Foros ›
Autor
Mensaxe
mui

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/07
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Feb 2007, 14:21
Asunto:

claro q voy a ver si me paso esta semana por el barco y hablamos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 17:46
Asunto:

Esta es la informacion de la carrera , coincide con el CCNS.
Un saludo.

XVII CARREIRA PEDESTRE SAN XOSÃ? â?? 2007
As Pontes -A Coruña-

Día e hora: Sábado día 17 de marzo ás 11:00 h.
Saída e chegada: ZONA CANLE IV (Piscina Municipal)
Información e inscricións: PAVILLÃ?N POLIDEPORTIVO MUNICIPAL
Tfno./fax: 981 452 602
E-mail: deportes @ aspontes.org

REGULAMENTO

A â??XVII Carreira Pedestre San Xosé-As Pontes 2007â? organizada polo Club Atletismo Olympo de As Pontes, celebrarase o 17 de Marzo de 2007 ás 11:00 horas. A proba estará suxeita ó seguinte:

REGULAMENTO XERAL

1. A saída darase diante da Piscina Municipal, na rúa Sergio Rivera Chao, ás 11:00 horas.
2. Os participantes deberán situarse na zona de saída 10 minutos antes do comezo da proba.
3. O percorrido será de 8,3 km. aproximadamente debidamente sinalizado (existindo percorridos menores en función das categorías escolares).
4. A clasificación será absoluta e por categorías.
5. Está rigurosamente prohibido o acompañamento dos participantes mediante o uso dalgún vehículo de apoio. A non contemplación desta norma implicará a descalificación dos atletas acompañados.
6. Ã? longo do percorrido a organización establecerá controles para regula-la axeitada participación dos atletas.
7. Todo/a corredor/a que chegue á meta sen o seu correspondente dorsal será descalificado.
8. O CONTROL DA CHEGADA PECHARASE UNHA HORA DESPOIS DE QUE CHEGUE O PRIMEIRO/A CLASIFICADO/A.
9. A carreira estará controlada polo Comité Ferrolán de Xuíces e cronometradores da Federación Galega de Atletismo.
10. A inscrición realizarase nas oficinas do Departamento de Deportes (Pavillón Municipal â?? Tfno.: 981 452 602 ou no e-mail: deportes @ aspontes.org). Cerrarase a inscrición o mércores día 14 de Marzo ás 13:00 horas.
11. Establécense as seguintes categorías:

-XUVENIL (M.e.F.): nados no 88-89-90-91
-PROMESA-SENIOR (M.e.F.): nados no 87 e anteriores
-VETERANAS: 35 anos cumpridos o día da proba
-VETERANOS: 40 anos cumpridos o día da proba

NOTA: Poderase autoriza-la participación na carreira absoluta á categoría de CADETES (M.e.F.), con autorización por escrito do Delegado do Clube cunha hora de antelación na Secretaría da proba, optando únicamente ós premios da categoría absoluta.

12. Establécese os seguintes premios absolutos, tanto para categoría masculina como feminina:
è 1º Clasificado e Clasificada: TROFEO e 300 euros en metálico
è 2º Clasificado e Clasificada: TROFEO e 210 euros en metálico
è 3º Clasificado e Clasificada: TROFEO e 150 euros en metálico
è 4º Clasificado e Clasificada: TROFEO e 60 euros en metálico

è Trofeo ós tres primeiros clasificados/as por cada categoría se non chegan entre os/as catro primeiros/as absolutos/as.

è TROFEO LUIS BARRIO DOEL: o primeiro pontés e a primeira pontesa clasificados.

En ningún caso, (agás no trofeo LUIS BARRIO) un mesmo atleta poderá recibir dous premios, percibindo únicamente o de maior categoría.
RECIBIRÁN UN AGASALLO T�DOLOS ATLETAS NA CHEGADA

13. CALQUER TIPO DE RECLAMACI�N DEBERÁ SER REALIZADA INMEDIATAMENTE DESPOIS DO REMATE DA PROBA PARA NON ENTORPECE-LO DESENVOLVEMENTO DA MESMA E SERÁ NECESARIO XUSTIFICAR DOCUMENTALMENTE A IDADE E A CONDICI�N DE ATLETA PONT�S PARA PODER ACCEDER �S PREMIOS.

REGULAMENTO PARA CATEGORÍA ESCOLAR

1. Esta categoría está reservada para tódalas ENTIDADES (centros escolares, agrupacións, clubes, etc) que desexen participar, tanto públicos como privados, con participantes en idade escolar (6-16 anos).
2. Cada entidade poderá inscribir a tódolos participantes que desexe.
3. O percorrido será diferente ó absoluto en función das categorías.
4. Establécense as seguintes categorías:

PREBENXAMIN (M.e.F.): anos 00-01 900 m. 1 volta circuito A
BENXAMÍN (M.e.F.): anos 98-99 900 m. 1 volta circuito A
ALEVÍN (Feminino): anos 96-97 1.200 m. 1 volta circuito B
ALEVÍN (Masculino): anos 96-97 1.600 m. 1 volta circuito C
INFANTIL (Feminino): anos 94-95 1.600 m. 1 volta circuito C
INFANTIL (Masculino): anos 94-95 2.200 m. 2 voltas circuito B
CADETE (Feminino): anos 92-93 2.200 m. 2 voltas circuito B
CADETE (Masculino): anos 92-93 3.200 m. 3 voltas circuito B


5. Coa finalidade de fomenta-la participación, para a clasificación por ENTIDADES, otorgaranse tres premios (vale de 150 euros, canxeable por material deportivo, en calquera dos establecementos da vila) ás que clasifiquen ó maior número de participantes na liña de chegada, sumados os participantes da totalidade das categorías escolares.

6. Concederánse os seguintes premios:

- Trofeo ós tres primeiros clasificados en cada unha das categorías.
- Trofeo ó primeiro pontés clasificado masculino e feminino en cada categoría.

7. As inscricións nas que se fará consta-lo nome e dous apelidos de cada atleta, así como o ano de nacemento, haberán de presentarse por duplicado nas oficinas do Departamento de Deportes do Concello das Pontes (Pavillón Municipal, s/n), non máis tarde das 13:00 h. do 14 de marzo, podendo ser enviadas por correo, fax (981-452602) ou e-mail (deportes@aspontes.org). Ditas inscricións presentaranse con letra lexible (preferentemente a máquina) en follas aparte por cada categoría e sexo, coa sinatura do delegado ou adestrador e o selo da Entidade.

8. A saída terá lugar ás 11:15 horas, dende o mesmo lugar que a absoluta.

9. No momento de retira-los dorsais, os delegados ou adestradores das entidades, necesariamente un maior de 18 anos, cuio nome e apelidos figurará nas inscricións, recibirán as indicacións adicionais necesarias para o mellor desenvolvemento da proba.

10. A proba pedestre para entidades deportivas, salvo no especificado por este regulamento, rexirase polo xeral.
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 18:25
Asunto:

Gracias por la información sobre la carrera, Killoke. Me gustaría correrla, pero un compromiso adquirido con anterioridad me lo impide. No sé lo dura que será pero, si puedo, el año que viene participaré en ella (para una que me queda cerca de casa Disimulando ...).

Un saludo, y mucha suerte y diversión a los que corrais en ella.
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 19:13
Asunto:

que putada que coincida con el ccns

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 20:24
Asunto:

Opa opaahi , de gracias nada hombre , que sea sabado y a las 11:00 de la mañana va a impedir que vaya mucha gente , hay mucha gente que curra el sabado , yo intentare ir , creo que sussy comentaba algo de una pedazo de cuesta que no veas , a ver como sale, venga un saludo.
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 22:01
Asunto:

Yo estaré allí, creo que desde hace 10 años o algo más solo me la perdí una vez, que no estaba en Galicia. La cuesta es tremenda! pero también después es bajar y llanear hasta meta.
Me ha extrañado mucho que sea un sabado por la mañana, creo que nunca fuera así, o el propio día de San José, o sabado a la tarde o domingo a la mañana, en fin, sus razones habrá
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 23:55
Asunto:

Se todo vai ben eu estarei alí

Avergoñado Avergoñado
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2007, 0:24
Asunto:

Amin gustariame estar tamen nesta carreira pero por motivos de traballo de sabado pola mañan non podo acudires

You´ll never run alone
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2007, 4:26
Asunto:

Es que no entiendo por qué se empeñan en ponernos tantas carreras el sábado cuando lqagente tiene un montón de otras cosas más útiles que hacer. Saludos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2007, 10:18
Asunto:

Venga que es este sabado y tiene buena pinta.
No se si abrir lista , no vaya a ser que vaya eu nada mais Molón .
un saludo.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2007, 17:33
Asunto:

Como está mi piramidal mejor me abstengo que quiero acabar la de O Pino Chorando ,aunque por ganas de correrla no es,pero debo de ser prudente
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2007, 15:40
Asunto:

Killoke, ya somos dos Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2007, 16:01
Asunto:

Conmigo tres, Razz
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2007, 16:48
Asunto:

De lujo Sussy y no de lugo Ríndose , a ver si me firmas un autografo que no todos los dias se corre con una campeona de españa.

Ahora si:
Sussy
nacho_s1600
killoke ( + tres compis del curro)


Última edición por Killoke o Mér, 14 Mar 2007, 20:25; editado 1 vez
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Mar 2007, 17:10
Asunto:

Por si pudeira ir, me apunté, aunque no es un buen día, me queda lejos de casa, casi 2 horas de viaje ida y vuelta, han salido unas oposiciones que me pueden interesar, estoy bastante resfriado y sin entrenar en serio desde hace mucho días. Y a pesar de todo eso a lo mejor voy a As Pontes, saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos