Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3261 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 22:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Parabéns Sanmikel. Eu tamén estuven alí gozando da festa , pero con case 15 minutos de diferencia. Foi unha mágoa e te estrearas con chuvia, cando hai xornada de sol, é un percorrido precioso, como ti dis, para ir cos amigos, non para facer marca.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 23:00
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas Meigalicix, agora xa sei... que ista carreira e para desfrutar, queda apuntada... Me apuntei un pouco por o que falabas ti nos teus diarios de Agosto ou Setembro... Grazas por iso, nalgunha menos multitudinaria seguro que podemos vernos.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 23:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

É unha carreira que tes que saír ben situado e aínda así no primeiro Km ir con moita atención. Noraboa polo tempo tendo en conta as circunstancias

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 10:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas, Quen o soubese antes, pois tiña pensado ir a tope, pois era homologada, e probarse sen limitacións e excusas. Nunha destas poderei saudarte, cando nos vexamos, e apretarche a man.
Grazas beauvais.
beauvais escribió:
É unha carreira que tes que saír ben situado e aínda así no primeiro Km ir con moita atención. Noraboa polo tempo tendo en conta as circunstancias

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 23:53
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 17 de novembro,
Pois despois dunha carreira coma a de onte, me sentía con ganas de correr e resarcirme das ganas de darlle zapatilla de onte, pero a cabeza manda.
Ia facer 17 km de recuperacion, e algún rapidillo no medio, pero o o final non puiden por temas familiares, e fixen asi.
9km en 46 minutos, a ritmo medio de 4:46, ppm 144.
Do 2 o 7 fixenos a 4:35-4:30, e os ultimos a trote.

Moi boas sensacións, nada de dores, nen cansancio.. nen nada, so ganas de darlle zapatilla, mañan será o día.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 7:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se me pasaran os km, semanais
A semana rematou con 73 km, e 1h 20 minutos de fútbol sala. Peso medio semanal de 61 kg.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2014, 8:12
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Martes 18 de novembro,
sabendo de antemán que hoxe non ia ir o futbol sala, tiña planificado 8x1000 a 3:40 (a intención era ver se chegaba a ese ritmo).

Non foi un bo entreno, porque non o puiden completar, por circunstancias non aptas para escribir neste foro.

Total 15.2 Km. 146 ppm, 178 ppMax

4.7 Kilómetros de trote a 4:50
3x 1000 Rec 2' -> 3:30 3:34 3:38 ( Estaba collendo o punto para facelas a 3:40, peo surxeu un imprevisto, descanso extra)
2x1000 Rec 2' -> 3:36 3:36 (Outro imprevisto. Visto que ía ser imposible rematar as series... fixen un 500 rápido)
500 -> 1'38'' (3:16)
4 km de trote de volta para a casa, a trote absoluto.

Non puiden completar o entreno por os motivos omitidos, pero salvo iso, as sensacións foron boas. O límite sempre foi a nivel de caixa, aínda que no 500 que fixen forte, si que sentín o ácido láctico nas pernas (cousa que facía 3 semáns ou así que non notaba nun entreno).

Un entreno para olvidar, pero do que saco algunha conclusión interesante.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 13:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Mércores 19 de Novembro, entreno as 19:00.
Hoxe tiña un entreno en progresión doado, pero como onte non rematei as series, fíxeno un pouco máis duro

11.3 Km en 54 minutos, a 4:47 de media. 150 ppm, 172 ppMaximás

Km 1 e 2 a 4:55
Km 3 e 4 a 4:38
Km 5 e 6 a 4:30
Km 7 a 4:25
Km 8 a 4:17
Km 9 a 3:55
Km 10 e 11 a Trote

Empezo a entender algún comportamento de pulsacións do meu corpo.
Mentres corría me topaba algo canso, se debeu notar algo o entreno de onte, aínda que non fose completo
Este non sería un entreno para chegar a 172 pulsacións cando ía a 3:55, pero como estaba canso, e sentía as pernas un pouco cargadas, o meu corazón lle traballa máis rápido. Isto me sucedeu o día que fixen carreira progresiva a semán pasada con "gebreiter", pois cando ía a ritmo de 3:55, as miñas pulsacións ían case a 180 (Ese día tiña maniotas, e estaba canso de durmir pouco, e xogar a noite anterior)
Está moi ben iso de ir coñecendote pouco a pouco.

Dentro dun intre teño recetado facer unas series máis cortas, a ver como saen..
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 17:36
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xoves 20 de novembro as 15:45,
sen comer, saín no oco que tiña a facer unhs series cortas, e saíu así;

14.23 Km a 5:20, ppm 144, ppMax 178

Ida a Castrelos, e as series por as marcas.

4.5 km de quecemento a 5:15
3x(300m,300m,500m), recuperación 200m a trote, e 300m na de 500
1ª serie: 55s 56s 1:39
2ª serie: 58s 57s 1:38
3ª serie: 56s 55s 57**** nesta de 500 ía a 57 no 300, pero casi me vou o hospital, pois non quedei sen dentes de milagro, por un mal apoyo na curva, o final so foi susto.
- Todos os 300 entre 3:03 e 3:13
- Os 500 entre 3:15 e 3:20 ** O último ía un pouco máis rápido.

5km de trote ata a casa

Mañan se se pode farei un trote de 40 minutos , e o sábadode 30, para chegar descansado a Media de Vilagarcía. Por favor, que non faga vento e non chova moito.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 14:40
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 27 de novembro, as 17:30,
7km, trote a 4:50

No momento nada, pero o rematar notei as pernas cansadas.
Se teño un oco, farei un trote de 30 minutos hoxe.
Mañan sera a miña terceira media en Vilagarcia, con moitas ganas a afronto, pero me mete medo que poida facer vento, pois ainda nunca me tocou entrenar, nen correr con el.
Xa contaremos.....
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 21:52
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Sábado 22, non houbo tempo (nen horario nen climatolóxico)
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 22:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 23 de novembro de 2014,
III Media Maratón "Zona Aberta" Vilagarcía de Arousa "Homologada"
A previsión climatolóxica de toda a semán para o domingo era moi mala, pero visto que tanto o sábado como o domingo choveu moito menos do previsto, tiña esperanzas en que o domingo fose igual.
Para evitar o problema de indixestión da MM Pontevedra, me lenvantei as 3h 30 minutos antes, así que as 7:00 estaba almorzando, e voltei pa cama, pois a carreira me queda a 15 minutos de Vilanova, onde estaba.

As 9 me levanto coa familia e cando abro a ventá, se me quitaron as ganas de ir a carreira, como chovía..... Triste E a esa hora estabamos a 4ºC)
Facendo de tripas corazón, marchei para a carreira.
O chegar e recoller o dorsal,con bastante fluidez, me decatei que deixara a banda pectoral na casa, e non era plan de voltar a buscala, así que a correr sen ela.
Como era a miña primeira carreira con bastante choiva e frío, non sabía moi ben con que roupa saír, so tiña claro que non ia levar as mallas, pois na San Martiño me molestaron. O final saín como sempre, camiseta de asas e pantalón corto.

Non levaba nada de que ía facer nesta carreira, pero tiña claro que non quería saír excesivamente rápido, e quería manterme os primeiros 14 km a ritmo cómodo, para rematar bastante forte, e se non podía, pois manter un ritmo cómodo)

Carreira con bastante choiva, a 6-7ºC, zoas con moíto vento, e moitísimos charchos grandes.

Así foi, o grano coa carreira que a introdución parace un ensaio:

Saída cómoda, sen forzar case nada, sen case tropezóns nen moito que esquivar.
O Km 1 a 3:39, me extrañou mirar para adiante e ver diante miña por o menos máis de 60 persoa, e comenteino en alto, pois 60 corredores de 500, a menos de 3:40 Pensando Flipaba.
O km 2 e 3 a 3:49, e como quería ir relativamente cómodo, baixei un pouco o ritmo, para despois ir máis forte.
Os Km 4,5,6 e 7 a 3:55, onde ía relativamente cómodo.
Algúns kilómetros fun con algúns grupos, pero todos ían máis rápido, así que eu o meu.. a 3:50-3:55
O km8 saíu maís lento a 4:07, non recordo por que ..non sei se sería por o vento..
O km 9,10,11,12,13 saíur a 3:54, ía con moi boas sensacións...
**¡¡Odio que a xente atalle!!!!, un señor se meteu por o medio da rotonda do porto, onde había plantas e cépede a altura da rodilla, pero fixo que me apartase do grupo... Este mesmo señor tamén fixo o mesmo en Rianxo... Ole!! E o que maís rabia me da é que non é un rapaz, ten máis de 50 anos, e debería dar exemplo!! Isto fíxome perder este grupo, pasaba de recuperar eses metros, pois o pasar a glorieta de VillaJuan tiña pensado darlle brasa, pois so faltaban menos de 8 km.
O km 14 foi a 4:04, aquí foi a miña perdición, nun charco apollei mal e doblei un chisco o xeonllo, e notaba un pinchazo pequeno, que creía que non ía ser nada, pero non foi así.. me doía (non moito), pero me fixo baixar un pouco o ritmo e ademáis cambiar un pouco a forma de apoiar a zancada.
O km 15 aínda o aguantei a 3:59, pero tiña algo de dor, e non era moi viable ira tope os úlitmos kilómetros.
Km 16,17,18 e 19 a 4:06, as molestias non eran nada do outro mundo, pero baixar o rimto me fixo que as pernas se me agarrotasen e me entrase o frío nelas.
Os km 20 e 21, decidín ir forte, pero as pernas non daban, pois estaban agarrotadas, sen embargo con seguin facelos a 3:50

Chegei a meta e fixen a miña mellor marca persoal, e menos de 1h:24m, a un ritmo neto de 3:58, entre os 80 primeiros**
** Como xa dixen nalgún comentario anterior, canto maís rápido corro, maís atrás chego na clasificación, como isto siga así, dentro de nada me empezo a buscar na metade da lista das clasficacións. ** Muro
* Pasei o km 10, máis rápido que na San Martiño, e iso que ía sen forzar...

Chegei a meta coas pernas destrozadas (imaxino que principalmente por o frío), tiven a sorte de poder ir os fisioterapeutas que puxo a organización Aplauso . Me deron uns bos masaxes no xemelgos. Diagnóstico: no nocello un tendón inflamado, e os dous xemelgos con Contracturas.

As primeiras horas case non podía camiñar por os xemelgos, pero ningún dor no nocello. Estirei un ratiño durante a tarde.

Esta semán aproveitarei para ir o fisio, e ademáis de ser unha semán tranquila, pois non vou competir o próximo fin de semán. Así que esta creo que vai ser unha semán de trote e recuperación, simplemente para non perder a forma.

Me vou cun grato sabor de boca da Carreira, unha organización fantástica (salvo algún detalle menos), bicis seguindo os primeiros, bicis de axuda, globos... gaiteiro por o recorrido, un guitarrista noutro lado, rapazas bailando zumba baixo a choiva noutro punto... Vos aseguro que isto molaba velo Moi feliz ) Persoal da organización animando por todo o recorrido, onde había menos xente.. O avituallamento final incríble... de todo, todo, auga, isotónicas, iogur, fruta, chocolate, churros, madalenas.... Un bravo a organización.

Aínda que sendo real, o sabor maís ben foi agridulce, pois aínda que fixen mmp, se non e por ese dor no nocello, estaba para facer menos de 1h22m, como mínimo, pois me sentía moi forte!

Para outra quedará a bala!!
Señores, so vos digo, que esta é unha carreira para apuntar no calendario!! Homologada, totalmente plana, e fantásticamente organizada!!


Última edición por sanmikel o Dom, 23 Nov 2014, 23:29; editado 2 veces
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4267 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 23:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa Sanmikel, MMP e nunhas circunstancias adversas. Mellor que non compitas máis de dúas carreiras por mes, que te vas queimar, mesmo se non tes secuelas da competición como as que te trouxeches de Vilagarcía.

E o de que canto máis corres peor quedas... eso depende do nivel dos competidores obviamente, que é moi variable entre unhas probas e outras ou dunha edición á outra, por exemplo en función das competicións que haxa ese fin de semana nas proximidades. A mi tenme pasado, por exemplo na primeira carreira do Corresán (a do Campus Sur) deste ano baixei seis segundos con respecto ó ano pasado e pasei de 6º a 14º.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 23:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas gefreiter, xa baixo o pistón agora, xa o tiña en mente.
Aínda que baixará máis de un minuto a miña marca de pontevedra, non estou satisfeito de todo, me quedou a espiña.
Pero eso sí, que me quiten o bailado:
Agosto, Setempo, Outubro e 23 de Novembro; 4 meses de empezara entrenar, e que me quiten as miñas 3 MM e 1h23m na miña homologada!
Por iso estou contento!! Moi feliz Moi feliz

Eran circunstancias de empezar, de saber que se sinte, de facer carreiras para ver como estas e como respondes.
Este mes rematou a competición, e decembro seguramente só duás.
Agora xa empezo cun programa máis ou menos estable o que seguir... seguro que me vale para algo a longo prazo.


gefreiter escribió:
Noraboa Sanmikel, MMP e nunhas circunstancias adversas. Mellor que non compitas máis de dúas carreiras por mes...

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 7:31
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

A semán rematou con 80 km, sen ningún partido de fútbol sala. Guiño
Aínda que haxa sido a semán na que fixen mais kilómetros, non será a que máis corrín. Esta seguro que farei moitos menos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos