Foros ›
36º Carreira Pedestre Popular de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:38
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

candi escribió:
Aviso para navegantes, la información de la carrera ya está en la página de la Federación Gallega, y mañana, sábado, 5, empieza la inscrición en Championschip, pero ojo, aviso de navegantes para los papas, pues todos los niños tendrán que pagar 3eurazos, así que ya no llega que paguen los mayores, sino que ahora todo el mundo a pasar, por caja. Nono


Eso si que non o vexo lóxico, despois da salvaxada de Kms. que lle meten os críos, o 70% deles fan unha gran parte da carreira andando, xa que van a correla condicionados polos colexios, ter que pagar. Nono Nono
Vaia maneira de fomentar o deporte nas bases.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 05 Out 2013, 7:27
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

****************** AVISO PARA NAVEGANTES ******************

estamos a un paso de iniciar aquí un debate sobre o que se paga nas carreiras

TODA MENSAXE AO RESPECTO será eliminada pois dito debate ten un fío propio


A mensaxe de Cundi enténdese como "informativa", pero as opinións ao respecto teñen que ir no fío indicado.

gracias.


**************************************************************************


-- Chámame "ghose"
ferunecoraxe

Maratoniano
Maratoniano
12/07/12
20 Carreiras
343 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 05 Out 2013, 20:30
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Buf....."as opinións ao respecto teñen que ir no fío indicado", estamos falando da Carreira Pedestre de Santiago e dentro da Carreira Pedestre de Santiago dun aspecto novidoso este ano que é que os cativos teñen que pagar, non estamos falando de xeralidades como si hai que pagar ou non, senón que na Carreira Pedestre de Santiago deste ano hai que pagar e tí estás censurando as opinións sobre a Carreira Pedestre de Santiago e unha característica da mesma deste ano que é que a novidade é que hai que pagar. Non podes borrar comentarios porque estás atentando contra o dereito de expresión da xente e non imos a falar do que tí queiras senón do que a xente libremente queira decir. Internet é un foro de liberdade, non de censura indiscriminada e esta páxina de Correr en Galicia non é túa . Fai o favor de non volver a censurar os meus comentarios porque entendo que non estás aquí para censurar, é mais deberías sentirte mal por desviar comentarios ou intentar influir nos foreiros para que non falemos de determinados temas. Aquí neste fío fálase da Carreira Pedestr deste ano e insisto que unha novidade importante é que teñen que pagar os nenos. Polo demáis recibe un saudo.

Noraboa non por gañar senón por ter a coraxe de sair a correr.
ferunecoraxe

Maratoniano
Maratoniano
12/07/12
20 Carreiras
343 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 05 Out 2013, 20:33
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

candi escribió:
Aviso para navegantes, la información de la carrera ya está en la página de la Federación Gallega, y mañana, sábado, 5, empieza la inscrición en Championschip, pero ojo, aviso de navegantes para los papas, pues todos los niños tendrán que pagar 3eurazos, así que ya no llega que paguen los mayores, sino que ahora todo el mundo a pasar, por caja. Nono
La verdad es que es una novedad importante y desafortunada. Deberímos protestar organizadamente porque que yo recuerde es de las primeras en que hay que pagar. En fin estos políticos..... Enfadado

Noraboa non por gañar senón por ter a coraxe de sair a correr.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 7:15
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Ferunecoraxe, neste foro non se censura nada. É un foro moderado e se non entendes a diferenza mellor que non escribas nel. Hai moitos outros foros onde podes insultar libremente e escribir de xeito desordeado, pero aquí non.

É moi doado acusar de censores aos que tentamos manter un certo orde nos temas, pero este é un foro deportivo e os temas extradeportivos trátanse nos fíos correspondentes... se queres abre un novo tema "Precio das carreiras: Pedestre Santiago 2013" e alí escribes sobre o asunto.
XabarilCorredor

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/12
46 Carreiras
170 Mensaxes
Avilés / A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 11:12
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Información de la Pedreste de Santiago, www.elcorreogallego.es...ia-830079/
ferunecoraxe

Maratoniano
Maratoniano
12/07/12
20 Carreiras
343 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 12:54
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Admin escribió:
Ferunecoraxe, neste foro non se censura nada. É un foro moderado e se non entendes a diferenza mellor que non escribas nel. Hai moitos outros foros onde podes insultar libremente e escribir de xeito desordeado, pero aquí non.

É moi doado acusar de censores aos que tentamos manter un certo orde nos temas, pero este é un foro deportivo e os temas extradeportivos trátanse nos fíos correspondentes... se queres abre un novo tema "Precio das carreiras: Pedestre Santiago 2013" e alí escribes sobre o asunto.
Admin, outra vez máis tes razón, perdoa polos insultos ós políticos, coma che dixen no tema de David e Abel Caballero a verdade é que son moi sensible ás inxustizas e escudándome no anonimato deille renda solta ós insultos. Espero que me perdoedes e poñerei da miña parte para non deixarme levar polos impulsos e o anonimato da páxina. Tamén pido perdón pola linguaxe e por vulnerar a educación deste foro sin adecuarme ás súas normas. Dito o cal penso que habería que ter un espazo para facer as denuncias que sufrimos os atletas (caso de David, precios desorbitados ou inxustos ou malas organización de carreiras) o feito de criticar non implica minusvalorar, senon ánimo de construir mellor para a próxima vez. Tamén penso que non se pode encorsetar todo en fíos e débese deixar falar un pouco de todo do evento que toca, eso sí se nos desviamos facedes ben en corrixirnos. En fin, reitero as miñas disculpas e pido perdón públicamente por ensuciar este foro con palabras obscenas e insultos. A todos os que construen este foro a miña máis enhoraboa, a todos os atletas os meus parabéns. Que todos sigamos disfrutando deste maravilloso deporte. Non deixedes de corrixirme si me equivoco, penso que a corrección serve para ir mellorando. Saudos. Aplauso

Noraboa non por gañar senón por ter a coraxe de sair a correr.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 13:02
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

EDITO
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 13:51
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Boas tardes:
Estou a ler as categorías que se establecen según o ano de nacemento na carreira pedestre de Santiago.Sei que corremos moitas menos mulleres que homes, pero non me parece ben que a nosa última categoría sexa"mulleres nadas no 1967 ou antes", e nas categorías de homes aínda teñan 3 categorías máis abaixo, ou sexa ,a última deles é do 1952 ou antes.
Saúdo
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 14:05
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Eu presinto que pode haber sorpresas na carreira deste ano .. Silbar Silbar Guiño
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 17:56
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Ola a todos,
A min tamén me sorprende que as mulleres nadas no 1967 e antes dese ano, corran na mesma categoría...Ao mellor para próximas edicións pódese tratar este punto.
Grazas
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:23
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Los que penséis en apuntaros no esperéis al último día. Hasta el 19 son 5€, pero los días 20, 21 y 22 pasa a costar 10€.

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 19:27
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

bito escribió:
Boas tardes:
Estou a ler as categorías que se establecen según o ano de nacemento na carreira pedestre de Santiago.Sei que corremos moitas menos mulleres que homes, pero non me parece ben que a nosa última categoría sexa"mulleres nadas no 1967 ou antes", e nas categorías de homes aínda teñan 3 categorías máis abaixo, ou sexa ,a última deles é do 1952 ou antes.
Saúdo

Primero decir, que también pondría las categorías con los mismos intervalos. Pero sólo veo que los hombres tenga una categoría más, no tres.
Tampoco me parece bien que los hombres tengan premio metálico hasta el 15º y las mujeres hasta la 7ª

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 21:22
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Eu xa estou inscrito sera a primeria vez que a corra!!!

Duas dubidas, se se recolle o dorsal na plaza do obradoiro e a salida e en Xoan queda moi lexos un punto do outro??
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 21:30
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

kunko escribió:
Eu xa estou inscrito sera a primeria vez que a corra!!!

Duas dubidas, se se recolle o dorsal na plaza do obradoiro e a salida e en Xoan queda moi lexos un punto do outro??

yo diria que 300-400 m

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos