Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2015, 19:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pouco que decir estos dias.
Dor na planta do pe, so remiteu un pouco hoxe.
En vez de sair a correr decidin facer eliptica e un pouco de exerci ios de ximnasia e core.
Martes uns 30m de eliptica.
Mércores 35m de elipiptica.

Mañan salgo a probar a correr.
Domingo vou a Coruña, non creo que poida correr, ainda que este por ahi animando.
mañan será a proba, pois se teño que elexir entre o 10k e os 21 de pontevedra, me quedos coa media.

Xa contarei
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:15
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xoves 8 de outubro,
5.6km a 04:40
o mediodía saín a probar, a aun ritmo tranquilo.
O principio ningunha molestia, so un pouco o Aquiles, e moi atento a plata. sobre o 2.2 empezou unha lixeira molestia que viña do Aquiles e tamén no planta, así que aguantei un pouquiño, e cando vin que non remitía volta pa casa.
Non era nada excesivo, pero o enfriar o dor estaba ahí na planta.
Depois fixen unas masaxes con unha pelota de tenis, e a verdade e que me doía máis que onte.

O Domingo como vou de viaxe a Coruña me inscribín na carreira, pero estou pensando en non correr (aínda que un 10 homologado me chama), pero prefiro xogarma a media de Pontevedra dentro de 10 días.

Non sei como facer, pero estou pensando en non sair nada a correr, e siimplmente facer elíptica, bici e piscina todos os días ata a media.

Agora é cando pido consello, que fago?
Se para e fago elíptica, bici e piscina, perderei moito de aquí o 18? Se me pasará esta dor?

Moitas grazas, un consello non me ben mal, pois non o teño nada claro.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:44
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se ata agora estiveches entrenando ben, e so paras 10 días, e non paras, que fas outras cousas, a forma non a perdes, incluso está ben que así rebaixas a carga.
O que me preocuparía sería a dor, pregunta ao fisio e recorda que aínda que sí, que estás apuntado, e mellor perder a inscripción que correr, non disfrutar por mor da dor, fastidiarte máis do que estás, e logo ter que parar moito másis tempo.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Boas. Llevo dos fascitis. Importante flexibilizar gemelos y sóleo . Antes de correr también con rebote ( busca algo sobre mejorar flexión dorsal del tobillo en la web). Masajear planta del pie y movilizar mucho antes de salir a correr. Masajear rodando con la planta una botella con agua congelada después de correr y todas las noches. Fortalecer los músculos de la planta: caminar de puntillas, talones, borde externo. Comprueba que el calzado no esté gastado y corre sobre tierra. Si te molesta corriendo estira gemelos y sóleo, masaje la planta y continúa. Si sigue molestando más, para. Suerte. Espero que me animes en Coruña si finalmente no corres. Y si no, cuando nos crucemos en la media de pontevedra. Suerte.

Pd: si finalmente es fascitis ojo porque son muy latosas y es mejor tratarlas en fisio.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 22:03
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Vaya, otro con fascitis!
Esto es una epidemia como la del año pasado del Ébola...
Ánimo Óscar, hay que llevarla lo mejor que se pueda... Chorando

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2015, 8:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Rapaces moitas grazas.

Pablo, vou facer alternativas, elíptica e bici, pero se non pasa a inflamación non correrei, hai máis carreiras.
Mateo, o teu é a ostia... Un pouco máis e o engades na wikipedia, tomo nota de todos (incluso das zapas que as teño gastadas). Non correrei Coruña, pero estarei alí animando... e a ver se vos vexo!!!
Papa-Léguas, grazas por os ánimos, a verdade é que cando estas lesionado non veñen nada mal.

Onte fun o fisio o final, e en principio so parece unha inflamación leve da planta, e un poouco do talón. Me tocou sesión lixeira, e a verdade e que me calmou. Depois de falar co fisio, non vou correr nada toda a semán, so elíptica e bici. E de aquí a Domingo xa se verá, non o teño claro.
Empezo a facer exercicios e os estiramentos que me dixo o fisio.

Facendo elíptica e bici non doe nada. Veremos como transcorre a semán.
Se teño molestias non farei a Media, aínda faltan 8 días.
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 10 Out 2015, 13:22
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

El cabrón de Dani nos contagió la molesta fascitis a unos cuantos.
Ánimo y que te recuperes pronto. Nos veremos en Pontevedra.
Un abrazo Óscar
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 17:39
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xa que me preguntabas no meu diario onde aparecían as clasificacións do circuito de Carreiras Populares de Vigo, deixo aqui un copia e pega do enlace

hoxe.vigo.org/movemono...7&lang=gal

A verdade que moi á vista non está. Hai que ir á paxina do concello, clicar en servizos, logo en deportes, logo en programas deportivos, e por fin aparece o circuito de carreiras populares. E ainda que o pdf descargable pon data do mes de maio, está actualizado ata a carreira de SanXoan.

Imaxino que estarás la lista da categoría M2 ou M1. Sorte, e xa me dirás como vai a túa puntuación
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2015, 7:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Meigalicix escribió:
Xa que me preguntabas no meu diario onde aparecían as clasificacións do circuito de Carreiras Populares de Vigo, deixo aqui un copia e pega do enlace....

Grazas "Meigalicix", a verdade e que o Circuito de Vigo está moi mal oraganizado con respecto a outros (por non decir que o tema das puntuacións tamén é horrible) E a información tamén fatal.

O meu era por curiosidade, pois so fixen as probas que me apetecían e non compito por o circuito, nen tería nada que facer se quixera!! Guiño Guiño Como moito acercarme os 15-20 primeiros..
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 16 Out 2015, 8:02
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

A semán pasada rematou con 5km; Enfadado Enfadado É moita elíptica.

Esta semán levo 0km, e tamén moita elíptica. Pero 0 km.
Moitos estiramentos, moito frío, etc...
A dor e molestia o andar xa me desapareceu o martes, pero cando estiro ben, ou lle poño xeo si que me molesta, cada vez menos pero molesta.

Non estou seguro que sexa "Fascitis Plantar". Pois me doi so cando toco o co tendón do músculo largo dos dedos. Tampouco son un experto, pero so ahí.

A día de hoxe non teño nada claro se correr a MM de Pontevedra.
Ganas teño, pero a día de hoxe levo 12 días sen correr, e unhas 10 sesión de elíptica e bicicleta.
1.-Non sei se perdín a forma, e se a perdín é unha tontería ir correr para non facer menos do que tiña en mente.
2.- ¿E se a molestia empeora por correr e despois estou máis tempo parado?

Eu non creo que sexa unha fascitis plantar, pero ....
Mañan a mañan vou facer unha proba de uns 5km de trote, como fixen o outro día, e tomo unha decisión, pero no teño nada claro. Pensando Pensando Pensando
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2015, 14:48
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Sábado 17 de outubro, me levantei cedo e fixen 5.5 km a 4:50, facendo uns 500m a 4:00.
A verdade é que non me valeu para nada, por que xa non sabía se eran molestias, ou que coño era... Pero comparado cos 5k que fixen o outro día isto foi unha balsa.
Quixen esperar a tarde, e a verdade e que non notei nada fora do normal, salvo unhas pequenas molestias coma toda a semán.
Non o tiña claro, a cabeza non sabía que facer.... Non daba tomado unha decisión.
A noite antes de ir a cama fixen a mochila, é todo decía que si que ía correr a MM de Pontevedra, pero con un medo enorme.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2015, 15:30
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo, 18 de outrubro, XX Media Maratón de Pontevedra 2015.
Chegei moi cedo, e recollín a bolsa (Puntazo de bolsa do CCCP), deixei as cousas no coche, tomei un café, lin o xornal, saudei uns amigos, e a verdade e que non sabía que coño facía alí. Se o dorsal o puidese donar, con un cambio legal de nome en championchip, ou na organización xa estaría, pero non o consentiron, así que alí me topaba.
Saudar a amigos, pis de turno, quecemento de uns 4km, e todo normal, salvo a miña cabeza, que vía medos por todos lados. Fixens unhas rectas, e a verdade e que non sentía nada de molestia despois dos 4km e as rectas, iso sí sentía os dedos dos pes durmidos...

O día 4 de outubro despois de remata os 15k do atlántico, e sen ningunha dor coñecida neses intres, me había rondado por a cabeza saír na MM de Pontevedra, a ritmo de 3:50.
Pero hoxe, despois de todo o sucedido da planta, e de 15 días sen correr, me dixen que ía saír a un "ritmo cómodo" Pensando , e ir a 3:55 todos os kilómetros, e coa idea de tirar maís forte a partir do km 15. Iso todo so eran pensamentos creendo que non me ía doer nada, que o corpo ía aguantar perfectamente unha media despois de 15 días sen correr.
Mentalmente me trataba de louco a min mesmo.
Saída organizada e puntual, e con moita sorte de saír diante no segundo caixón.
(Referencias de tempo todas por os puntos km. do Circuito Homologado)
Chegada o km 1, controlándome moito de non ir rápido, pero nas saídas e dificil, e saíu a 3:43
Chegada o km 2, con moita calma e no grupo das Atletas Gestido e Leticia Fernández ,pero na metade non quixen seguilas, pois ían máis rápido do marcado. Neste caso gañou a cabeza, decíame para min a ritmo establecido, saíu a 3:49
Km 3, me colleu un compañeiro do Carma, e falamos un rato da nosa estratexia, él ía para baixar de 1:20, e eu hoxe non me vía, eu ía a 3:55 lle decía, e despois vería. saíu a 3:53
Km 4, unha subida de un 400m , e a 4:00
Km 5, a 3:57, por o centro de Pontevedra, é con unha costa inesperada de uns 200m, en rimto me decía.
Km6, a 3:51, aquí vin abandoar a "yomismo", que me dixo que paraba por precaución, que as molestias eran intensas. A verdade e que en xeral me estaban pasando corredores desde o km 2, e me extrañaba. Eu ía cómodo, e se me pasaba por a cabeza de ir máis forte, pero o final gañou a cordura..
Km 7, a 3:54, me seguían pasando corredores, non mo cría, aínda que eu seguía co meu chip...
Km 8, a 3:55, seguían pasándome, eu xa cagándome no reloxo, por se ía mal.
Km 9, a 3:57, e como non, me seguían pasando corredores. Indiferente Indiferente
Km 10, pasei en 38:53 bruto, este km a 3:50 un pouco por riba do que tiña marcado, pero aquí non sei que pasou que empecei eu a pasar a xente.
Km 11, seguía con boas sensacións, e a verdade e que conténdome de non ir máis forte, me decía a min mesmo de que no km 16 ía ir máis forte, este saíu a 3:57
Km 12, 13, 14 e 15, a 3:53, 3:55 ,4:05 e 3:54( a subida que fixen con calma)
Km 16 e 17, subín un pouco o pistón, a 3:53 e 3:50, pero ahí me dei conta que as forzas non eran tantas, aí notei que levaba 15 días sen correr, e que era unha tontería tirar a carreira para petar, por baixar uns míseros 10s por kilómetro. Así que o meu...
Km 18, as pernas xa non eran as mesmas, pero aquí xa con certo esforzo a 3:55
Km 19, as pernas empezaban a agarrotarse, e este kilómetro me saíu a 3:57, a verdade e que con esforzo, que se non saía.
Km 20, como o anterior me saira un pouco rabioso apretei os dentes e me saíu ese km a 3:51.
Chegada a Meta da MM, se me pasou darlle o lap, no punto km do 21, pero a chegada a meta os 1097m foron en 4:12 (a 3:50)

Chegei contento, a meta, pero non tanto como debería, por moitas cousas, a demáis nunca estamos contentos...
Eu creía que ía saltar de felicidade e non foi así, somos raros.. sempre queremos maís, e cando o conseguimos, parace que non nos damos conta, ou por o menos eu. Teño que darlle unha volta, e cambiar o chip, pois non pode ser que despois de facer MMP, remate así.
Se me olvidaba, chegeui a meta en 1:22:21, a un ritmo de 3:55.
Por o menos sei que a nivel mental o levei ben,
Fixen 2m:22s, menos que o circuito do ano pasado (non era o mesmo)´.
É 1m:12s menos que a miña mellor marca nunha homologada, que foi en Vilagarcía.


Muscularmente rematei mal, moi cargado, sempre me sucede nas MM que teñen choiva (non nos resto de carreiras), curioso. Neste intre as molestias que teño na planta do pé son menos que as que tiña estos días, curioso.. Pensando Pensando

Veremos como está a musculatura esta semán.

Sendo analíticos, non me podo queixar.

Grazas a unha gran organización, voluntariado e todos os involucrados que fan que esta carreira sexa unha proba fantástica, e perfecta para competir, pasalo ben, e charlar cos Amigos. Aplauso Aplauso


Última edición por sanmikel o Dom, 18 Out 2015, 20:12; editado 1 vez
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4711 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2015, 15:44
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

enhorabuena oscar,a pesar de que no pudieras correrla a tope,te segui a traves de championchip,y fuiste muy constante.me alegro que sea menos de lo esperado.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2015, 18:17
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Non te ralles, somos inconformistas por natureza. A mellor conclusión que podes sacar, é que pudeches correr e agora tes menos molestias.
E acabo de ver teus rexistros en Championchip, e fixestes unha carreira moi regular, non te adiantou tanta xente. E además fixeste MMP. Que máis podes pedir.

Dentro dun mes tes a Media de casa, e se estás recuperado podes ir a dalo todo alí.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2015, 19:46
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Pues yo creo que bajar un minuto y pico y después de estar parado quince días ....eres una bestia parda Aplauso Muy buena marca y las que llegarán,seguro.
No te vi cuando nos cruzamos pero te reconocí por el grito de ánimo, otra vez muchas gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos