Foros ›
Autor
Mensaxe
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 16:25
Asunto: Zonas de rodaxes

Bueno habro este tema haber se ten iniciativa haber como o espoño non sei se xa se ten feito ete tema ou non pero estaria ben espoñer todos onde solemos ir a correr a destrar por se algun de nos dasenos por irnos a outra cidade ou pobo para ter unha idea donde topar alguen cas mismas ganas que nos para rodar asi como sabemos os de santiago que en galeras ai unha gran concetracion de xente saber por onde solemos movernos todos e poder descargar a nosa adrenalina nas pernas por bos camiños espero haberme esplicado ben pois o das letras e expresions non e o meu

You´ll never run alone
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 16:27
Asunto:

Bueno xa que se me deu po abrires este tema pois poño por onde solo ir a rodar eu pois cando estou en santiago solo ir por galeras e campus ou as veces fago un bordeo de santiago e cando me atopo no meu pobo cesures solo ires rodar polo muelle de cesures e despois como fan moitos ata a desembocadura do rio zona de padron ires ata o espolon e volver polo canal do rio para volveres a cesures

You´ll never run alone
pirata

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/06
0 Carreiras
11 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 22:00
Asunto:

eu por oleiros teño zonas de rodaxe a esgallo, po : dendo unir municipios dende santa cruz a o burgo.podes rodar na praia de Bastiagueiro.A verdade que creo que os que vivimos en oleiros somos uns privilixeiados porque ademais temos aceiras de asfalto en casi todalas carreteiras. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

pirata do atlantico
pirata

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/06
0 Carreiras
11 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Mar, 20 Feb 2007, 22:00
Asunto:

eu por oleiros teño zonas de rodaxe a esgallo, po : dendo unir municipios dende santa cruz a o burgo.podes rodar na praia de Bastiagueiro.A verdade que creo que os que vivimos en oleiros somos uns privilixeiados porque ademais temos aceiras de asfalto en casi todalas carreteiras. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

pirata do atlantico
ghostrunner

Novo foreiro
Novo foreiro
6/03/07
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2007, 8:29
Asunto:

Molón Si os dejais caer por Asturias,os dejo una web de referencia donde podeis encontrar circuitos para todos los gustos www.correrasturias.es
Saludos grasiosos. Demo sorrindo
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2007, 10:01
Asunto:

Yo suelo correr por la zona del Grove, aunque por mi trabajo realizo entrenamientos por la zona del repetidor de Mourente donde hay un circuito de cross, o por la Isla de las Esculturas, pero , donde más me gusta entrenar es por la orilla del campo de golf de La Toja. Digo la orilla, para no molestar a los golfistas. Es un circuito de ida y vuelta de unos 2'5 kms de hierba ideal para entrenamientos de ritmos y rodajes con unas vistas de la ría de Arosa que impresionan. Además tenemos en el Monte Central de La Toja otro circuito entre los pinos de 1 km cada vuelta ideal para preparar la etapa invernal. Para terminar , si eres un rutero del asfalto puedes darte una vuelta por los dos paseos marítimos que tenemos totalmente planos, seguir dando una vuelta completa por la Toja y podrás realizar más de 8 km por vuelta, o si no, si eres más atrevido ,puedes combatir los más de 21 kms de los que consta la Vuelta a la Península de O Grove , gran parte de ellos por carril bici y pegado a las imnumerables playas como las de La Lanzada, San Vicente, Las Pipas... etc.

También propongo al Sr. Administrador y al resto de foristas crear al mismo tiempo un álbum fotográfico de los circuitos como tienen nuestros primos asturianos. ¿Qué os parece? Si me enseñais a bajar las fotos a este espacio seré de los primeros en mostraros los citados circuitos.

Saludos cordiales.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos