Foros ›
XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 22:34
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Migueliño escribió:
Bonita carreira , coma sempre, hoxe ademais co engadido especial do precioso día que fixo. Sen embargo, un par de lunares empañan a calidade organizativa desta mítica carreira ( e comentoos coma crítica positiva, para que en vindeiros anos se melloren estes aspectos) : a falla de contedores , para a recollida das botellas na zona do avituallamento , e a non habilitación na meta (no Obradoiro ) dun punto para sair sen ter que aturar as masificadas colas finais para recoller avituallamento e medalla; hoxe non fixo coma outros anos saraiba, choiva, vento, baixas tempertauras ...... pero sí houbo que oir despotricar a un policia local (sen man esquerda) que non entendía porque non seguíamos o itinerario marcado, coido que non é tan complicado facer un percorrido para recollelo avituallamento e unha saída para marchar directamente a ducharte .

No Obradoiro xusto o pasar a meta podias sair pola parte dereita, e se seguias baixando ata o avituallamento tamen podias ir cara as duchas directamente sen problema ningun... Abraiado
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 22:43
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Lestrove eres un crack, quixen collerte os poucos, e sin embargo os poucos escapastes ti.Na próxima vou ter que vixiarte.jejeje...
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
827 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 22:43
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Estupenda carrera la de hoy en Santiago. Muchos muchos muchos corredores, y mucho mucho público. Tenian razón algunos foreros al decir que sobraban al menos un par de grados.
La cantidad de niños también fue impresionante y ellos aún sufrieron mas el calor.
En cuanto a la organización de la carrera, estoy de acuerdo que el avituallamiento final es un caos. Tampoco he visto ni uno solo de los km señalizados, pero pudo haber sido por la gran cantidad de gente, o porque no me fijé bien.
En cuanto a lo personal, quería hacer 65' y me quedé en 66'30'' pero no me quejo, porque los que salimos de atrás, no teníamos espacio para ganar posiciones y coger ritmo hasta bien mediada la carrera, en cualquier caso le saque 6' al tiempo del año pasado, y Vite no me hizo parar por vez primera.
Para el año, estaré otra vez.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 22:52
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Brasillas escribió:
Lestrove eres un crack, quixen collerte os poucos, e sin embargo os poucos escapastes ti.Na próxima vou ter que vixiarte.jejeje...

Ja,ja,ja,hoxe estaba incollible,amigo Brasillas. Sorriso
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 23:12
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Buenas.

También soy de la opinión que entrar corriendo por el casco viejo de Santiago es inigualable, y terminar en el obradoiro es el éxtasis, insuperable.

Pero dicho esto, creo que la carrera está muriendo de éxito. La salida es un caos, lo de los cajones es de chiste, la gente se coloca donde le da la real gana, cada vez más domingueros borrachos o de reenganche que no respetan a nadie, gente muy muy muy torpe en primera fila, ni un triste contenedor donde tirar las botellas, latas o la propaganda. La plaza del Obradoiro parecía un vertedero. Prefiero un platano o una manzana al finalizar antes que la camiseta que no vale ni de pijama; la gente cogiendo aquiarius a puñados, etc.....

Menos mal que el final de carrera es por el casco viejo y termina en el Obradoiro, y eso lo recompensa todo, o casi todo.

La verdad es que cada vez me hace menos gracia ir hasta Santiago a pelearme con tanto impresentable.

Y siento mucho ser tan duro con una carrera tan bonita, pero es la sensación que me dejó hoy la carrera.

Un saludo.
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 23:35
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

eidapuxa escribió:
Carreiron a pedestre engancha...vite a ritmo de pascualiño e as calles empedradas en avioneta.......o de avituallamiento para min sigue sendo patetico su quedei sin acuarius ,outros pasaban o lado das medallas en cinco filas e non se enteraron de nada ,para coller a agua media hora,con fácil que e meter todo nunha bolsa e pasar rápido.......contanme que un corredor tuvo que ser atendido pola ambulancia con un problema cardiaco chegando a meta non sei se algen sabe algo...espero que quedase nun susto.....

Comentáronme que foi unha lipotimia, nada que non teña arreglo vaia
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 23:45
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Cuánto estimáis q tiene de menos la carrera con el nuevo recorrido? 100 metros menos? Pensando


mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 0:08
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

50 metros mas Khene.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 0:09
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

FREE-RUNNER escribió:
Buenas.

También soy de la opinión que entrar corriendo por el casco viejo de Santiago es inigualable, y terminar en el obradoiro es el éxtasis, insuperable.

Pero dicho esto, creo que la carrera está muriendo de éxito. La salida es un caos, lo de los cajones es de chiste, la gente se coloca donde le da la real gana, cada vez más domingueros borrachos o de reenganche que no respetan a nadie, gente muy muy muy torpe en primera fila, ni un triste contenedor donde tirar las botellas, latas o la propaganda. La plaza del Obradoiro parecía un vertedero. Prefiero un platano o una manzana al finalizar antes que la camiseta que no vale ni de pijama; la gente cogiendo aquiarius a puñados, etc.....

Menos mal que el final de carrera es por el casco viejo y termina en el Obradoiro, y eso lo recompensa todo, o casi todo.

La verdad es que cada vez me hace menos gracia ir hasta Santiago a pelearme con tanto impresentable.

Y siento mucho ser tan duro con una carrera tan bonita, pero es la sensación que me dejó hoy la carrera.

Un saludo.


Debimos correr carreras distintas, sali con dorsal amarillo y sin meterme en primera fila ni segunda ni tercera, y cero probelmas en la salida y resto de la carrera.
cerqeda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/06/13
1 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 0:16
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

FREE-RUNNER escribió:
Buenas.

También soy de la opinión que entrar corriendo por el casco viejo de Santiago es inigualable, y terminar en el obradoiro es el éxtasis, insuperable.

Pero dicho esto, creo que la carrera está muriendo de éxito. La salida es un caos, lo de los cajones es de chiste, la gente se coloca donde le da la real gana, cada vez más domingueros borrachos o de reenganche que no respetan a nadie, gente muy muy muy torpe en primera fila, ni un triste contenedor donde tirar las botellas, latas o la propaganda. La plaza del Obradoiro parecía un vertedero. Prefiero un platano o una manzana al finalizar antes que la camiseta que no vale ni de pijama; la gente cogiendo aquiarius a puñados, etc.....

Menos mal que el final de carrera es por el casco viejo y termina en el Obradoiro, y eso lo recompensa todo, o casi todo.

La verdad es que cada vez me hace menos gracia ir hasta Santiago a pelearme con tanto impresentable.

Y siento mucho ser tan duro con una carrera tan bonita, pero es la sensación que me dejó hoy la carrera.

Un saludo.


Pues vamos a hablar claro, una vergüenza. Salí más o menos en la parte de delante (75% de gente detrás aprox) y aún asi me cansé de esquivar (algunos dirán adelantar) gente. Me parece muy bien que 5 o 6 chicas/os quieran hacer la carrera hablando y ocupando la calzada. Socializar está genial y es parte del deporte y de estas carreras, pero que no lo hagan en la parte de delante. Luego están los que se cruzan, es milagroso que no haya más caídas. No saben que hay que correr en línea recta? Para cuando un carnet de aptitud para participar en carreras populares?

La carrera genial como siempre, gracias al correo, al concello y a los voluntarios. Un gustazo, a pesar de los anteriormente mencionados.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 0:28
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

mac-ray escribió:
50 metros mas Khene.
Más? Abraiado Me pareció menos.

Estoy encantado Moi feliz . Es la primera vez q hago 1 hora exacta. Es mi MMP. Lo bueno es que, sabiendo cómo es la carrera, fui los primeros kilómetros con calma, sin tratar de adelantar, de charla con los compañeros q me iba encontrando. Fui un buen trecho al lado de Dr. Slump pero, al llegar a la Calzada de San Pedro, empezó a despejarse un poco (curioso porque es bastante estrecha) y apreté un poco. Si me dices q el recorrido no es más corto, más contento aún Guiño


CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 1:09
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

correro escribió:
Noraboa Lestrove por esa marca aínda que xa cho dixen en persoa...ao igual que noraboa a gallego que tamén o bordou..a ver si se me pega algo de vos,no persoal sufrín máis do esperado e notei moito este mes parado sin entrenar a causa da lesión pero ía para facer un trote despois de onte correr en Lariño e o final parei o crono por debaixo dos 50 minutos.
Para min boa organización e sobraban un par de grados pero xenial.
pa correr onte en Lariño ivas moi ben tio.
beatman

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/11
6 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:11
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Día espectacular y carrera preciosa. Tan solo criticaría dos cosillas:

- ¿Para qué se ponen los cajones si nadie los respeta? Tampoco se ve e nadie de la organización tratando de poner un poco de orden en ese caos.

- Otro punto caótico es la llegada. Demasiadas colas para el avituallamiento. Error mío haberme metido ahí para conseguir una lata de Aquarius, otro año ya corto en el Obradoiro y me voy para casa directamente.

Por lo demás, todo genial. Gracias a los que hacen posible esta carrera y gracias, también, al numeroso público que acude a dar ánimos a los participantes.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:36
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

así como no percorrido non hai problemas de seguridade con xente de protección civil, policía municipal, etc. , tanto na saída como na meta creo que falta xente da organización. Os "voluntarios", colaboradores, ou como lle queirades chamar.
Somos moita xente, e en xeral chegamos atufados a meta e costa razonar. Se tes cinco ou seis personas guiando a xente hacia a baixada evitas certos atascos. Pero creo que é necesario contratar un enxeñeiro da NASA (un menos cualificado non sirve) para deseñar un "circuito" post-meta que:
- non forme atascos
- permita deixar o chip e coller auga
- e ... non encerre a xente na plaza. Porque é triste ver a xente que quere marchar ter que saltar os valados e estorbar (si, estorbar) aos participantes que acaban de chegar.

Na saída... si, non sei para que pintan os dorsáis de cores. Eu son dos do medio e no medio saín, pero fai falta moita xente para controlar onde se pon cada un e sempre é curioso ver cómo no km 2 sigues pasando xente que nin de broma vai facer menos dunha hora vinte. Creo que foi na Vig-Bay (hai uns anos que non vou) onde facían bastante ben esto, sendo unha proba de similar cantidade de participantes. Pero hai que poñer limitar ben o acceso aos caixóns e fai falta moita xente para eso. E corredores educados, claro.

De todas formas somos becerros de carallo, podendo saír por detrás do concello sen agobios nin saltos perigosos, imos a cruzar pola zona de meta.

Despois están os que colleron aquarios para pasalo inverno Disimulando

En meta podían dar unha peza de froita, na miña opinión, pero no percorrido creo que con auga é máis que suficiente (para quen a precise)

A camiseta fea? pois para gustos. Ahí non entro.


Cos seus fallos e cousas a mellorar eu sempre saio contento de ter participado. Bailar

-- Chámame "ghose"
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 8:58
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre de Santiago (26/10/14)

Alguén mais ca min veu aos dous fenómenos que na Fonte de San Antonio sairon dunha rúa e se meteron no grupillo que levabamos e tan tranquilamente seguiron correndo canda nos? E levaban dorsal eh? Eu naquel momento debia ir nos 80/90 primeiros.Outra cousa na que me fixei e cada vez se está convertindo en práctica habitual e cantidade de xente que se mete na carreira SEN DORSAL.E á hora dos avituallamentos son dos que deben levar pa encher a nevera unha semana.Eu chameille a atención a un, pero ainda tiña máis que dicir ca min.En fin...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos