Foros ›
En que carreiras debemos participar
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Xandra

Mod
Mod
3/10/11
0 Carreiras
888 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 20:26
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

vistahermosa escribió:
Fagome esta pregunta, a raiz dun comentario que alguen publicou no seu perfil de Facebook, no que se nos critica, con nomes, a uns cantos Ourensans, que o domingo decidimos participar na carreira de Monforte de Lemos, provincia de Lugo, e non da carreira de A Merca, provincia de Ourense, supoño que en defensa dun patriotismo ideoloxico.
Que facemos enton Pregunta
Criticamos tamen os galegos que o domingo foron a Sevilla, os da zona de Porriño, Vigo, que foron a Coruña, ou os que viñeron de Coruña, ata o Porriño Pensando
A miña opinion e, que cada un e libre de elexir a carreira na que participar, e igual ca eu, teño os meus motivos pa ir a Monforte,{ que se alguen esta interesado en sabelos, non teño problemas en facelos publicos}, cada quen tera os seus, a hora de decidirse por unha ou outra carreira.
Asi que, por favor, eu elixo as carreiras nas que participo. Que naide o faga por min.

Hola Vistahermosa si ese comentario lo has visto en un facebook y no estas de acuerdo lo que deberias hacer es ponerte en contacto con la persona para pedirle a el explicaciones,porque este no creo que sea el medio para hacerlo,asi que agradecerimos que estos temas los arregleis en privado
Gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos