Foros ›
II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 17:52
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

A mi también me ha dado 21540 metros con un garmin 210.
A bote pronto, comparando el track con el del año pasado, me da la impresión de que el giro en el cono de Vilaxoan se hace unos metros más adelante.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 19:29
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

En xeral foi unha carreira que me gustou bastante.

Pros
- Ben organizada a entrega dos dorsais, sen apenas colas.
- Moi ben cortados todos os cruces por parte da organización e de protección civil de Vilagarcía.
- Moi boa bolsa do corredor, moi completa. E a entrega tamén moi áxil.
- Posto de masaxe, que sempre se agradece.
- Fin solidario.

A mellorar
- Medir a distancia. A min deume cun Forerunner 305 uns 400 m. de máis. A un compañeiro que entrou comigo cun Polar deulle 500 m. de máis. Outra xente coa que falei na meta uns 300 m. de máis. Que tampouco pasa nada, pero agradécese.
- Indicar os puntos quilométricos para a xente que corre sen GPS.
- Ter auga quente para todo o mundo, que me metín unha ducha en auga fría en novembro que...

Sobre as camisetas creo que o máis adecuado é que no momento do pagamento poidas optar por collela cun incremento do coste; por exemplo, 10 € sen camiseta e 15-20€ con camiseta. No maratón de Berlín fan así e creo que é unha forma correcta. Creo que é unha práctica que ten que empezar a extenderse, xa que cando levas corridas unhas cantas carreiras non sabes que facerlle ás camisetas.

O anterior coméntoo de forma constructiva, para axudar a mellorar, xa que o ano que vén espero volver a correr esta carreira.
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 19:33
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

AveFenix escribió:
En xeral foi unha carreira que me gustou bastante.

Pros
- Ben organizada a entrega dos dorsais, sen apenas colas.
- Moi ben cortados todos os cruces por parte da organización e de protección civil de Vilagarcía.
- Moi boa bolsa do corredor, moi completa. E a entrega tamén moi áxil.
- Posto de masaxe, que sempre se agradece.
- Fin solidario.

A mellorar
- Medir a distancia. A min deume cun Forerunner 305 uns 400 m. de máis. A un compañeiro que entrou comigo cun Polar deulle 500 m. de máis. Outra xente coa que falei na meta uns 300 m. de máis. Que tampouco pasa nada, pero agradécese.
- Indicar os puntos quilométricos para a xente que corre sen GPS.
- Ter auga quente para todo o mundo, que me metín unha ducha en auga fría en novembro que...

Sobre as camisetas creo que o máis adecuado é que no momento do pagamento poidas optar por collela cun incremento do coste; por exemplo, 10 € sen camiseta e 15-20€ con camiseta. No maratón de Berlín fan así e creo que é unha forma correcta. Creo que é unha práctica que ten que empezar a extenderse, xa que cando levas corridas unhas cantas carreiras non sabes que facerlle ás camisetas.

O anterior coméntoo de forma constructiva, para axudar a mellorar, xa que o ano que vén espero volver a correr esta carreira.


Aplauso


Totalmente de acordo en todo e moi ben explicado e sintetizado

Esprintes Ourense
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 19:47
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

AveFenix escribió:
A mellorar
- Medir a distancia. A min deume cun Forerunner 305 uns 400 m. de máis. A un compañeiro que entrou comigo cun Polar deulle 500 m. de máis. Outra xente coa que falei na meta uns 300 m. de máis.

Entonces tendréis que revisar vuestros relojes, ¿no? Porque si a cada uno le da una distancia distinta... O no sé, a lo mejor es que no se puede medir una media maratón por el GPS, y sí fiarse de la homologación que en su momento se hizo del circuito.
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 20:10
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

no me fastidies q eu fixen 1; 30 ,23 ,sin eses 2oo metros baixaba de 1:30 jjejej
fora bromas ,magnifica carreira e moi bo recorrido pa facer marca o unico malo pa min foi o frio q facia e q as miñas pernas non foron como debian .
vemonos po ano
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 20:12
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

DoctorSlump escribió:
AveFenix escribió:
A mellorar
- Medir a distancia. A min deume cun Forerunner 305 uns 400 m. de máis. A un compañeiro que entrou comigo cun Polar deulle 500 m. de máis. Outra xente coa que falei na meta uns 300 m. de máis.

Entonces tendréis que revisar vuestros relojes, ¿no? Porque si a cada uno le da una distancia distinta... O no sé, a lo mejor es que no se puede medir una media maratón por el GPS, y sí fiarse de la homologación que en su momento se hizo del circuito.

¿Y quién te dice que los conos se han puesto en el mismo sitio que el día de la homologación y las obras no han variado el circuito en 8 años? Pensando
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 20:42
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

JillY escribió:
¿Y quién te dice que los conos se han puesto en el mismo sitio que el día de la homologación y las obras no han variado el circuito en 8 años? Pensando

Pues nadie me lo ha asegurado, la verdad. Pero mi experiencia en medias maratones (homologadas) es que el Garmin siempre me marca unos 400 metros por encima de los 21.097. Y utilizar como argumento lo que señalan tres relojes cuando ya entre ellos hay 200 metros de diferencia es bastante peregrino.
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:01
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

A mi por ejemplo la san martińo tambien me marcó 200 metros de más, lo que me lleva a pensar:
¿Será que al tomar las curvas y demás hacemos más metros por tomarlas un poco abiertas?

¿Cómo se mide una carrera homologada? ¿Por el interior de la calle siempre? ¿Mitad del carril?

¿Fallan los gps? ¿Falla la medición de la organización? ¿Ninguno de los dos?

Es algo que me gustaría saber porque es bastante mosqueante que en 21 km haya un desfase de medio km

Esprintes Ourense
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:03
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

Me contesto a mi mismo:

www.objetivo42k.com/20...falto.html

Esprintes Ourense
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:31
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

pedir a la organización que coloquen contenedores de basura con las tapas abiertas a unos 200 mts de los avituallamientos y obligar a usarlos para no tener que tirar las botellas por el suelo que, la verdad, quedo todo hecho una penita.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:35
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

Madre, era mejor pasar directamente al hilo de "a ti cuanto de te mide" Ríndose
Cada uno q crea lo que quiera, yo lo tengo muy claro y me sobran las evidencias, de todas formas hay una cosa muy clara: el circuito no ha sido el mismo, básicamente por lo q comenta drosan y repito:

"Hola, el circuito si que cambió este año, el tramo de la Rúa Valle Inclán, despues de la rotonda do Cavadelo hacia Vilaxoan, ese tramo hai ahora 4 carriles, antes solo habia dos, ya que los dos carriles de la derecha eran la carrectera del Puerto, y estaba cerrada con un muro. Por lo que el año pasado se hizo por los dos carriles de la izquierda."

Sólo esto ya puede hacer variar bastante la distancia (se pasan 3 veces).

También lo de la rotonda lo comentó más de una persona.

Por lo que lo que está claro, es IMPOSIBLE que mida lo mismo, sea más o menos, y que para considerar la distancia homologada hay que hacer una nueva re-homologación.
Coello

Novo foreiro
Novo foreiro
3/02/11
47 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:37
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

yo quisiera agradecer a los organizadores por el trabajo que pasan y que muy buena organizacion, buen avituallamiento final y como dato a mejorar, diria marcar el kilometraje. Por cierto, mi polar me marcó 21.730, asumo que los gps no son exactos, pero me parece mucha variacion. Muy buena carrera y MMP. Para el año nos volveremos a ver
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:38
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

kikotr3 escribió:
pedir a la organización que coloquen contenedores de basura con las tapas abiertas a unos 200 mts de los avituallamientos y obligar a usarlos para no tener que tirar las botellas por el suelo que, la verdad, quedo todo hecho una penita.
+1
O de emporcallar todo coas botelliñas de auga é o que peor levo de ésto de correr carreiras populares.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:39
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

Pereiro escribió:
Me contesto a mi mismo:

www.objetivo42k.com/20...falto.html


Con la media de Vigo,se abrio un post con el archivo donde se puede ver el imforme de la homologacion de la carrera.Aqui queda
Imforme homologacion Media de Vigo

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:39
Asunto: Re: II Media Maratón Zona Aberta,Vilagarcía 24/11/13

kikotr3 escribió:
pedir a la organización que coloquen contenedores de basura con las tapas abiertas a unos 200 mts de los avituallamientos y obligar a usarlos para no tener que tirar las botellas por el suelo que, la verdad, quedo todo hecho una penita.
+1
O de emporcallar todo coas botelliñas de auga é o que peor levo de ésto de correr carreiras populares.
Aínda que teño que decir que en esta ocasión si vin contenedores abertos tras os puntos de avituallamento... Ou eso creo Pensando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos