Foros ›
(SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 4:07
Asunto: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Ola bo día a todos: inicio este novo tema debido á miña ilusión en preparar a miña primeira proba de triatlón. Agradecería a todos aqueles que tendes experiencia, que me asesoredes nas preguntas que deixarei por aquí. Recibide de antemán as grazas e un saudo. Para empezar déixovos unhas preguntiñas:
1.Creo que a proba de triatlon máis pequena é un supersprint, pois ben, ¿podería inscribirme en calqueira que comece xa, por exemplo si houbera unha a un mes vista? explico a miña base: sen problemas na carreira a pé, con unha mountain bike en ciclismo (pendente de mercar unha de carretera) e agora ben o problemiña: o outro día entrenando en piscina decateime do mal que ando en natación, cóstame moito rematar un largo da piscina. Polo tanto debo olvidarme do primeiro triatlón ata que mellore en piscina ou aventurarme a rematar ainda que sexa nadando moi amodiño?
2.No caso de que deba preparar máis a natación non me preocupa o material, seguirei aforrando para bici e traxe de bici/carreira, bici e neopreno pero sabedes onde mercar un bo neopreno e traxe de bici/carreira? Con bo refíroma a boa relación calidade/precio. Supoño que o hai que probar antes e non servirá moito mercar o traxe por internet.
Grazas e un saudiño. Aplauso
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 7:08
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Eu persoalmente non participaría nunha proba que teña unha distancia de natación que non consiga nadar na piscina. Se eres capaz de nadar 350m seguidos adiante, e se non, toca seguir entrenando.

Para tritraxe pódoche recomendar o spiuk team 2014. En internet saleume por 75€ e tamén o tés nos Corte Inglés por 85€. Ou se queres tamén tes por ese precio o da federación española.
Para neopreno terás que dispor de 150€ mínimo. Eu persoalmente teño o famoso Orca TRN que o tés en wiggle con gastos de envío gratis por 140€ e a tabla das tallas e fiable. Pero como ese hay moitos.
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 9:10
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Totalmente de acuerdo con Memphis, si no eres capaz de nadar los 350 metros seguidos yo no me apuntaría.
Y en cuanto al material con la bici de montaña sin problema y los precios del resto del material ahí le andan.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 12:10
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Si quieres un mono bueno mira en la página de Virklon. Calidad de 10, acabados perfectos y comodidad muy buena . Además tienes la posibilidad de personalizarlo con tu nombre y en el color que quieras.Yo lo tengo y te lo recomiendo 100%, estoy muy contento con el.El precio anda sobre los 79 euros creo, ahora no lo recuedo, pero desde logo mellor que andar co da selección española....Respecto ao material, podes probar totalmente coa bici de montaña,eso si sen acoples.E sobre nadar, intenta facer a distancia na piscina antes de lanzarte ao mar, xa que no mar hai correntes e olas e sempre cambia de respecto a nadar na piscina.Se queres mirar un neopreno para nadar aconsellariache que para comezar o mirases de segunda man, xa que soe ser unha das inversións máis costosas.Por 180 euros podes atopar verdadeiras gangas.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 12:43
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

¿É verdade que o progreso na natación é moi rápido?
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 12:56
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

¿co traxe de neopreno flótase?
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 13:38
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Depende do que consideres "progreso".Eu empecei a nadar hai dous anos, e agora levo estancado no 1:20 nos 100 m e para baixar un segundo teño que botar os figados na piscina.Para min desde logo a natación e no que mais me costa mellorar.De feito ves nos triatlons a alguns cadetes ou juveniles que che pasana nadando como se foran nunha lancha.
Os neoprenos según a gama flotan máis ou menos.Os da gama baixa/media sempre suelen flotar moito e sempre son on mais ecinomicos, se estas comezando a nadar a tua eleccion deberia centrarse nesa gama.Os de gama alta xa son para xente con boa técnica de nado e que a flotabilidade do traxe lle é moito mais baixa.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 16:30
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Boas!! Como ainda son novato nisto do triatlon pero cun par de probas feitas, comentoche a miña experiencia. En natacion, fundamental nadar decente.. porque na auga do mar cando aparece a ansiedade mellor que o brazos sepan por onde ir. Co neopreno flotase pero tamen te tes que afacer algo a el, senon ques comprar un, podes alquilalo incluso por internet. O super-sprint se nadas algo esta moi ben para debutar e un sprint se aguantas 1000mtrs seguidos na piscina, sin fallo. A bici de montaña vaiche perfecto, eu fixen o primeiro cunha desas e lle mandei unhas rodas lisas (sen taco, tipo carretera) e ben, ainda as teño por un modico prezo, deixaria de telas!!! Pa correr zapas trasteadas polas sensacions, as que teñas son perfectas. A roupa, non te ralles, mallot de ciclismo sencillo e culote que non teña un pañal inmenso... e pa un super-sprint.. mallas de correr e lume. O importante son as sensacions ca experiencia, transicions, o mar.. etc... se che gusta xa compraras cachivaches varios propios!! Isto todo e opinion persoal e fruto da miña experiencia. Saudos!!!
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 18:33
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

a miña humilde opinión é que se na piscina cústache rematar 25 metros non te metas ao mar a facer un triatlón,o único que conseguirás é pasalo mal e quizás non querer saber nada máis da auga o mar pode cambiar moi de repente e de estar plano pódese levantar en minutos,mellora primeiro ese sector e xa farás triatlón,incluso podes comenzar nos duatlóns de montaña que son os máis próximos e ir mellorando as transicións,roupa,neoprenos,etc tes de tódolos tipos e precios.
Eu esperaría a probar para comprar un tritraxe,valen unha pasta e si che gusta esto e te terminas federando posiblemente teñas que comprar o do club.
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 19:51
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Eu tamén estou coma ti, pero eu aguanto a miña maneira, ou sexa croll un pouco e cando non dou respirado a mariposa, xa teño feito 1000m seguidos pero lévame 45m, fun ver o triathlon de Oleiros e foron sobre 800m o último levoulle 23m, asi que tu proba e vota contas, pero no mar acordate de que non podes facer pé e parar cando queiras, eu me apuntaba antes a clase de natación e a miña opinión, saudos.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2014, 7:31
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Ola de novo a todos e grazas de antemán por todos estes consellos, fan que cada vez esté máis animado e con máis coñecementos sobre o triatlón. A verdade é que o vou levando con moitísima calma, estou lendo libros, bueno xa casi lin un libro enteiro sobre triatlón e teño un par deles sobre natación. A verdade é que alternar tres deportes en principio é maravilloso pois permíteche facer un entreno cruzado para xente que chega ó triatlón dende a carreira a pé. Estou encarando todo para a vindeira tempada 2015, acumulando coñecementos teóricos. En canto á carreira a pé sigo saindo en torno a 4 veces por semana, é o meu digamos "forte", hoxe mesmamente teño unha proba preciosa: Os 21 do Camiño: Palas de Rei-Melide. En canto á bicicleta sigo aforrando para mercar unha de carretera pero moi animado cos vosos comentarios de que serve perfectamento unha mountain bike para un triatlón sprint. Pois ben, agora pasamos ó segmento de natación, ahí é onde están os problemillas. En canto á natación penso apuntarme a clases a partires de setembro e mellorar a técnica de croll. En canto á natación teño estas dúbidas:
1.Preguntábavos antes si se mellora rápidamente pero non me refería a tempos senón digamos a resistencia, a ver cómo me explico: teño a impresión polo que lín que a técnica se pode mellorar rápido e que cada vez un consegue facer máis largos na piscina debido precisamente a que mellora a respiración. ¿é iso certo?
2.No segmento de natación, n mar aberto, en portos ou en rios coma en Pontevedra, río Miño, etc ¿non entra un pouquiño de pánico ó estar nunha zona aberta, con correntes, oscurilla e incluso nun porto un pouco contaminada? E dígovos isto e fixádevos que eu son de porto de mar e bañabame de pequerrecho nunha dársena chea de gasóil. En fin, cántas voltiñas da a vida.
Bueno pois estas son as preguntas de hoxe. Devirvos que se me está abrindo o ceo con todas as vosas recomendacións, eternamente agradecido. A todos os que entrenades ou competides este fin de semana pois vos entrenos e carreiras. Eu como xa vos dixen: hoxe OS 21 DO CAMIÑO PALAS DE REI-MELIDE. Vamooooooooooos.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2014, 7:56
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Desde mi modesta opinión personal creo que.... querer es poder!!! pero ojo dando tiempo al tiempo y asumiendo también la realidad de que no todos valemos para todo Pensando
A mi cuando me pico el gusanillo, me veía minimamente preparado, me prepare aún mas pero sobre todo mi meta era disfrutar de esa nueva experiencia. De que sirve asumir un reto sino lo vas a disfrutar?
Hice el más pequeño, el olimpico y cuando mis amigos siguieron el camino hacia el Ironman yo me aparte porque pese a que creo que lo podría hacer valore que los sacrificios e intereses me pasarían una factura que no estaba dispuesto a pagar.
Con esto lo que quiero decir es que somos muy proclives a dejarnos llevar por la euforia de empezar con un sprint y ya pensar en un Ironman Pensando todo ello porque a veces nos dejamos llevar por la presión que nos rodea y queremos demostrarnos que podemos :\:D/. Esto es una tendencia actual porque no pasa solo en este deporte porque la gente se aventura al paso de un 10 a un maraton y de un trail a un ultratrail.
Cuando uno inicia un camino lo ideal es hacerlo de una forma progresiva, dando tiempo al tiempo, quemando etapas, disfrutando las pruebas intermedias y ser capaces de pese a llegar muy lejos en los retos..... seguir disfrutando con el tiempo.
Mi consejo Freexeino Pensando asume tu realidad actual Pensando , prepárate para tener tus garantías, disfruta de tus progresiones y nuevos entrenos. Para el año habrá otra vez nuevas pruebas pero tú ya serás otro ya sabrás si estas preparado para ello y sobre todo ya que tendrás claro si vas a disfrutar con la experiencia.
Por cierto yo sigo también siendo un novato Ríndose de esto por eso mi opinión es solo otro punto de vista y una reflesión que nos tendriamos que hacer todos.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2014, 10:43
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Hola feexenio..estoy totalmente de acuerdo con lo que te acaba de decir Tintin.Ya se que a veces nos "emocionamos" con algo en tu caso el triatlon y como empieza la temporada ves que se te "escapa"pero sigue entrenando lo de nadar tranquilamente a tu ritmo,pasandolo bien tanto en piscina como en la playa cuando vayas y ya verás como poco a poco(no esta temporada)estarás preparado.
A lo mejor estás pensando .."ya está ,esta amargandome la fiesta"..nada más lejos de mi intención,aprovecha para ver algún triatlon que te caiga a mano...y hasta que hagas entrenando por lo menos el doble de la distancia que vas a nadar en mar..no vayas...bueno saludos y MUCHO ANIMOOO
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xuñ 2014, 14:07
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

yo estoy como tú, aunque si decir que mi intensión la llevo ya desde hace unos 2 años, donde casi me anoto al polar de Coruña, pero el no ir bien en agua lo descarté del miedo que me metieron de las pruebas en agua en Coruña no era fácil. Esta semana me he decidido y me he anotado a la piscina, y soy muy lento, ando en ritmos de 2:10/100m, aunque al menos si puedo hacer distancias, nadando más allá de 1000m en parciales, de hecho en esta mi primera semana he hecho sobre 5000m. Me acabo de comprar un neopreno y decirte que si se flota, y es más fácil nadar, el deslizamiento que los novatos no solemos controlar con el neopreno eres capaz de deslizarte (no estar continuamente dando brazadas), y importante la comodidad es bestial, yo no soporto nadar en el agua fria y con el neo eso no lo sufres, sólo lo usé ayer uno 900m en la playa, pero ya estoy deseando repetir, y si vas a comprar un neo vete a tienda, yo llevo mucho mirado en internet y segunda mano, a punto de comprar muchas veces, han abierto una tienda esta semana en Vigo, y gracias, mi teórica talla me encogía de altura, la siguiente talla que ya es para según tabla orca gente de mis medidas para arriba, me lo puse y supercomprimido, es molesto, pero el chico de la tienda hizo mucho incapie que era mi talla, yo nada cómodo, hasta me dijo te lo llevas que si no vas bien ya te lo recogería y coges otro q ese lo dejaría para alquiler, pues al estar en mar, q razón tenía, una talla más sería grande fijo este me está planchado, hasta incluso no se si como pierda 1 kg me va ha estar flojón, y encima me lo dejó a buen precio, con esto te digo que es bueno que compres el neopreno, si ya tienes la intensión de hacer el tri pero vete a una tienda que no te vas a arrepentir, incluso este chico te lo alquila y si te lo quedas te descuenta la pasta.
Así que ya nos veremos en alguno xq después de tanto tiempo yo ya estoy decidido.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Xuñ 2014, 7:28
Asunto: Re: (SUPERNOVATO): PREGUNTAS DUN NOVATO EN TRIATLON

Tintín, buenos días y un tremendo saludo, ¿recuerdas, te saludé en Carballo? creo que entraste de los primeros pero la verdad es que del álbum que hice para facebook todo el mundo valoró tus fotos, incluida creo una sobrina tuya para la que eres "el más guapo". Un saludo fiera y a seguir igual o mejor y que en Valencia se cumpla ese sueño maratoniano de disfrutar y conseguir la meta que te propones ese día. No puedo estar más de acuerdo contigo en todo lo que dices, estoy llendo muy poco a poco e incluso si no me gustase el triatlón pues sencillamente lo dejaría. Lo que me fascina es poder combinar los tres deportes y hacer toda la semana un entrenamiento SUPERCRUZADO e incluso salir los días de descanso entre carreras a rodar con la bici sin forzar. Pero ya te digo que tienes toda la razón y a todos nos gusta digamos "presumir" de que voy a hacer esto o lo otro. Sin ir más lejos ayer en la media maratón Palas de Rei-Melide ya a partir del km 15 uno se da cuenta que un IRONMAN son palabras muy, muy mayores y ya no sólo mentalmente sino físicamente. Un saludo y buenos entrenos y carreras.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos