Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2015, 16:47
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xoves 17,
antes de comer, e con unha noite medio tranquila sain para castrelos a facer unha rodaxe progresiva.
2.7 km a 4:40
6km a 4:25
3km 4:15
3km a 4:05
2km a 3:55
1km a 3:40
2.8km a 5:10

En total 1h31m de Cc para facer 20,5 km.

Boas sensacions, incluso se non tivese q ir de volta para a casa trotado, houbese feito 2 km a menos a 3:50.

Intente levar unha boa coordinacion de brazos e pernas case todo o tempo.
Dar voltas x Castrelos so, agobia un pouco...se fai aburrido.. Veño sobre todo por a terra, e cando quero controlar moi ben.
Como curiosidade, a ester ritmos de 4 a 5, son capaz a levalos a ritmo como velocidade de crucero, sen mirar o cronometro... Xa le o asi 3 semans, e mallados, segundo arriba ou abaixo..
Isto o ano pasado era mision imposible...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 21:49
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Estás que te sales, pero ti non eras o que lle dicías a Yomismo de non facer máis de 18 Kms por recomendación do fisio. E vas e fas 20,5 Kms.
Que estás preparando unha maratón ? Ríndose Ríndose
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2015, 23:42
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

MAQUINA TOTAL,pois cando esteas recuperado...nin de saida te verei.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 7:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Unhas risas non veñen mal, e me esta ben por bocazas... Ríndose Ríndose
Non ten comparacion con Yomismo, pois os ultimos foi trote. asi que foron 18. O que sucede e que teño que empezar a faver km, porque en outubro e novembro quero ir a duas medias homologadas: Pontevedra e Vilagarcia.
E como di David, hai q familiarizarse coa distancia, pois series non fixen nen unha ainda...

Ainda... o aductor.. segue ahi...(moi pouco pero segue ahi...)

Non e por nada tiojuan, pero andamos a ritmos similares.... non me irei moito... o meu ritmo e case o teu...

Por certo, o domingo tiña pensado facer 18km por o monte por Corbillon, lobeira ou asi... un entreno de costas... non podo ir moi cedo, pero quero facer min 1h15m minimo.

Grazas por os animos e as risas... Ríndose

Se me olvidaba... A miña cabeza e o meu corpo non estan preparados para unha maraton, se me fai unha distancia moi grande...
Primeiro quero desfrutar de correr, dos 10k e das medias.... e o tempo me dira por onde tirar...


Última edición por sanmikel o Sáb, 19 Set 2015, 7:16; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 7:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres 19,
non me daba tempo a facer os 17km que queria facer, e reducino un pouco.
1h1m, 14km a 4:22
Ritmo constante 4:30-4:35, e no medio 11 cambios de 1m30s e 1min rec. Os cambios non moi rapidos, sobre 3:50-4, except os 2 ultimos.

O principio oxidado, pero despois xa foi moi constante..
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 8:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

O domingo estarei traballando,senon ia contigo a facer km polo monte.
Non teñas presa en facer ese primeiro 42k,fai antes moitos 10k e 21k,faime caaaso.
oxalá te recuperes pronto,non teñas presa. Un saudo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Set 2015, 9:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

tiojuan escribió:
O domingo estarei traballando,senon ia contigo a facer km polo monte.
Non teñas presa en facer ese primeiro 42k,fai antes moitos 10k e 21k,faime caaaso.
oxalá te recuperes pronto,non teñas presa. Un saudo.

Iguak non quedou de todo claro... moitos 10k e medias .... moitos moitos... o outro quizais 1 na vida..
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 13:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 20 de Setembro,

Hoxe quería facer unha tirada larga, é o mesmo tempo de forza. Como ía estar por Vilanova, e non tiña con quen ir facer un entreno, decidín que ir por o monte podía ser unha boa opción, así tamén probaba.
Tirei para Loberia, e alí subin, baixei, voltei a subir a outros montes...

En total estiven 1h:45 de CC, 19,2 km según o gps, a un ritmo medio de 5:31. (Non me fio moito, per é o que ahi)

Isto é moi distinto que correr en Ruta.
No asfalto vas a tope, ou moi preto, cousas que por o monte pouco podes facer. Pois corres o risco de escarallarte, pois hai que ir con moito tino. No monte tes pausas, cambios, as baixadas tes que frear... e podes desfrutar moito do que fas.

Foi unha boa experiencia, que de momento so quedará para tiradas longas e forza, pois de momento me vai a marcha e prefiro ir co corazón na boca todo o rato.

A semán remata con 77km, que non está mal.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 18:52
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Semana horrible,
luns, martes e mércores, nada de nada.... laboralmente imposible.

Xoves 24,
fixen un esforzo, e fun a correr na hora da comida; sabía que se o deixaba para a tarde noite, corria o risco de que hoxe se me complicase e tampouco puidese entrenar.

65m de CC, 15,2 km, divididos así:
6.2 km a 4:25 de media, empezando de menos a máis.
4km a 4:03 de media
2km a 3:54
2k a 4:25
1km de enfriamento a 4:45

Sensación raras, pois porque me doían moito os cuadriceps, cando en teoría tiña que estar descansado.. Nono Nono
Tamén raro, pois cando andaba rodando a 4, me pasaron 2 galgos rodando, como se nada.... parecía un caracol... Confuso Confuso

Mañan é outro día....


Última edición por sanmikel o Xov, 24 Set 2015, 19:45; editado 2 veces
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 18:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se me olvidaba....

Moita forza para os que van a Berlín...


Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 19:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Di a verdade, foi semana de descarga para chegar a tope ó sábado a Boimorto lambón Mr. Green Aplauso Aplauso Aplauso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 19:43
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Matveiev escribió:
Di a verdade, foi semana de descarga para chegar a tope ó sábado a Boimorto lambón Mr. Green Aplauso Aplauso Aplauso
En boimorto hai moito nivel incrito....
.. non vui pillar con quen ir a roda...
Iso si, o bar da esquina o rematar que teña bebidas frias!!! (cervexa)))... Ríndose
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Set 2015, 21:59
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Venres,
o medio dia 50m a rit.o tranquilo, 10k.
Bastante cansado, non me vexo forte para Boimorto!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2015, 23:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Sábado 26,
IX Carreira de Boimorto 2015,
pois o final me apunte a unha carreira que non tiña claro como ía afrontar, a priori non parecía dura.
Dende Vigo marchamos en familia realtivamente cedo, e chegamos a Boimorto, sobre as 16:30.
Aínda non estaba para repartir os dorsais, e tomamos uns cafés, e aproveite a saúdar a algúns amigos.
Na saída aproveitei para saudar a Yomismo e Gefreiter, pero pouco maís, pois non os voltei ver ata o final.
Eu tiña claro que ía ir de menos a máis, así que na saída non me pasei, pero o principio do recorrido era moi favorable.
Km1, a 3:33 ( e pasándome bastantes corredores)
km2, a 3:39
Os 100m do km2, me fun o chan na costa no monte, me colleou co pe dereito no aire. Un bo golpe lado esquerdo xeonllo, cuadrices e cóbado. Levanteime e continuei, pero os 100m, me doía o dedo gordo do pe esquerdo, entre os dous ósos. Na baixada me doía máis, e incluso pensei en abandoar, pois creía que o rompera, pero me decidín seguir correndo.
km3 a 4:02,
Aquí decidín seguir correndo, pero xa non ía eu coa cabeza na carreira, so iba pensando no pe.( me molestaba menos, case nada, pero creía que era cuestión de estar quente)
km4, 3:55
km5, 3:32
km6, 3:59
Meta: 01:05

O final non debía estar tan mal, pois dende o km5 adiantei a uns 5 corredores, incluso na curva antes da meta pasei a Mª Jesús Gestido (me daba a impresión que xa non ía a tope a propósito, pois a pasei sen esforzo)

Entrei en meta según o meu cronometraxe en 23:54, sobre 03:48 de media, que dada as circunstancias da caída, e de moito recorrido por o monte, non está mal.

O chegar busquei xeo na cafetería e o tiven posto moito rato. Non me inflamou, e creo que a miña preocupación de que puidese ser unha fisura parece que non é, pero aínda non o teño claro.

Pasei unha tarde xenial en Boimorto, onde disfrutei moito na carreira, e vendo as das outras categorías, e tamén do canicros..

A maiores, a nena maior que dou 2ª da súa categorí Moi feliz a, subindo o podium e recibindo trofeo. 500m en 2:18, con 6 anos, e sen facer nada por a semán, nen deporte nen nada. Aplauso
A que vai ter que abrir un diario vai ter que ser ela, e eu deixar iste!!
É o maís importante, faino porque quere, non a obrigo, nen lle digo nada.


Boa noite, descanso que mañan vou facer unha burrada!! Xa aviso por si acaso.


Última edición por sanmikel o Lun, 28 Set 2015, 14:19; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 11:17
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moaña 2014, 38:54
Moaña 2015, 36:49





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos