Foros ›
Virxen da Guía - Carreira en Carreira
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2007, 12:30
Asunto:

Bueno y que la carrera de Lestrove nos falla,¡por supuesto que iré a esta!Tengo que preguntarle a mis hijos si quieren correr también,que seguramente será que sí
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2007, 16:38
Asunto:

castinheiras escribió:
:D Xá falamos co patrón maior, e nos di que donan o rastro e máis a dorna, que as ameixas e berberachos temos que ir tirar nos por elas. Guiño
¡ carajo, po tío ! ¿ non sabe que nos pode cair un paquete por furtivos ?, eu al menos non teño carnet de mariscador malamente o de identidade e o de conducir....mentres non mo quiten por perdida de puntos Ríndose

Friends forever
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 30 Mar 2007, 17:11
Asunto:

Para andar de furtivo non piden carnet, e o marisco sabe mellor, e non o dijo por experiencia. Molón
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2007, 0:28
Asunto:

castinheiras escribió:
Para andar de furtivo non piden carnet, e o marisco sabe mellor, e non o dijo por experiencia. Molón
¡ dislo por oídas ! Ríndose

Friends forever
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2007, 11:27
Asunto:

En realidade, fasme dúas preguntas. A primeira e referente o percorrido da carreira, que ten saida e chegada na Capela, o primeiro kilometro é de baixada, moi rápida e dispois ven kilometro e medio de subida que nos pode deixar finos si non dosificamos ben. A continuación dous kilometros llaneando e os últimos metros teñen un pequeno repeito, un llano e remata nunha lixenira subida. A carreira, ainda que corta é moi técnica e si saimos moi fortes, podemolo pagar o final.
A segunda pregunta é moito máis complicada, falase de percebes como puños, necoras como centolas e centolas moi tolas, pero en realidade, nadie veu nunca nada. Disimulando
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 13:02
Asunto:

Simplemente informar que imos deixar publicidade (trípticos) na carreira deste sábado en Padrón.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 10:55
Asunto:

Esperemos que o Sr. Administrador lle de tempo a poñer os regulamentos das carreiras antes de que estas pasen.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 17:41
Asunto:

Soamente lembrar que temos premios en metálico as os nove primeiros, tanto en masculino como en femenino.
A cuantía dos tres primeiros premios e a que sigue:

1º.- 40 â?¬ + trofeo

2º.- 30 â?¬ + trofeo

3º.- 20 â?¬ + trofeo
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 13:00
Asunto:

Estamos esperando que o Sr. Administrador poida poñer o regulamento da carreira, dado que o que temos no calendario non se corresponde e pode dar lugar a confusión.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2007, 19:59
Asunto:

Na páxina web www.carreira.info tendes toda a información sobre esta carreira e sobre Carreira, recomendo a visita.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2007, 2:17
Asunto:

Teño que comunicarvos que non vou asistir a carreira. Triste
E o motivo non é outro que o 17 de Maio hai un Campeonato de Xadrez na Fundacion Camilo Jose Cela,en Padron,e Lestrove vai de arbitro auxiliar. Sorriso
Sinto de corazon,pero non me podo partir.Outro ano será. Confuso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mai 2007, 3:07
Asunto:

lestrove escribió:
Teño que comunicarvos que non vou asistir a carreira. Triste
E o motivo non é outro que o 17 de Maio hai un Campeonato de Xadrez na Fundacion Camilo Jose Cela,en Padron,e Lestrove vai de arbitro auxiliar. Sorriso
Sinto de corazon,pero non me podo partir.Outro ano será. Confuso
Pero ti Lestrove daslle tamén ao jadrez!!!!!!!!!!!!Tu xogas a todo coma alguno Ríndose Ríndose Ríndose máis por aqui. xadrez, carreiras (de coches con multas), billar, bolsa, etc.. recordame a alguien, pero non lembro Ríndose a quien ..saúdos e sorte nesto gran pequeno xogo - arbitra ben!!!!!!!!!!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 11 Mai 2007, 17:23
Asunto:

Xá chegamos os 100 inscritos, entre eles Suso de la Fuente, Rafael Fuentes Lubiáns e Paco Vazquez, por nomear a algún deles. Non vai estar Lestrove, ten que mover peza noutro lado.
Lembrade que non se admiten inscricios o día da proba, polo tanto, canto antes mellor, por ben de todos.
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 11:58
Asunto:

Ya falta menos para "A GUIA"....

¿ vendrá algún "correr en galicia" a tierras barbanzanas el 17?¿habrá "marea azul"?

Deciros que además de que contaréis con los mejores anfitriones....creo que tienen "contratado" el buen tiempo para el día D y hora H....los del barbanza somos así Guiño

Nos veeeeeeeemos corriendo!!!

FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 14:50
Asunto:

haber barbancinos carreira e indo dende o porto de riveira todo pola costa non? e que ando algo desorientado e non m sitio co da virxe e sa que guia.
Supercoco eu espero ir asi que se me ves e sabes quen son saudame pois eu non sei quen e vostede inda que supoño que ira mais xente para facer unha boa marea

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos