Foros ›
XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2013, 21:56
Asunto: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Moi boas.
Xa queda menos dun mes para esta proba que se acerca á trintena.
Aínda non dispoño do folleto informativo deste ano, pero basicamente dicir que a cousa será un calco do ano pasado. E dicir, seguirá sendo unha PROBA GRATUITA, e mantéñense categorías, circuítos, horarios, etc.
Conforme me vaia enterando de cousas, irei poñéndoas por aquí e actualizando o calendario.
Por certo que levo uns cantos meses totalmente desconectado das carreiras por obligación (ata nin entro en CnG, para que non se me caia a alma ó chan Chorando ), pero imaxino que todo seguirá igual por estos lares. Así que saúdos para os correlegas dos que fai meses non saben de min (sigo vivo Mr. Green ).
Deica logo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2013, 22:21
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Que alegría me dás Marquiños Guiño . Habia rumores que decían que este ano a carreira de Meaño estaría no aire, porque ti non estabas en plenas facultades animicas. Pero xa vexo que sacaches forzas amigo, hay que tirar para adiante. Un abrazo moi forte.

Espero poder estar estar alí cumprindo 11 anos consecutivos. Ainda que os ultimos parece que non os levo moi ben, ¿será a edad? Sempre teño atrancos para poder participar en Meaño, que si lesións, que si baixa forma, algun compromiso familiares que tiven que esquivar Silbar etc. Este ano para non ser menos, teño unha boda o sabado po-la noite Enfadado y a carreira de Meaño o domingo po-la mañan. Se non chejo a tempo para cambiarme casi corro co traxe Ríndose Ríndose Ríndose ¿aljen me presta uns tenis do nº 43? Payaso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2013, 8:44
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Moi boas Marcos alegrome de que estes vivo,eu averdade que tamen levo moito tempo sin correr pero a de meaño irei anque sea andando.Se necesitas axuda conta conmigo que estou no concello do lado saudos e sorte .
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2013, 15:56
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Xoixe e KLVO, coma sempre fieis á carreira. Alégrame moito volver a "teclear" con vos.
Pois xa vedes, un ano máis a carreira en marcha.
Gracias polos ánimos.
O venres que ven xa vai estar a cartelería da proba, e en breve tamén se abrirá a inscrición en Championchip.
A ver se teño un ratiño para preparar un mapa da carreira interactivo... ¡Ollo! se teño tempo (e eso implica que os macacos me deixen un ratiño libre Chupete )
Unha aperta.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2013, 21:31
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Hola Marcos moitos animos e saudos. Estaremos outro ano mais en Meaño pois e unha carreira moi bonita e xa e fixa no calendario o final e un pouco durillo.Un saudo a todolos correlegas e todos a Meaño
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 16 Ago 2013, 10:50
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Xa está actualizado o calendario coa información definitiva da carreira.
En liñas xerais, segue todo igual que o ano pasado. Recordade que hai un premio á fidelidade por cinco anos consecutivos de participación na proba (chegados a meta), que empeza a contar desde que o Concello se fixo cargo da proba, alá polo 2010, co que os primeiros agasallos se entregarán na vindeira edición.

Soutullo!!!! Un pracer "teclear" contigo de novo. Vémonos o domingo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 16 Ago 2013, 11:28
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Este é o folleto informativo da carreira.
Se queredes saber algo máis do que ven ahí, preguntade que tratarei de aclarar o que poida, e senón tratarei de enterarme.





Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 16 Ago 2013, 11:53
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Como vos dixen, estou a traballar nun mapa do circuíto da carreira, co percorrido e diversa información de interese.
Xa teño lista unha primeira versión. Nos vindeiros días irei engadindo fotos e máis información.
Admítense suxerencias, pero non moi complicadas, que non teño moito tempo Silbar .

MAPA DO CIRCUÍTO DA CARREIRA POPULAR DE MEAÑO



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Ago 2013, 14:31
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Cando se abre a inscripción. En Championchip pon que abrín onte pero nada
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 23 Ago 2013, 10:18
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Que tal.
Xa está aberta a inscrición, e xa hai nove inscritos.

Inscrición Carreira de Meaño en Champinchip

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2013, 22:36
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Moi boas.
Mapa da carreira actualizado (este fin de semana prometo poñer fotos dos puntos quilométricos e da costa dos fornos).

En canto ás inscricións, parece que a cousa está paradiña. Recordade que a carreira é de balde (ousexa gratis) e que vos podedes inscribir ata o xoves 5 en Championchipnorte.

¡Animádevos!

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 30 Ago 2013, 23:04
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Xoixe e mai-la sua filla xa están anotados. Esta carreira que será a undécima consecutiva, non a perdo nin bébedo Pensando a pesares de ter unha boda o sabado anterior. Silbar

Mimadriñaquerida!!!!!! lo que me espera, una boda a base de agua y bebidas sin gas, sin alcohol Parar Triste Lo mejor de todo es que intentaré y conseguiré pasarmelo bien el sabado en la boda Bailar y el domingo en Meaño Bailar

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 30 Ago 2013, 23:07
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Marcos escribió:
Moi boas.
Mapa da carreira actualizado (este fin de semana prometo poñer fotos dos puntos quilométricos e da costa dos fornos).

En canto ás inscricións, parece que a cousa está paradiña. Recordade que a carreira é de balde (ousexa gratis) e que vos podedes inscribir ata o xoves 5 en Championchipnorte.

¡Animádevos!

Gracias Marquiños, o mapa está moi moi logrado. A Costa de Fornos non hai que ter lle medo, unha costiña de nada de menos de 200 metros, chupado. Á unica costa que hai que ter lle medo e a Costa Rodríguez (Xoixe) Payaso Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 02 Set 2013, 8:56
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Moi boas.
Déixovos por aquí un enlace ó Blog de Tino Hermida, un dos creadores da carreira, alá por 1985.
Blog Poloventanuco

E aquí agunhas fotos para recordar
Meañoleando, en Poloventanuco

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
runnerman

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/13
0 Carreiras
19 Mensaxes
Maguxe
Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 10:48
Asunto: Re: XXIX Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/2013]

Que lonxitude e dureza ten a costa do km 4?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos