Foros ›
Virxen da Guía - Carreira en Carreira
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 17:19
Asunto:

Elyana escribió:
Urko sintiéndolo mucho no puedo ir,el atletismo federado me reclama en Ferrol,y además mi piramidal no está pra muchas alegrias Chorando

Dache a vida que eres a miña parexa de circuito e teño que coidarche moito, que si noooooon........ Ríndose Ríndose Ríndose
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 17:20
Asunto:

Bueeeno, mañana el gran día en "A Guía",

Supercoco intentará ir con las mejores galas, ánimos y fuerza de la buena ( Razz Razz Razz si no corro estaré animando como nunca Razz Razz Razz ) .

A la organización GRACIAS (veréis que son de lo mejorcito mejorcito....orgullo de amiga) ,

A los corredor@s (desde los pitufos a los megaveteranos) ....SUERTE (y sobre todo que lleguéis más tarde que yo :roll:....es que a lo mejor si corro, irá a verme mi mami.... ).

A todos los que vengáis hasta nuestra tierra, bienvenidos y buen viaje de venida y de vuelta.Sobre todo....a !saborearlo!!!! ASSSSSSUÃ?UUUCCCCAAAAR Exclamación Exclamación Exclamación Exclamación

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 17:39
Asunto:

Suerte mañana a todos.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 20:41
Asunto:

Bueno pois vemonos mañan logo haber se nos xuntamos moitos

You´ll never run alone
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 21:16
Asunto:

Pois eso,sorte para todos mañan en A Guia. Moi feliz
Por certo,ides a ter soliño.!! Aproveitalo ben !! Guiño Molón
Pese a que tiña pensado ir a esta carreira,por mor dun torneo de xadrez,non vai poder ser,teño que facer as veces de arbitro auxiliar. Sorriso
O dito...disfrutar do evento,e levarse ben. Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 21:43
Asunto:

lestrove escribió:
Pese a que tiña pensado ir a esta carreira,por mor dun torneo de xadrez,non vai poder ser,teño que facer as veces de arbitro auxiliar. Sorriso
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

¡¡Ondiá Lestrove!! Non imaxinaba eu que o noso Velociraptor Lestrovensis tiña outras afeccións máis repousadas. Sabía da do acelerador no pé, a das sesións cuádruples de entreno en pleno verán, a de dar que falar ás velliñas de Lestrove, a de regalar camisetas de contrabando e cerámica de Sargadelos, a de arranxar vitrinas de trofeos, pero a do xadrez non tiña nen idea. Non. Este rapaz sorpréndeme a cada paso que da. Guiño Guiño

Ao que viña. Moitísima sorte a todos mañan na carreira en Carreira. Eu, por razóns obvias (a muller traballa e teño que quedar cos nenos, que non teñen cole) non podo ir... ainda que por piropear a certas corredoras as ghanas non me faltan Demo sorrindo Demo sorrindo . Elas xa saben de qué falo Mr. Green Mr. Green
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 22:48
Asunto:

banderas escribió:


¡¡Ondiá Lestrove!! Non imaxinaba eu que o noso Velociraptor Lestrovensis tiña outras afeccións máis repousadas. Sabía da do acelerador no pé, a das sesións cuádruples de entreno en pleno verán, a de dar que falar ás velliñas de Lestrove, a de regalar camisetas de contrabando e cerámica de Sargadelos, a de arranxar vitrinas de trofeos, pero a do xadrez non tiña nen idea. Non. Este rapaz sorpréndeme a cada paso que da. Guiño Guiño

!! Arredemo Banderas,quedoche sorprendido do moito que sabes da miña biografia !! Sorprendido

Pois xa ves,eu sonche dos que ou todo ou nada.Capaz de soltar adrenalina os mandos dun coche,como apaciguarme plenamente disfrutando do xadrez....entrenar 40 kilometros diarios no Verán,e non entrenar nin un metro no Inverno. Guiño

Vexo que ti,mañan estas castigado,e polo tanto non poderás achegarte ata Riveira.!! Unha magoa amigo,outra vez será !! Guiño
Si non compites,polo menos entrena,ainda que sexa nocturnamente,como a ti che gusta...o estilo moucho. Guiño Moi feliz
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 23:06
Asunto:

buenooo...esto marcha: xa está pasada a cifra de 250 participantes, e o máis sorprendente é a cantidade de futuros "ceng" que imos ter...parece que cada vez máis os "papás" corredores se fan acompañar dos "retoños" (hasta Barbanzón vai facer debutar ó seu "barbanziño"!!!)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 15:14
Asunto:

!! Haber esas cronicas !!
Por certo,estando no torneo de xadrez agora a mañan,chegou un atleta con unha camiseta azul "Virxe da Guia". Abraiado Acerqueime a el e pregunteille sobre a carreira.Pudenlle sacar que o gañador foi Suso de la Fuente Moi feliz
Xa vedes,ainda que Lestrove non estuvo presente na carreira,enterase de todo o instante. Guiño Moi feliz
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 15:31
Asunto:

Cronica de corredor_negreira

Pois hoxe disputei unha das carreiras mais bonitas que vin ata agora!

Empezei quentando con uns compañeiros do meu pobo e miramos como era a costa final!
Empeza a carreira e todo ben ata o 2 km que atopei cun compañeiro que coñecin en rois ! nos 2 primeiros km levaba un tempo de 3'45'' km

Cando empezamos a tirar eu mais o compañeiro ivamos adiantando postos ata chegar o km 4,5 cando de supeto empezamos a falar como uns 500 m a xente miraba para nos por que ivamos rapido e falando! (eso foi o que mais gracia me fixo) cando faltaban 200 metros sprint criminal como suelo facer adiantando 3 postos e colocandome na posicion 60!
O final un tempo de 21:43 60 da xeral e 9 da miña categoria.

Foi moi emocionante e sobre todo ir os 2 xuntos e chegar ben!

Teño que correxir esto do de non dar todo na carreira seguramente alcanzaba mellores resultados!

A organizacion un 10 Sorriso vaia rapazas mais guapiñas daban os dorsais Sorriso

Saudos a todos


Felicidades Julian Bernal que cada carreira que o vexo sorprendeme mais!
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 15:35
Asunto:

pois chegada a carreira charla con urko e ala a ver como corrian os pequenos despois cambiamonos e a quencer un pouco inda que coma sempre non quentamos o suficiente pero saida tranquila saindo dende atras de todo e subindo postos un bo ritmo inda que despois o final volvin notala rodilla pero bueno miña intencion era non ir a tope e asi foi o final 20:40 e posto 45 non estibo nada mal
Un placer coñecer a SUPERCOCO e tamen noraboa a xolinha porque non tiña pensado facer nada bo e veuse cunha quinta plaza en mulleres e un trofeo da sua categoria
a organizacion un bo 10 estibo moi ben organizada

You´ll never run alone
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 16:22
Asunto:

Hola a todos/as

Llegué algo retrasado por culpa de las obras y para no engañarnos, disfrutando del paisaje precioso de esa zona no conocida de uno de pseudointerior.

Recogida del dorsal, últimas carreritas y progresivos (gracias vicman por aprenderme eso) y cuando avisan de la salida me colocó al final de todo, por educación claro.

DAN LA SALIDA!!!, y un tropel de gente cuesta abajo a toda velocidad... mi fuero interno me decía: "cuidado, tobillos, cuidado".
Paso del primer km a 3,45 minutos y sorprendido, ataque de unos repechos y km 2 a 4´10.... asi hasta el final mantengo un ritmo constante admiro el paisaje para no desmoralizarme como siempre de mi peor enemigo: el viento.

Adelantando compañeros de carrera, atato la última cuesta. Para los que no conocéis os diré que es como la de las rotondas del CUVI, empieza suave y acaba empinada. Un par de vueltas y cartel de 100 metros. Llegada a 20:55, puesto 49 y él último 1200 a 4,18 m.

Me ha parecido una carrera muy bonita y muy bien ambientada con dos speakers muy chicharacheros.

Bueno, espero veros en Coia a la tropa y a los que vais a Betanzos mucha suerte, en especial a Vicman.

Carliños, preparaté que para el domingo ya te veo tirando de este carcamal por las cuestas del Amor de Dios!!!!
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 16:29
Asunto:

Gracias Fleky!! Por certo a calquer cousa lle chamas ti quentar!!! Eu relaxada pensando que tiñamos tempo e tempo...e ó final resulta que so deu tempo a trotar uns 200-400 metros e dous intentos de progresivos. E eu preguntandome porque se emepeñaban tanto as outras rivais en que empezara a quentar...
Bueno estupendo todo e o mellor coñecer a SUPERCOCO, a pesares de que o "borde" ese no la roubara tan pronto....gracias polas fotos de o Pino. Non sabes a ilusión que me fai verme correndo...
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 17:02
Asunto:

French_mondariz por casualidade estibeches a falar con un rapaz de pañuelo na cabeza porque pola tua cronica saco de que estibemos a falar na saida e na chegada e falachesme da carreira do cuvi e xolinha menos da un pedra no quencemento e inda bueno que se nos deu por cambiarnos que se e por urko saiamos as 12 tal e como nos dixo Razz

You´ll never run alone
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 23:04
Asunto:

FleKy escribió:
xolinha menos da un pedra no quencemento e inda bueno que se nos deu por cambiarnos que se e por urko saiamos as 12 tal e como nos dixo Razz
Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos