Foros ›
CORRE CON NÓS: NOCTURNA DE REIS 13 XANEIRO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 9:35
Asunto:

Finalmente no podré ir:

Buker
María
Piti
Sunsury
Yosi
7ombligos
Lucense

Suerte a todos.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 10:13
Asunto:

¡Suerte a los que vais a Lugo esta tarde!,yo en breve salgo para Ferrol Guiño
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 10:53
Asunto:

sampedro escribió:
Finalmente no podré ir:.

Ohhhhhhhhhhhhhhhh!!! Chorando Chorando Chorando

Bueno, pues ya te contaremos qué tal fue esta "serie de 4000" que vamos a hacer hoy.... Ríndose Ríndose Ríndose
Bueno...y ya queda menos.
Yo sobre las 18:30 más o menos andaré por la zona de la carrera, así que espero veros sobre esa hora.
Elyana, es una pena que al final no te hayamos convencido (esta vez te has librado de que estuve superliada, pero pa la próxima no te salva ni el Papa), y esperamos esa crónica de la San Julián. Para la próxima, ya te aviso, no hay excusa para no estar por aquí.

Bicos a tod@s y...¡¡hasta la tarde!!!
Guiño
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 11:38
Asunto:

veña, veña, que xa chegou o día...
a ver se nos vemos pola zona da saída, aínda que imaxino que vai estar difícil pola cantidade de xente que vai haber...
saúdos e sorte.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 18:00
Asunto:

Suerte a todos en Lugo , espero que disfruteis de la carrera.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 13:58
Asunto:

Hola:paso a relatarvos as miñas impresiós ,unha vez celebrada esta proba.Penso que foi a proba do CCNos máis concurrida tanto en número de participantes como en espectadores,unha maravilla.En canto a proba deportivamente falando,pois foi rapidísima,circuíto chan e particularmente encontreime bastante ben.Fixen un pouco máis de dazaseis minutos sen forzar de todo.Un saudo...
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 15:47
Asunto:

Enhorabuena campeona.
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 18:58
Asunto:

Como sempre,espectacular carreira a que vivimos onte en Lugo,gran participación de meniños,nenos,mozotes,mozos , semi-vellos e mundo-senior
Formidable público que case que aplaudiu o ritmo ultra rápido o que se desenrolaron as probas y excelente organización que en un plis-plás puxo a correr a mais de mil persoas de diferentes categorías sin dar tempo a que nos collera o frio(que tamén o facía).So un detalle que suliñar,a falta de
duchas, que nos obliga a marchar precipitadamente de Lugo, sin poder dar
unha voltiña por esas ruas tranquilas e agarimosas,amparadas pola milenaria
muralla.Novamente un 10 para CORRE CON NOS.
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 23:13
Asunto:

enhorabuena a los campeones que participasteis en la Nocturna de Reis de Lugo, en especial a esos dos campeones que son Buker y María, espero que me dejarais algo en los genes Demo sorrindo

el miedo mata a la mente
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 0:23
Asunto:

Unha mágoa non vervos(Buker e María pra saudaros e quentarnos un chisco, si acaso, cunha aperta. Ía frio dabondo.
De C.E.G. só vin a Piti, cando me pasou e logo ó remate da proba.
A mín gùstanme estas probas do Corre con Nós pero lle vexo a pega de non ter un horario establecido pra a saida de cada carrerira. Unha vez que a primeira proba sae á hora poderían poñer unha marxe horaria pra que cada carreira saíra a unha hora establecida. A mín me fastidia completamente o quencemento.
Non sei si só me pasa a mín, pero notoo bastante.
Ía mellor na 3ª volta que na 2ª, así cría que ía máis lento do que fun.
¡Nos vemos na seguinte!

PD : ¡ Están ben bos os pinchos de Lugo !. En Ferrol non se leva moito esa boa costume.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 0:43
Asunto:

Bueno....pues la de ayer fue para mí la carrera más bonita del Corre con Nós de cuantas he participado. Lo de una carrera nocturna creo que ha sido un gran acierto, y la ubicación de la misma, creo que ideal. Además de un montón de participación, el ambientazo de público animando era impresionante, así que se hizo una carrera muy amena.
Personalmente, me estuve planteando si ir o no hasta el último momento, porque me empecé a encontrar mal a media mañana, con dolor de estómago intenso y ganas de vomitar hasta que me quedé dormida desde después de comer hasta la hora de la carrera. Pero bueno, como la cabra tira al monte, al final decidí ir hasta allí a ver si no me ponía peor. Al final llevé bien la carrera, y creo que estoy aprendiendo que salir con un poco más de calma y correr con un poco de cabeciña me viene bien, además de que termino la carrera muy bien de fuerzas, y realmente la disfruto. Al final, 16:05 oficial (15:55 por mi crono, porque salí bastante atrás, y con paciencia Ríndose ), que no está mal para los ánimos que llevaba (y molestias desde mediados de semana en el glúteo derecho que ahora me está doliendo incluso al caminar).
Lástima que no viese ni a U ni a Xan de Ris ni a María. A Buker lo vi a lo lejos cuando estaba terminando de rodar un poquito antes de la carrera, pero luego me puse a hablar con Paco, del Egovarros (¡¡mira que soy charlatana!!) , y lo perdí. Felicidades tanto a él como a María....¡¡vaya 2 máquinas!!. A quien sí vi fue a 7ombligos y a Sunsury, que hicieron una muy muy buena carrera...aunque ya lo contarán ellos Ríndose Ríndose Ríndose .

Pues eso, que me lo pasé genial. Que un 10, una vez más, a la organización, porque ayer creo que salió todo perfecto. Organizar una carrera un sábado por la tarde, en plenas rebajas, pleno centro de Lugo, con parte de la ciudad en obras, y con el mogollón que éramos...es toda una aventura, y creo que de ésta han salido victoriosos Ríndose Ríndose Guiño
Ah! Por cierto, 7ombligos: yo creo que ya se había comentado aquí (y sino en la página del Corre con Nós y Championchip sí sale fijo) que la hora estimada para la carrera absoluta era a las 19:40, y yo creo que salió bastante puntual (incluso creo que un pelín antes).
Y lo que comenta Buker de las duchas...pues sí que es una pena porque, aunque los de Lugo no lo notamos, para los de fuera sí que es importante. Imagino que para próximas ediciones lo tendrán en cuenta... Disimulando .

Pues eso, un besito a tod@s, ojalá hayáis disfrutado tanto como yo y....¡¡nos vemos en la próxima!!! Guiño
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 1:03
Asunto:

Pues tienes razón Piti, salió sobre esa hora. Habea Mea Culpa. Yo estaba en que leyera que los pequeños salían a las 7 y los mayores a las 8 y por eso me cogió en bragas la salida. Aparte de estar pendiente también de la carrera de los peques donde corre mi hijo.

¿Y costaría mucho hacer una lista del puesto de las carreras inferiores?.

Sólo bastaría que al final de la cola de recogida del agua, alguien fuese anotando el dorsal. No haría falta ni que reflejasen luego el nombre.
Yo vengo aquí al intrené a ver mi tiempo total, por vuelta, media km y mi chaval se queda con dos palmos de boca sin poder saber ná de ná. ¡¡¡ Bastante desilusionado !!!

Por cierto Xan, te saludé tan al traspiés que ni me acordaba. Ya andaba yo negro con el calentamiento. ¡¡ Hasta la próxima !!
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 11:53
Asunto:

Ambientalmente:Hola mozos, como xa acaban de comentar mais arriba, a carreira foi moi bonita e perfectamente organizada dada a cantidade de xente que eramos, o ambiente era moi bo e respirábase velocidade, un verdadeiro gustazo.

Deportivamente falando(escribindo) pois xenial, non podo pedir mais, rapidisima, sin aglomeracións(tb sain un pouco mais adiante do que adoito), corrin mais que nunca e pensei que me daba algo cando cheguei a meta(haber si vai ser mais duro isto que o ciclismo!!) o tempo oficial 15:29, a 3:39 km algo impensado pra min, estou moi contento.

Socialmente: quedamos os do club atletismo ribadeo(+Pradero, gracias pola caña), que fomos chegando a tandadas; do foro tan so me encontrei con Piti e pareceume 7ombligos un que estaba logo falando con Piti pero cando ia preguntar xa non habia ningun ombligo... Guiño

En fin que moi ben, e que felicidades a todos polas vosas carreiras, e por non mancarnos...

Chau!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 12:37
Asunto:

7 ombligos,veo que esta debe ser la primera carrera que haces del CORRE
CON NOS,pues de lo contrario sabrías que la salida de adultos se hace siempre +- 40' despues de la primera serie,o sea que la proxima vez ya
sabes que cuando salgan los "meniños" tienes que empezar a calentar.... y
bastante por que ahí el frio aprieta con ganas,yo cuando empecé a correr
sudaba por todo el cuerpo y las manos casi que no las sentía.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 14:27
Asunto:

Sunsury escribió:
..., sin aglomeracións....
Pois eu debín de estar nunha carreira distinta, porque corrín durante moito tempo totalmente atascado :wink:.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos