Foros ›
III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 10:34
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

E unha pena, cos sitios privilexiados polos que transcorreu este circuito, coa de xente que se ve sacando fotos e con respecto a outras carreiras, do Corresan nunca temos apenas fotos...unha autentica magoa
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 11:48
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

memphis_ESP escribió:
fisty escribió:
Alguien sabe si ya hay fotos de toda la carrera??
Gracias. Pensando

No hay rastro de ellas por el foro. Rumorean que al ser una carrera rápida, han salido las fotos muy movidas... Mr. Green
Pues es una lástima,ya que la zona se prestaba para hacer unas fotazas.Alguna he visto en la web de la voz y aparte de ello me han pasado dos mías,con eso me conformaré.
Gracias memphis.
juanmafoto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
400 Carreiras
56 Mensaxes
SANTIAGO
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 17:37
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

aunque esta carrera e faltado por trabajo y ser la ultima de las corre San de este año y me da pena que acabe,por mi parte fantastico trabajo de la organizacion empezando por IVAN que siempre se involucra en estos eventos,atletas que por 1ª vez se apuntaron y otros que seguian de las campañas anteriores ,viendo el gran compañerismo entre nosotros aunque fueramos rivales en el asfalto bajando tiempos al llegar a meta... y deseando empezar la proxima temporada, eso si hay que celebrarlo con todos los q habeis estado por aqui corriendo disfutando de nuestra ciudad tanto diurna como nocturna y esperando para despedir el año el 31 diciembre en la San Silvestre... y q siga el runnig
jrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/05/14
31 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 19:54
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Excelente trabajo de la organización (Iván sobre todo) organizando esta rapidísima carrera ( por cierto ¿eran 5300 o 5200? lo digo porque a mi me pasa de 3;25 min/km a 3:29 min/km y me gustaría saber cuanto hice).

Me gustaría también darle las gracias por este circuito de carreras Corresan con el cual empecé hace un año en atletismo y también darle las gracias de nuevo por las nuevas carreras que incorporó este año y que os espero ver en la II San Silvestre que parece que va a ser por la zona vieja Moi feliz Moi feliz
.
Starbyte

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/11
0 Carreiras
39 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 7:36
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Polos tempos dos participantes (especialmente o meu), non creo que fosen nin 5 km.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 7:52
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Starbyte escribió:
Polos tempos dos participantes (especialmente o meu), non creo que fosen nin 5 km.

5,03km polo meu gps. Por ahí andaba a distancia.
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 7:55
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

5,12 km me marcó a mi el GPS
joseto

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/13
2 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 8:05
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Hola a todos, lo primero una gran carrera, una organización perfecta y un marco incomparable, genial para los niños, para los que no corren, para aparcar el coche,....

Me ha pasado como a la mayoría con respecto a las fotos, no tengo ninguna, esta vez nos relajamos creyendo que como en muchas otras carreras habría muchas fotos por la red, el correogallego ni una sola foto, en la voz de galicia hay 27.

Muchas veces los foreros cuelgan sus fotos en la web, sería de agradecer.

Ibán , yo te he visto sacando fotos, pon las tu por menos.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 12:30
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Hola chic@s.
En este enlace hay muchas fotos de todos los corresan.

www.buscavoz.es/search...n&db=photo

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
jrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/05/14
31 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 13:49
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Muchas gracias por las fotos y por las distancias Moi feliz
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 15:36
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Hola!
Boas a tod@s. Agradecemento personal meu a cada corredor@; polo ambiente que se vive en cada carreira (son chegado de pouco: novato).
Sexa done sexa: demostrades todos cordialidade, alegria, solidaridade, legalidade, forza na diflicultade; todo o que añoro eu sempre na vida de cada dia (nas calles, preto e lonxe da nosa casa).
Preguntome: ¿transforma tanto estar competindo, entrenando con vos? Gustame. É unha sorte para min sentirme un mais.
Gracias por todo; sodes unha boa forza, para eu seguir sempre con mais ganas.
Gracias tamen os que axudan e fan posible todos os eventos, deportivos.
Ultima pregunta ¿para cando estaran os resultados finales do circuito CORRESAN ?
meluko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 10:41
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Gran Derek, ya sabes que los runners somos muy pesaos e impacientes, jejeje... Habemus clasificaciones del circuito???
Yagus14

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
11 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 15:21
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

meluko escribió:
Gran Derek, ya sabes que los runners somos muy pesaos e impacientes, jejeje... Habemus clasificaciones del circuito???

Estou contigo jejeje
jrol

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/05/14
31 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 8:07
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Resultados Corresan Aquí están os resultados
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2014, 10:35
Asunto: Re: III Circuito de Carreiras Saudables CorreSan III

Polo que sei ao final houbo certos paradoxos na clasificación final debido ás peculiaridades do regulamento. Creo que o feito, feito está. Sabiamos dende o principio como ía a cousa e en función disto a maioría xogamos coas nosas "posibilidades". Quen non estivera na onda, pois é lóxico, e comprendo que poida ter malestar a pesar de facer resultados fabulosos e non verse recompensado ao final nas premiacións. Por isto, recomendo sempre, sempre ler as regulamentacións daquilo no que vaimos participar para non facernos ideas equivocadas.

Creo que agora é o momento de facer suxestións e achegas para mellorar a regulamentación do CorreSAn do próximo ano e non esperar a que se publique o definitivo, ou peor, a rematar para verlle os puntos febles.

A miña pequena achega, e que deixo aquí, é unha pequenísima comparativa do que se fixo nalgúns circuítos (non todos, xa que hai moitos por Galicia adiante), para ter referencias. Indicar que só me centrei na tempada 13-14 (é posible que xa haxa novos regulamentos, e puideron cambiar), e na clasificación absoluta (os regulamentos tenden a diversificar na consideración das categorías e nas de equipos, polo que non me meto con todo). Aquí vai:

Clasificación individual absoluta en diferentes circuítos:
Coruña-Corre (2014)
• Puntuación: puntos=posto de chegada.
• Cómputo de probas: rematar 5 de 6 ou descartar o 6º peor resultado.
• Inscrición: á totalidade do circuíto dende o principio.
• Gañador/a: menor número de puntos.
• Desempates: 1º nº de probas finalizadas; 2º Maior nº de mellores postos; 3º Maior distancia en KM recorridos.

Corre con Nós (CCNOS)-Lugo (2014)
• Puntuación: puntos=posto de chegada.
• Cómputo de probas: rematar 6 de 7 ou descartar o 7º peor resultado.
• Inscrición: non explicita se hai que anotarse dende o principio, pero enténdese que si.
• Gañador/a: menor número de puntos.
• Desempates: 1º nº de probas disputadas; 2º Mellor resultado nas carreiras disputadas; 3º Mellor resultado na carreira final.

Circuíto de Carreiras Pedestres Pontevedra (CCCP) (2014)
• Puntuación: puntos =posto de chegada, excepto no Medio Maratón de Pontevedra (posto dividido entre 2)
• Cómputo de probas: rematar 4 de 6 (non explicita o feito de descartar os peores resultado).
• Inscrición: clasificación para os só inscritos no circuíto (enténdese que dende o principio).
• Gañador/a: menor número de puntos.
• Desempates: 1º nº de probas rematadas; 2º Maior distancia en KM; 3º Mellor resultado nas probas non computadas.

Correndo por Ourense (2014)
• Puntuación: puntos =posto de chegada.
• Cómputo de probas: rematar 5 de 6 ou 6 e descartar o peor resultado.
• Inscrición: dá a impresión de que queda aberta carreira a carreira.
• Gañador/a: menor número de puntos.
• Desempates: non especifica.

Circuíto de carreiras saudables - Santiago de Compostela (CorreSAN) (2014)
• Puntuación: nº puntos inverso ao posto de chegada.
• Cómputo de probas: rematar 4 de 5 ou descartar o 5º peor resultado.
• Inscrición: á totalidade do circuíto dende o principio.
• Desempates: non especifica.

Puidera haber erros ou malinterpretacións ou que mesmo se me pasase algunha información ou variable a considerar, pero isto xa pode axudar a facer algunhas conclusións:
- O sistema habitual de puntos parece ser o de puntos por chegada, gañando o que menos acumule.
- Agás Santiago, estes circuítos teñen mínimo 6 carreiras.
- E outros detalles, vedes que varían duns a outros, ou non quedan claros (polo menos para min).

Quen participe nestes outros circuítos seguro que poderá falar con máis exactitude e propiedade ca min sobre como foron, problemas, etc. a ter en conta.

Hai moitas máis cousas que se poderían mirar (calendario, incluír a MediaSAN, organizadores de cada carreira, etc.) e creo que este pode ser un bo lugar para facer propostas e axudar a que o CorreSAN mellore sen depender de forma exclusiva dunha persoa que cargue con todo o tema de forma desinteresada (como está a ser), co que iso significa, para ben e para mal.

Apertas a todos e todas!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos