Foros ›
Necesito consellos e clases de como se organiza unha popular
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 16:31
Asunto: Necesito consellos e clases de como se organiza unha popular

Hola amigos, teño a intención de organizar unha modestísima carreira popular en Meira (a 30 km de Lugo dirección Meira-A Pontenova-Vegadeo-Oviedo): "II Carreira Popular Vila de Meira", será segundo o previsto a mediados de Agosto (barallo varias datas, ahi tamen me tedes que aconsellar).

En principio dispoño de varias persoas que me botarán un cable (sobre todo Mazoy, o clube de Ribadeo, proteccion civil, ademais de algun amigo que lie por unha boa causa) e espero que de varios comercios-empresas que poden axudar (ainda que non moito), o ano pasado fixerona e eu boteilles unha man, este ano quero collela para que teña continuidade(como me gustan as camisas de 11 varas Ríndose ) e non se deixa de facer.

Sen embargo sucede que a miña idea do tema limitase á experiencia como corredor, ó que fixen o ano pasado e a curiosidade que teño, asique se me podedes dar algunhas ideas agradeceríavolo moito.

En principio serán sobre 5km nun circuito de 2 voltas (poderíase aumentar unha volta mais), un limite pos si a cousa se desmadra (que vai ser que non jeje) de 75 ou 100 persoas, eu conformome con 30....

Non teño nin idea das categorias pero non creo que poidan ser mais de 3, ademais dunha carreira para os mais cativos de unha soa volta (2,5km, tp sei a idade coa que se corre esa distancia), tiña pensado nun trofeo para os primeiros de cada categoría e medallas para o 2º e o 3º, ademais de camisetas para todos (como diria un fan de Calamaro).

Conseguir que CocaCola(ou Estrella Galicia jaja) se animen a poñer os refrixerios do final e pegar carteles por Lugo e pola Terra Cha, ademais de poñela no calendario de CeG e neste foro. As inscripcións(gratuitas, claro!!), pensara en facer unha conta de correo electronico exclusiva para a carreira.

Do tema dos seguros, do presuposto que necesitarei, de con quen falar para conseguir as cusas, etc non teño moita idea asique toda axuda se agracerá (sei de atallos que naide coñece jejejeje).

Creo que nada mais, gracias anticipadas,

unha aperta

Suso
Un Descendente de Filipides.

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 16:37
Asunto:

Te veo intercambiando privados como un loco con gente como Derek, Supermorais, Lestrove y Yomismo.

Mucha suerte. Que la cosa salga bien...
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 16:54
Asunto:

opa! Que tal Andres??

Es cierto, me olvide de decir que me lo digais por privado si preferís!

Gracias!! Ríndose

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 17:37
Asunto:

Bueno,bueno,bueno,amigo Sunsury,tan novo e xa querendo organizar carreiras. Moi feliz
Ti falas de 3 categorias,creo que te estas quedando curto,polo menos terán que ser 12 ou 13,eso polo baixo. Guiño
Eso das categorias cambia moito de unhas carreiras a outras,pero bueno,unha idea podo darcha eu. Sorriso

As inscripcions recomendoche por e-mail e telefono.

Para facer as clasificacions hay 3 métodos:
-Manual:E decir collendo os dorsales ordenadamente na liña de Meta e facer as clasificacions.
-Mediante programa de ordenador:Este é o que uso eu.En principio terias que diseñar un laborioso programa.Unha vez feito o programa,terias que meter os datos do atleta,que unha vez contrastados co orden de chegada,xa el se encargaria de facer as clasificacions.
-Metodo Champion Chip:Aqui ti xa te despreocuparias de todo,xa cho fan eles todo,agora si,tes que pagar mais de 1.000 â?¬ por contar cos seus servicios. Guiño

Despois pasamos a organizacion en si:
-Unha vez teñas confeccionado o que queres para a carreia,facer carteles,tripticos,colgalo en internet (osexa dar a coñecer a carreira)
-Os permisos son optativos,si non tes que cortar carretera ningunha,pois pasas do asunto de trafico.O seguro da proba o mesmo,como ti vexas mellor.Despois estan os Xuices da Federacion Galega de Atletismo,que tamen che poden controlar a carreira.
-Tes que reunir unha serie de trofeos,bebidas,camisetas,etc.Eso consiguese basicamente,pedindoas as casas comerciais,o concello,institucions,etc.
-Ter un circuito ben marcado,sobre todo nos cruces,digase voluntarios,vallas,frechas no chan,cinta,etc
-Dispor de unhas duchas tamen é importante.


Como podes apreciar esto é mais complexo do que pensas,pero si sodes varios na organizacion,podedes repartir o choio. Guiño Moi feliz
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 17:58
Asunto:

Buenoooo non sei se conseguirei trofeos pa todas as categorias jejeje se non queda mais remedio fareino con todas esas, pero si podo vou reducilas.

As carreteras por donde vai a carreira creo que dependen do concello, pois son pistas, en todo caso da Deputación, as clasificacións tereinas que facer manualmente, non teño tempo de andar programando, e moito menos 1000 euros, o seguro gustariame te-lo, onde se fai, e canto pode costar???(que ignorancia).

Duchas hai, 6 por cada un dos 2 vestuarios do pabellon que está a 150m da saida, e o circuito estará perfectamente marcado, xuices non mos podo permitir, isto ten poucas pretensións jejeje Ríndose

Gracias

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 19:40
Asunto:

O seguro andarache sobre os 200 â?¬.Depende dos participantes que teñas.
¿¿ Onde se fai ?? Eso si que me colles en pelotas agora mesmo,pero creo que na Federacion Galega de Atletismo. Confuso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos