Foros ›
duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2014, 19:51
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

larryvigo escribió:
Pues a mi tambien me aptcia muchisimo, seria mi primer triatlon, pero a ese precio ni de coña....
Salutte..
Triatlon??
larryvigo

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/13
0 Carreiras
49 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2014, 10:49
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

JacoboDC escribió:
larryvigo escribió:
Pues a mi tambien me aptcia muchisimo, seria mi primer triatlon, pero a ese precio ni de coña....
Salutte..
Triatlon??
Me cole...
queria decir Duatlon... en que estaria pensando Muro
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2014, 11:43
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

Es un auténtico robo,por mi parte así se lo comenté en el facebock de la fegatri que me parecía un despropósito,lo mejor es que no tengan participación y mediten,el día 3 de mayo hay el de Tomiño con las mismas distancias por 8 euros y a ese sí iré.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Abr 2014, 0:34
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

E....qué decir?, que era visto que todo isto iba a suceder.
A calidade das probas é nefasta. Alégrome un montón de que o número de participantes vaia en aumento, pero a calidade organizativa vai de mal en peor.
É o que hai, a explosión do deporte foi brutal e o número de participantes nas probas aumentou exponencialmente e iso atraeu a muita xente a organizar probas co único obxetivo de faer diñeiro.
E que conste, que eu defendo que un organizador gane diñeiro organizando probas, faltaría máis, ten que ganar, pero se ganas diñeiro, polo menos ofrece calidad e sobre todo, seguridad.
E hai muito organizador que cuando vai a organizar unha carreira, o primerio que pon enriba da mesa é a calculadora, tantos participantes a tanto, tantos cartos.
Pero un organizador de verdad, se así pretende considerarse, o último que ten que sacar é a calculadora.
E polo ben do deporte en xeral, se alguén ten pensado porse a organizar carreiras pensando solo no diñeiro que vai a sacar, mellor que pense outro sitio no que invertir os seus esforzos, hai outras formas de ganar diñeiro sin estafar a naide e, o máis importante, sin por en peligro a integridade física do personal.
cerqeda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/06/13
1 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Abr 2014, 7:15
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

Estou de acordó con ultimo comentario, organizar estas probas é complicado e o organizador debería gañar cartos, pero neste caso por todo o descrito nos comentarios anteriores é unha ida de olla total.
Tiña moita ilusión nesta proba pero participando creo que lle dou pe a que a próxima vez coste 50 ou 60... e esto non pare.
Polo miña parte farei boicot e tenterei convencer a os meus compañeiros de que nadie vaia.
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Abr 2014, 11:35
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

idem
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2014, 11:16
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

o problema e noso, dos participantes,dos que pagamos sin mais o participar en colquer carreira popular; alentamos de alguna forma este negocio de facer cartos a conta de facer carreiras.Así que isto se nos volve como un boomerang contra nos mesmos. Eu nunca estiven pola labor, a non ser que a recaudación sea íntegramente para fins socio-beneficos, de pagar un céntimo.¿ Eu non sei como antes se organizaban tantas carreiras populares e o excepcional era ter que pagar por participar. Ahora é o revés.

Friends forever
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2014, 23:08
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

Hola Corroseguro
Contéstote eu. Empecei a organizar carreiras no ano 1.992 e a última foi no 2012, ano no que me retirei definitvamente, conto desde o meu punto de vista, non sei como faerían outros organizadores.
Nos conseguíamos bos precios nas inscripcións e dábamos maillots de ciclista de diseño exclusivo, mochilas de marca, todo o luxo de detalles, sempre pensando nos corredores.
Tirando de familia, amigos, colaboradores, voluntarios e algo non menos importante, pondo diñeiro do bolsillo e meses de traballo.
A proba na que máis pasta puxen do meu bolso, 6.000 euros, na primeira edición do Triatlo da Amizade, logo unha proba normal, un Campeonato galego de Duatlón unhas 200.000 das antiguas pesetas, un Campeonato de España....unhas 500.000 pesetas....etc, etc....
Seguro que coma min, conozo a algún, había muitos orgnizadores que puñan diñeiro do seu bolso e colaboradores e por iso os participantes tiñan tan bos precios nas incripcións.
Terminada a carreira, a principal preocupación era, como se vai a pagar ahora todo isto.
Pero bueno, creo que ese tipo de organizadores xa desapareceu, eu conozo a varios que coma min, viven totalmente retirados de todo o relacionado co deporte, personalmente non vou nin mirar as carreiras.
Ahora, para ben ou para mal, corren outros tempos e tendes que adaptarvos ó que hai.
Nos 90, solo pensábamos en que fora xente as carreiras, para poder cubrir gastos, pero solo te aparecían 100 corredores, un campeonato de España igual chegábamos a 160 e veña por diñeiro do bolsillo.
Se hubera o mogollón de participantes que dicen que hai ahora nas carreiras, non hubéramos perdido diñeiro.
Pero bueno, alguén tiña que abrir camiño para que outros ahora faian caixa, sorte para eles e os corredores, que disfrutendes un montón do voso deporte....
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2014, 5:59
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

A culpa é nosa toda,con 40 € que valía a inscripción,seguro que ainda asi van ter unha chea de participantes.O que había q facer era q non fose ninguén. Pero dame que eso vai ser imposible. Agora hai moita fiebre con este deporte e hai xente que non está federada e ten ganas de debutar/participar en probas asi.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2014, 6:45
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

32 participantes al final... con eso creo que la federación debería tomar nota de que no se puede abusar... y por lo que creo la mayoría son participantes de la zona, para los que quizás participar aún a ese precio tenga más sentido.
Lorzax

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/06
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2014, 16:30
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

Me alegro de esa baja participación Aplauso
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2014, 21:38
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio

abulo escribió:
32 participantes al final... con eso creo que la federación debería tomar nota de que no se puede abusar... y por lo que creo la mayoría son participantes de la zona, para los que quizás participar aún a ese precio tenga más sentido.
Aplauso Aplauso Aplauso era un robo!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos