do pé segue ahí, non se foi nen un chisco... me planteo outro tipo de entreno hoxe.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos