Foros ›
Iniciación en triatlón
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jusanfra

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/13
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Ago 2013, 10:38
Asunto: Iniciación en triatlón

Bos días, tiña intención de inciarme no mundo dos triatlóns.

Quería saber si me podedes recomendar algúns plans de adestramento ou simplemente os vosos consellos e recomendacións.

Un pouco de información sobre min, teño 28 anos, xoguei ó fútbol ata o ano pasado e este ano dediqueime a facer algunha carreira de 10km.

Moitas grazas.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2013, 8:49
Asunto: Re: Iniciación en triatlón

Buff, moi difícil o que pides. Depende de que nivel partas, que obxetivos teñas, canto tempo queres dedicar a adestrar...

Eu empezaría por meter o mesmo número de sesión semanales de cada disciplina, e sobre todo ir disfrutando dos entreos para pillarlle ben o gusto, nada de querer mellorar marcas nun mes, eso é cuestión de paciencia e constancia.

Se vas a empezar agora, o primeiro é coller algo de base, entrenar suave e ir sumando kms.

Un saudo compañeiro
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2013, 9:25
Asunto: Re: Iniciación en triatlón

Boas jusanfra.

Eu non son ningún experto pero a lo menos creo que para iniciarse no triatlón debes ter un mínimo nas 3 modalidades.
É dicir, saber nadar, saber montar en bicicleta e estar habituado a correr Ríndose
É básico o que digo pero se non tes unha mínima técnica nadando vaiche ser mais complicado.
Polo que vexo nos triatlóns a xente está moi preparada na bicicleta, penso que é o sector que mais se entrena.
Así que para empezar creo que mellorar a técnica nadando e facer kilómetros a bo ritmo en bicicleta pode ser un bo entrenamento.

Saúdos.
jusanfra

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/13
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2013, 16:40
Asunto: Re: Iniciación en triatlón

Teño unha pequena base nas 3 modalidades. En carreira como xa vos dixen fago algunha carreira de 10km, en natación polos estudos que realicei teño unha base e ademáis suelo ir a piscina a nadar sobre 1km, por último en bicicleta quizáis sexa o que menos practico na actualidade.

Agora mesmo, estou dubidando entre estes catro adestramentos:

www.sportlife.es/depor...n-olimpico

www.sportlife.es/fitne...r-triatlon

www.corredorespopulare...atlon.html

escuelatriatlonvaldemo...niciacion/


Cal faríades vós? Non sei si debería empezar con un que me esixa moito ou si pola contra é beneficioso comezar con un suave.

grazas!
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2013, 19:16
Asunto: Re: Iniciación en triatlón

¡Contacta con NoSporLimit!! www.nosportlimit.com/

Son de Coruña pero creo que a distancia aconsejan y entrenan, ¡unos cracks!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos