Foros ›
Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 22:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Hola Alicia, hacía un tiempo que no me pasaba por tu diario y me acabo de llevar una triste sorpresa. A riesgo de meterme donde no me llaman ¿qué te dijo la fisio de la ecografía? Paras tres meses, pero ¿por qué? Es que lo que cuentas se parece mucho a lo que me pasó a mí, solo que mi ecografía me la hicieron después de llevar tres meses parada...

¿Qué ejercicio te deja hacer? Yo pude sobrellevar los tres meses a base de bici, elíptica, natación y muchos estiramientos (y doble ración de paciencia). Lo acompañaba yendo a ver a la gente a las carreras porque era una forma de mantener un vínculo con este mundillo y no sentirme totalmente apartada. Ah, y también se me dio por empezar a cocinar galletas jajaja

No te voy a decir que se te va a hacer corto, pero lo que sí es cierto es que pasado ese tiempo, el día que puedas correr 5 míseros minutos en la cinta del gimnasio y con bastante dolor, ese día te sentirás una súperwoman y llorarás de felicidad como me pasó a mí.

Mucho ánimo y piensa que cada día que pasa es uno menos para tu regreso. Un abrazo!
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 5:03
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Una pena Alicia. Que te recuperes de todo es lo importante. Echaremos de menos tus crónicas, pero veras cuánta energía tienes para otras cosas. A Amina se le dio por hacer galletas, a mí por tener la casa como una patena....
Mucho ánimo!
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 9:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Amina escribió:
Hola Alicia, hacía un tiempo que no me pasaba por tu diario y me acabo de llevar una triste sorpresa. A riesgo de meterme donde no me llaman ¿qué te dijo la fisio de la ecografía? Paras tres meses, pero ¿por qué? Es que lo que cuentas se parece mucho a lo que me pasó a mí, solo que mi ecografía me la hicieron después de llevar tres meses parada...

¿Qué ejercicio te deja hacer? Yo pude sobrellevar los tres meses a base de bici, elíptica, natación y muchos estiramientos (y doble ración de paciencia). Lo acompañaba yendo a ver a la gente a las carreras porque era una forma de mantener un vínculo con este mundillo y no sentirme totalmente apartada. Ah, y también se me dio por empezar a cocinar galletas jajaja

No te voy a decir que se te va a hacer corto, pero lo que sí es cierto es que pasado ese tiempo, el día que puedas correr 5 míseros minutos en la cinta del gimnasio y con bastante dolor, ese día te sentirás una súperwoman y llorarás de felicidad como me pasó a mí.

Mucho ánimo y piensa que cada día que pasa es uno menos para tu regreso. Un abrazo!

Estou con Amina en lo de los deportes alternativos, difíciles para tu ritmo de vida, son más exigentes en tiempo bruto. Pero seguro que ideas una solución a tu medida.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 9:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Motísimas grazas de corazón a toda a familia foreira (gatunos, sparklandianos, coruños e tilienses) . Si que da ánimos veros vir aquí, sacarlle ferro ó asunto, e compartir desde a vosa experiencia.

Xa que preguntas, Amina, a ecografía dí que está danada a inserción do isquio, tendinopatía e comezo de bursitis isquiática entre outras cousas. Traducido a linguaxe coloquial, é como se houbese "rozadura, ferida ou llaga" na inserción dos tendóns e o único que se pode facer para que iso se rexenere é parar de todo. E unha vez que se cure xa sería o momento de volver a comezar e reforzar... Recordas cando nos vimos ó rematar a Vig-Bay e falábamos das sensacións post carreira... pois o problema xa debía estar aí desde febreiro ou antes, e ese día debeu ser xa a puntilla final. Como despois de 4 sesións de descarga muscular a cousa seguía igual, a fisio aconsellou facer a ecografía. Supoño que despois desta xa aprenderei a diferenciar os problemas musculares dos problemas cos tendóns.

Como ben di Matogrosso, non me quedan moitos recursos. Prohibida a estática, de facer piscina tería que ser cun "pull" entre as pernas . Só abdominais e pesas. Ata Jota me dixo que mellor 15 días sen ximnasio.

Iso si, ocupacións alternativas non van faltar, hai tempo que non teño a casa coma unha patena, e nas hortas da favela sempre hai herbas para arrincar.

O que me preocupa son outros efectos colaterais. Como me vai influir deixar de correr ao ritmo de sono, tensión-circulación-varices, o tracto intestinal, o peso . Pero de momento hai que tratar que a "ferida" cure e a dor desapareza.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 12:03
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

¡Vaya Alicia! No son buenas noticias a corto plazo, cuánto lo siento. Triste
Te dejan poco margen para que no te aburras (de ejercicio me refiero, que del resto de trabajos, creo que te sobran).
La verdad, que solo tener paciencia y sobre todo recuperar bien para volver al ruedo, o a rodar.

Imagino que el estar sentada no ayuda. Te queda ser fuerte sobre todo mentalmente y mirar adelante. Mucho ánimo y un abrazo grande.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 12:46
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:
Xa que preguntas, Amina, a ecografía dí que está danada a inserción do isquio, tendinopatía e comezo de bursitis isquiática entre outras cousas. Traducido a linguaxe coloquial, é como se houbese "rozadura, ferida ou llaga" na inserción dos tendóns e o único que se pode facer para que iso se rexenere é parar de todo. E unha vez que se cure xa sería o momento de volver a comezar e reforzar... Recordas cando nos vimos ó rematar a Vig-Bay e falábamos das sensacións post carreira... pois o problema xa debía estar aí desde febreiro ou antes, e ese día debeu ser xa a puntilla final. Como despois de 4 sesións de descarga muscular a cousa seguía igual, a fisio aconsellou facer a ecografía. Supoño que despois desta xa aprenderei a diferenciar os problemas musculares dos problemas cos tendóns.

Puf, no sabes como me suena lo de la bursitis isquiática Triste . Empiezo sesiones de fisio esta noche para eso.

Compi de carreras y lesiones, te pido que no dejes de escribir tu diario, que te sigas pasando por aquí y nos mantengas al día de cómo vas evolucionando. Paso a paso, no te desanimes. Al final todos acabamos regresando Guiño
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1336 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 23 Mai 2018, 13:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Moito ánimo Alicia! Paciencia e intentar coller perspectiva. Costará máis ou menos, pero acabará arranxándose. Unha aperta moi grande!
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Mai 2018, 20:09
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Yo a lo mío...
www.youtube.com/watch?v=T7cv510fSIk
Ámimo Alicia
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2018, 21:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Hola Meiga. Ya verás como 3 meses se pasan enseguida. Son como unas vacaciones escolares. Y más coincidiendo con todo el verano, una época buenísima para hacer cualquier cosa. En invierno sería peor.
Caminar supongo que puedes, ¿no?. Algún momento habrá para darse unos buenos paseos. Ya sabemos que no es lo mismo que correr, pero seguro que te servirá también para mantener a raya todos esos efectos colaterales que dices.
Ánimo y a recuperarse.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2018, 6:00
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Amina escribió:
Compi de carreras y lesiones, te pido que no dejes de escribir tu diario, que te sigas pasando por aquí y nos mantengas al día de cómo vas evolucionando.

Pois xa que o pedía Amina, por aquí estamos, de breve visita.

Día número 12 de parón atlético (xa quedan menos ata cumplir 90). Ata a semana do 18 de xuño estarei sen pedir cita no ximnasio. O problema é que non hai parón laboral nin doméstico, e o repouso do isquio non é sempre total e por iso hai días mellores e peores.
De todos xeitos, onte tocou volver pola fisio, que me volveu dar un repaso da colocación da cadeira, puncións no piramidal dereito, algo de descarga no isquio esquerdo (que xa non doe tanto), e entre toque e toque foime falando das máquinas Indiba, e de que unhas sesións de radiofrecuencia haberían de axudarme a recuperar antes e que considerase a posibilidade... Nunca escoitara iso da radiofrecuencia. Non sei se aquí alguén o ten probado algunha vez. Se de verdade funciona será cuestión de probar. Mirarei.

Novo paso pola fisio o 27 de xuño. Mentras, dez minutiños diarios de pesas e abdominais, de momento non me atrevo a máis.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2018, 8:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Me alegra que sigas por aquí. Con respecto al tratamiento que te comenta la fisio, puedo decirte lo que me están haciendo a mí, y parece que va bien:

- Láser. Le pregunté a la fisio y me dijo que el láser ayuda a recuperar las roturas fibrilares, yo tuve rotura de fibras en isquiotibiales. A parte de eso también parece que actúa como antiinflamatorio, así que me lo están dirigiendo al tendon que tengo inflamado también
- Onda corta. Debe ser eso que te dice de la radiofrecuencia. También parece que es antiinflamatorio.
- Corrientes eléctricas
- Ultrasonidos (antiinflamatorio también)
- Masaje, para descarga de isquios y piramidal
- Hielo, según mi fisio, el mejor antiinflamatorio de todos

En su momento también me pusieron punciones secas para el piramidal.

Ánimo con esa recuperación. Ya queda un día menos para tu regreso Sorriso
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2018, 14:22
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Acabo de pasarme por aquí y mira lo que me encuentro.
Lo siento Meiga. Mucho ánimo. Son tres meses, como le contentaste al fisio, lo malo sería tener que colgar las zapas. Pues nada, deportes alternativos y mucha paciencia.
Me imagino que cuando vayas mejor tendrás que empezar a reforzar la zona. Pregúntale al fisio los ejercicios que te convienen y cuándo puedes empezar con ellos.
Luego, a aprender a convivir con ello. Yo como convivo con tantas lesiones antiguas, estamos que no cabemos en piso.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 07 Xuñ 2018, 13:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Muy buenas Alicia, ¿qué tal sigues con lo del fisio? ¿Te animaste finalmente a probar lo de la radiofrecuencia?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2018, 21:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Primeiro de nada, moitas gracias ás persoas que seguides pasando por aquí a preguntar cómo vou (101, Amina e os demais). Sempre levanta un pouco ánimo, a verdade.

Hoxe cúmplense 20 días de parón atlético. O problema é que non hai posibilidade de parón do demáis. Parece mentira a cantidade de actividades diarias que obligan a mover os isquios dun xeito ou outro. Estou comenzando a desenvolver inconscientemente unha técnica de bascular sobre a perna dereita e deixar relaxada e estirada a esquerda cada vez que teño que recoller algo do chan. Probablemente a longo prazo a dereita acabará sobrecargada, en fin que lle imos facer. Tamén vou engrosando a lista de cousas que non sentan ben: conducir mais de duas horas, camiñar a paso apurado... O que non podo evitar é que co mal tempo a zona se queixe máis, como un anticipo de reuma da vellez.
Pero non hai que deixarse vencer, e non se consola quen non quere. Por iso o sábado vestín a camiseta e pantalón nécora e fun ata a Florida con intención de sacar algunha foto e animar ó persoal. Cheguei con tempo de saudar a Sonsuso e os demais compañeiros do Carma . Por suposto tamén a " Patri , a locomotora", a correlega da favela, e ata me atopei a Isaías, que viña só e con camiseta por libre. O resto do tempo foise en ir aturando a chuvia, que non perdonou a ninguén, e en animar a todo o mundo, primeiro na rotonda do Alfageme, e logo no cruce de Martín Echegaray con Florida... A min pásame como os xubilados en Balaídos, nas carreiras perdo toda a vergonza e berro como unha peixeira o primeiro que me pasa pola cabeza, sen reparar en se dou moito o cante ou non. Simplemente dedicome a dicir as cousas que a min me dan ánimos cando son eu a que corre.
Onte domingo a actividade física consistía en ir a Santiago á manifestación antimina. O de estar de pé parece que o levo mellor .
E hoxe por fin, primeira sesión de Indiba. A verdade é que me sentin moi ben ó sair. Seguro que mañá se pasan os efectos despois de estar sentada diante do ordenador ou os traballos domésticos. Pero desde logo aliviar sí que alivia.
Teño que volver este venres, e tocan tres sesións mais a semana que ven. Espero que con todo isto poida polo menos volver xa ó ximnasio con garantías.

Seguiremos informando
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2018, 8:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Terás que tomalo coma unha desconexión, unha limpieza rexenerativa fisica e mentalmente, para voltar con maís gañas pero pouco a pouco.
Moito ánimo xefa





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos